Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

Sport w mediach Jarosz, Drzewiecki, Płatek Elipsa

18-05-2014, 13:17
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Cena kup teraz: 43.50 zł     
Użytkownik mirom
numer aukcji: 4165024531
Miejscowość Wrocław
Wyświetleń: 7   
Koniec: 18-05-2014 12:58:22

Dodatkowe informacje:
Stan: Nowy
Okładka: miękka
Rok wydania (xxxx): 2013
Kondycja: bez śladów używania
Język: polski
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

Witamy na aukcji kolejnej pozycji
z naszej księgarni

 

O Nas

Sprzedażą przez internet zajmujemy się od roku 2000. Stawiamy na rzetelną, błyskawiczną i perfekcyjną realizację zamówień, a o wysokiej jakości obsługi Klienta, świadczą nasze komentarze oraz posiadany status:

SuperSprzedawca

Jest to gwarancja Bezpiecznych, Łatwych i Przyjemnych Zakupów.

Wysyłka
  1. Zamówiony towar wysyłamy Pocztą Polską jako list polecony lub paczka w terminie od 1 do 3 dni (dni robocze), czas ten liczony jest od momentu:
    • dokonania zakupu i wyboru formy zapłaty (Płatność przy odbiorze/pobranie)
    • zaksięgowania na naszym koncie wpłaty za zakupiony towar (Płatność z góry/przelew)
    Koszty wysyłki podawane są w opisie każdej aukcji i dotyczą danej książki (zależnie od wagi).
  2. Opakowanie stanowi koperta bezpieczna lub karton i opieczętowane jest nalepką "sportowo-medyczna". Uszkodzenie lub brak takiej świadczy o naruszeniu przesyłki.
  3. Jeśli po 7 dniach roboczych nie dotarła do Państwa przesyłka prosimy o informację o tym. Podamy nr listu wysyłkowego, z którym należy sprawdzić na swojej poczcie czy przesyłka nie "zalega"w urzędzie. W przeciwnym razie po 14 dniach roboczych od wysyłki złożymy reklamację na poczcie.

Nie czekamy do zakończenia aukcji - wysyłamy natychmiast!!

      Tytuł
      Sport w mediach

      Sport w mediach Jarosz, Drzewiecki, Płatek Elipsa

       

      Autorzy
      Marta Jarosz, Piotr Drzewiecki, Paweł Płatek


      Opis produktu


      Wydawnictwo: Elipsa
      ISBN: [zasłonięte]978-8351-944-4

      Warszawa 2013, wydanie 1, format 160 x 235, objętość 540 str., oprawa miękka

      Inspiracją do przygotowania niniejszego zbioru artykułów naukowych były ważne wydarzenia sportowe 2012 roku: Mistrzostwa Europy w Piłce Nożnej w Polsce i na Ukrainie oraz Letnie Igrzyska Olimpijskie w Londynie. Jest to również owoc wspólnej konferencji zorganizowanej przez Instytut Edukacji Medialnej i Dziennikarstwa Uniwersytetu Kardynała Stefana Wyszyńskiego oraz Warszawską Wyższą Szkołę Humanistyczną im. B. Prusa w ramach corocznego cyklu Warszawskie Dni Medialne, w dniach 9–10 maja 2012 roku.

      Problematyka podjęta w pracy dotyczy jednak kwestii bardziej ogólnych, znacznie przekraczających zagadnienia wiążące się z piłką nożną czy ideą olimpizmu. Wielość i różnorodność dyscyplin sportowych, a także rozmaitość tematów łączących świat sportu i mediów wymagały pogłębionej refleksji naukowej. Ogromne znaczenie sportu w kulturze popularnej nie byłoby przecież możliwe bez udziału mediów, za pośrednictwem których miliony kibiców mogą uczestniczyć w meczach, turniejach i rozgrywkach. Wybitni sportowcy stają się gwiazdami mediów i dzięki nim zyskują ogromną popularność. W dzisiejszych czasach trudno więc sobie wyobrazić sport bez mediów, i media bez sportu.

