- EXPRESOWA WYSYŁKA - 14 DNI NA ZWROT TOWARU - SPRAWDZENIE PRZED ZAPŁATĄ Witam na mojej aukcji.
MOTUL 300V Le Mans 20W-60 opakowanie 2 litry Dobierz olej, korzystając z poniższych linków |
Zastosowanie: Samochody wyścigowe z silnikami atmosferycznymi lub z turbodoładowaniem, do silników używanych w wyścigach działających w bardzo wysokich temperaturach i przy wysokich obrotach: wyścigi torowe, wyścigi pucharowe jednej marki, rajdy, wyścigi wytrzymałościowe, 24 Godziny Le Mans, wyścigi górskie, rajdy terenowe, Paryż-Dakar, wyścigi na szutrze i na lodzie. Do silników powodujących bardzo wysokie zanieczyszczenie paliwa przez olej. Można stosować w silnikach benzynowych i Diesla, z turbodoładowaniem, z bezpośrednim wtryskiem i katalizatorem. Własności: STANDARDY: przewyższa istniejące standardy REFERENCJE: PRODRIVE – Ferrari 550 Maranello, 24 Godziny Le Mans, FIA GT, Coloni Motorsport – Formuła 3000, French GT – Ruffier Events, Porsche GT
Technologia Podwójnych Estrów: maksymalna odporność filmu olejowego, zrównoważona polaryzacja, wytrzymałość w bardzo wysokich temperaturach. Modyfikatory Tarcia: maksymalna moc, zmniejszenie temperatury pracy. 0% straty na ścieraniu: stabilne ciśnienie oleju bez względu na warunki użytkowania. Maksymalna odporność na zużycie. Utrzymuje silnik w doskonałej czystości. Klasa lepkości 20W-60 umożliwia absorbowanie paliwa dostającego się do oleju i utrzymanie wysokiego ciśnienia oleju. Silnik może pracować w bardzo wysokich temperaturach. Zalecenia: Zmiana oleju: zgodnie z własnym doświadczeniem i sposobem użytkowania samochodu. Może być mieszany z olejami syntetycznymi lub mineralnymi.
|
100%SYNTHESE ESTER BASED Double Ester Technology zastosowanie Samochody wyścigowe z silnikami atmosferycznymi lub z turbodoładowaniem, do silników używanych w wyścigach działających w szerokim zakresie obrotów i temperatur: wyścigi torowe, wyścigi pucharowe jednej marki, rajdy, wyścigi górskie. Do silników powodujących umiarkowane przedostawanie się oleju do paliwa. Można stosować w silnikach benzynowych i Diesla, z turbodoładowaniem, z bezpośrednim wtryskiem i katalizatorem.
własności STANDARDY: przewyższa istniejące standardy REFERENCJE: PRODRIVE– Ferrari 550 Maranello, 24 Godziny Le Mans, FIA GT, ColoniMotorsport – Formuła 3000, French GT – Ruffier Events, PorscheGT TechnologiaPodwójnych Estrów: maksymalna odporność filmu olejowego, zrównoważona polaryzacja, wytrzymałość w bardzo wysokich temperaturach. ModyfikatoryTarcia: maksymalna moc, zmniejszenie temperatury pracy. 0% straty naścieraniu: stabilne ciśnienie oleju bez względu na warunki użytkowania. Maksymalna odporność na zużycie. Utrzymuje silnik w doskonałej czystości. Klasa lepkości 20W-60 umożliwiaabsorbowanie paliwa dostającego się do oleju i utrzymanie wysokiego ciśnienia oleju. Silnik może pracować w bardzo wysokich temperaturach. 0%straty na ścieraniu: stabilne ciśnienie oleju bez względu na warunki użytkowania. Maksymalna odporność na zużycie. Utrzymuje silnik w doskonałej czystości.
zalecenia Zmiana oleju: zgodnie z własnym doświadczeniem i sposobem użytkowania samochodu. Może być mieszany z olejami syntetycznymi lub mineralnymi.
właściwości
Klasa lepkości | SAE J 300 | 20W-60 | Gęstość w 15oC | ASTM D 1298 | 0.888 | Lepkość w 100oC | ASTM D 445 | 22.9 mm2/s | Lepkość w 40oC | ASTM D 445 | 170 mm2/s | Wskaźnik lepkości | ASTM D 2270 | 162 | Lepkość HTHS w 150oC | ASTM D 4741 | 7.17 mPa.s | Temperatura płynięcia | ASTM D 97 | -33oC | Temperatura zapłonu | ASTM D 92 | 222oC | TBN | ASTM D 2896 | 11.7 mg KOH/g |
Pojemność 2 litry |