Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

SPORT MARKETING Paul Blakey

25-10-2014, 23:08
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Cena kup teraz: 174.30 zł     
Użytkownik bookstreet
numer aukcji: 4643088714
Miejscowość Kalisz
Wyświetleń: 7   
Koniec: 25-10-2014 22:11:04

Dodatkowe informacje:
Stan: Nowy
Okładka: miękka
Kondycja: bez śladów używania
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

978<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>54779, 978<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>66013, 978<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>72509, 978<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>73449, 978<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>17028, 978-<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>54779, 978-<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>66013, 978-<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>72509, 978-<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>73449, 978-<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>17028

 
 
 
 
TEL: 607-[zasłonięte]-671
GG: [zasłonięte]16851
EMAIL: [zasłonięte]@bookstreet.pl

 

Kupując kilka książek za wysyłkę płacisz tylko raz! 

Do realizacji zamówienia przystępujemy po otrzymaniu zapłaty za towar lub wybraniu opcji przesyłki za pobraniem. Książki wysyłamy w ciągu 5-7 dni roboczych, nie ma możliwości szybszej realizacji.
Wystawiamy faktury VAT.

 

Paczkomaty InPost

 
 

Sport Marketing (Active Learning in Sport Series)

SPORT MARKETING Paul Blakey

 

 

PRODUCT DETAILS:
Author: Paul Blakey
Language: English
Publisher: Learning Matters
Publication Date: 5 May 2011
Dimensions: 1.5 x 16.8 x 23.8 cm
Format: Paperback
Pages: 224
Condition: NEW
Product_ID: AD57B5A906

 

 

Request an e-Inspection Copy
This is a highly accessible text that provides detailed coverage of the key concepts, ideas, principles and techniques of sport marketing. It combines clear and concise explanations with applied case studies, supported by clear objectives, learning activities and points for reflection. UK-based examples are used throughout and the book successfully combines both theory and practice.
The field of sport marketing is an exciting and fast-moving part of the sports industry that presents new challenges requiring innovative and effective solutions. Engagement with sport marketing therefore equips students with valuable transferable skills necessary for all sport managers of the future.

 

 

 

Książki wysyłamy w ciągu 5-7 dni roboczych.

 

 

 SPORT MANAGEMENT Karen Bill

 EVENTS MANAGEMENT Glenn Bowdin, Johnny Allen

 THE POLITICS OF SPORTS DEVELOPMENT Houlihan, White

 EVENT STUDIES Donald Getz

 THE MARKETING OF SPORT Beech, Chadwick

 THE BUSINESS OF SPORT MANAGEMENT Beech, Chadwick