      Transcendentna wizja człowieka jako istoty duchowej, a zarazem cielesnej, każe w sporcie dostrzegać nie tylko rekordy, rezultaty, wyniki, ale przede wszystkim zmaganie z samym sobą, z własną słabością. Sport jest bowiem nie tylko formą wypoczynku, dążeniem do doskonałości fizycznej, ale również szkołą życia, dyscypliną woli, a więc wiąże się z ludzką duchowością. Pokazuje to wielość obszarów badawczych, zaproponowanych przez autorów: od kwestii etycznych po kulturoznawcze, od refleksji medioznawczej po nauczanie Kościoła o sporcie.

      Jest to widoczne w tematach artykułów zaproponowanych do niniejszego zbioru. Autorzy podejmują m.in. zagadnienia z zakresu edukacji medialnej (A. Jaroszyńska, Rola mediów w popularyzacji tańca towarzyskiego; J. Jaroszyński, Sport jako wyzwanie dla edukacji medialnej), historii mediów (A. Lisowski, Pierwsza polska relacja z Igrzysk Olimpijskich – Sztokholm 1912, M. Przybylski, Sporty jeździeckie w mediach II Rzeczpospolitej), etyki mediów (G. Łęcicki, Dylematy moralne i egzystencjalne w polskich filmach fabularnych o tematyce sportowej; J. Soszka, Społeczna odpowiedzialność Lecha Poznań w percepcji jego kibiców; T. Janus, Wartości w życiu aktywnych kibiców piłkarskich) czy też marketingu (B. Krefta, Sukces sportowy jako element budowania wizerunku współczesnego polityka w Polsce; A. Modzelewska, Sportowiec jako celebryta na tle kultury tabloidów). Niektóre artykuły mają charakter raportów z badań empirycznych, inne są filozoficznymi rozprawami, jeszcze inne esejami naukowymi.

      Ta wspólna praca badaczy z tak wielu ośrodków akademickich (m.in. Uniwersytetu Warmińsko-Mazurskiego, Szkoły Głównej Handlowej, Uniwersytetu Warszawskiego, Katolickiego Uniwersytetu Lubelskiego, Uniwersytet Medycznego w Łodzi, Uniwersytetu Jagiellońskiego), którzy zgłosili swoje propozycje do książki, pozwoli – jak ufamy – na bardziej wszechstronną refleksję naukową o sporcie jako specyficznym fenomenie współczesnej kultury oraz mass mediów. (Wstęp redakcji) 

      Spis Treści


      Słowo od redakcji

      Miłosz Babecki
      Terapeutyczne funkcje e-sportu w leczeniu pacjentów dziecięcych

      Agnieszka Barczyk
      Sport metaforą życia. Portret Andrzeja Leszczyca, bohatera filmu
      Jerzego Skolimowskiego pt. Walkower

      Piotr Broniatowski
      Wpływ video-challenge na odbiór widowiska sportowego.
      Wkraczanie postępu technologicznego do sportu

      Katarzyna Burska
      Z Czuba i na żywo - językowe sposoby kształtowania relacji sportowych
      na żywo na portalu internetowym www.zczuba.pl

      Magdalena Butkiewicz
      Wpływ PZPN na kształtowanie wizerunku polskiej piłki nożnej
      w kraju i za granicą

      Paulina Czarnek
      O sporcie i sportowcach we współczesnych polskich reportażach radiowych

      Agnieszka Garcarek
      Informacje sportowe w radiu komercyjnym. Analiza oferty RMF FM,
      Radia Zet oraz TOK FM

      Anna Gębalska
      Społeczny i etyczny wymiar sportu w mediach i kulturze popularnej.
      Szanse i potencjalne zagrożenia w dobie etosu ponowoczesności

      Grzegorz Gielniewski
      E-sport - analiza zjawiska i perspektywy rozwoju

      Bartosz Głowacki
      Reklama i dziennikarstwo sportowe a etyka - granice prywatności

      Anna Górecka
      Gracze, kibice i cały ten kram w krzywym zwierciadle

      Alina Gut
      Adam Małysz. Jak blacharz dekarz stał się idolem medialnym?

