ART. 209 bagażnik aluminiowy na sztycę
■ tylny bagażnik na sztycę, do przewozu lekkiego bagażu
■ nie nadaje się do montażu fotelika dla dziecka
■ idealny w sytuacjach, gdy do roweru nie można zamontować standardowego bagażnika ■ podstawa bagażnika wykonana z aluminiowych rurek i dwuczęściowej obejmy ■ konstrukcja umożliwia łatwy montaż bagażnika, bez konieczności wyjmowania rury sztycy z ramy roweru ■ na sztyce o średnicy 25-32 mm■ zestaw aluminiowych i gumowych podkładek redukcyjnych■ nie nadaje się do sztyc z kompozytu węglowego ■ nadaje się do sakw art. 450, 505 oraz do sakwy 550, lecz bez możliwości użycia tejże sakwy jako trzykomorowej (brak bocznych wsporników w bagażniku) ■ zaczep na odblask, możliwość przypięcia pompki■ w komplecie ściągana gumka do przypięcia bagażu ■ nośność: 10 kg (nośność jest z reguły ograniczona wytrzymałością sztycy i wagą rowerzysty)■ waga 710g (bez gumki i dodatkowych podkładek redukcyjnych pod szybkozamykacz)■ kolor do wyboru: czarny, srebrny■ gwarancja 2 lata
Wszystkie bagażniki Sport Arsenal sa wykonane zgodnie z norma ISO 9002oraz testowane pod obciążeniem na specjalnym urządzeniu
Co to jest TMSA?TMSA (Testing Machine Sport Arsenal) jest urządzeniem skonstruowanym przez firmę Sport Arsenal, do testowania rowerów, ich komponentów i wyposażenia zgodnie z normą DIN. Firma Sport Arsenal zajmuje się produkcją sakw i bagażników rowerowych, a więc urządzenie przygotowane jest do testowania tych właśnie akcesoriów. Dlaczego testujemy?Celem firmy Sport Arsenal jest ustalić, czy bagażnik na pewno wytrzyma maksymalne dopuszczalne obciążenie i gdzie są jego najsłabsze punkty. W tym celu stosowane są dwa typy testów: zmęczeniowy i zniszczeniowy. Ponadto na urządzeniu TMSA testowane są systemy nośne sakw i ich zachowanie na wstrząsach. Test zmęczeniowy: Podczas testu bagażniki Sport Arsenal są obciążane do maksymalnej nośności + dodatkowe 5 kg. W ciągu 8 godzin rower wraz z bagażnikiem i żelaznym obciążeniem przejeżdża symulowaną nierówność 115200 razy, czyli 4 razy w ciągu sekundy. Test ujawnia zawczasu wszelkie wady konstrukcyjne i wady materiału. W przypadku, gdy produkt lub jego prototyp nie wytrzyma testu, wprowadzane są odpowiednie zmiany w zastosowanej technologii lub użytym materiale, po czym test jest powtarzany.
________________________________________________________
Wszystkie produkty oraz elementy ich wyposażenia przedstawione poniżej znajdziesz na innych naszych aukcjach:
Seria LRC (rekreacyjna, najtańsza):
Seria SNC (zaawansowana turystyka rowerowa):
Seria EXPEDICE (sakwy wyprawowe, 100% wodoszczelne):