      Patryk Iwańczyk
      Wyznaczniki gatunkowe felietonu na przykładzie Sytuacji podbramkowych
      Janusza Atlasa

      Krzysztof Jajko
      Z ringu na ekran. Kilka słów o audiowizualnych reprezentacjach boksu

      Tomasz Janus
      Wartości w życiu aktywnych kibiców piłkarskich

      Daria Jaranowska
      Drużyna narodowa polskich siatkarzy w świetle kamery.
      Pamięci Arkadiusza Gołasia

      Anna Jaroszyńska
      Rola mediów w popularyzacji tańca towarzyskiego

      Jan Jaroszyński
      Sport jako wyzwanie dla edukacji medialnej

      Ewelina Kancik
      Zmitologizowany obraz sportowców w reklamach

      Mariusz Koper
      "Turku, kończ ten mecz!". O mówionej odmianie języka dziennikarzy
      sportowych raz jeszcze

      Bartosz Krefta
      Sukces sportowy jako element budowania wizerunku współczesnego polityka
      w Polsce

      Kamila Kwasik
      Sebastian Świderski - człowiek, siatkarz, trener

      Aleksandra Leszczyńska
      Szprycujący się koksiarze przyłapani na dopingu. Obraz zjawiska dopingu
      w sporcie w polskiej prasie na przykładzie tekstów z "Gazety Wyborczej"
      i "Przeglądu Sportowego"

      Ariel Lisowski
      Pierwsza polska relacja z Igrzysk Olimpijskich - Sztokholm 1912

      Grzegorz Łęcicki
      Dylematy moralne i egzystencjalne w polskich filmach fabularnych
      o tematyce sportowej

      Michał Małek
      Działalność medialna Polskiego Komitetu Olimpijskiego

      Anna Modzelewska
      Sportowiec jako celebryta na tle kultury tabloidów

      Agnieszka Morzy
      Sport w tabloidzie

      Małgorzata Pasik, Dorota Kwiatkowska, Andrzej Pokrywka
      Doping w sporcie i doping oczami mediów - próba charakterystyki zjawiska

      Katarzyna Pawlak
      Sport w mediach a aktywność fizyczna Polaków

      Marek Przybylski
      Sporty jeździeckie w mediach II Rzeczpospolitej

      Anna Pycka
      Przepis na sukces - pierwsza dekada "Przeglądu Sportowego"

      Joanna Sosnowska
      Sportowcy i dziennikarze sportowi w telewizyjnych kampaniach społecznych

      Justyna Soszka
      Społeczna odpowiedzialność Lecha Poznań w percepcji jego kibiców

      Przemysław Szews
      Felieton sportowy w prasie i internecie

      Magdalena Wojtoń
      Sport jako element kultury popularnej

      Krystian Zawadzki
      Sprzedaż praw telewizyjnych jako kluczowe źródło przychodów
      wielkoformatowych imprez sportowych

      Biogramy

      Uwagi


      Kupując na kilku naszych aukcjach za wysyłkę płacisz tylko raz - jej koszt zależny jest od wagi książek, o kalkulację kosztów prosimy pytać w mailu. Kupujący otrzyma paragon lub fakturę.


      NAJBARDZIEJ POSZUKIWANE KSIĄŻKI
      ZAWSZE W ATRAKCYJNEJ CENIE!
      Na Skróty
      dodaj do ulubionych sprzedawców nasz sklep allegro nasze pozostałe aukcje
      Płatności

      Płatności można dokonywać na nasze konto mBank:

      logo mBank

      10 1140 [zasłonięte]40[zasłonięte]02 4[zasłonięte]920 71

      Koszty Wysyłki
      koszty przesyłki
      Odbiór Osobisty

      Po zakupione towary zapraszamy do naszej siedziby:

      Stadion Olimpijski we Wrocławiu
      Księgarnia w HALI WIELOFUNKCYJNEJ AWF
      Al. J.I. Paderewskiego 35
      51-612 Wrocław

      Przy odbiorze osobistym można zapłacić na miejscu gotówką lub kartą kredytową.

      Kontakt z Nami

      allegro[na]sportowo-medyczna.pl
      Telefon: 071 [zasłonięte]347 30
      Gadu-Gadu:

      • Mirek, status:
      • Robert, status: