NA TEJ AUKCJI OFERUJEMY:
Sport Arsenal ART. 217 seria SNC
Bagażnik aluminiowy uniwersalny,
regulowany do rowerów z kołami 26 - 29 cali
z hamulcami v-brake oraz tarczowymi
gratisy:
- art. 060 zestaw 3-d do montażu bagażnika, wraz z obejmami do ram bez górnych otworów montażowych
- art. 021 pasy do przypięcia bagażu
■ przeznaczenie: bagażnik z serii SNC, do zaawansowanej turystyki rowerowej
■ do rowerów z kołami 26 - 29 cali
■ wysokość: 3-stopniowa regulowana:
od środka dolnego otworu montażowego, do dolnej krawędzi powierzchni załadunkowej odpowiednio:
37,8 cm, 40cm, 41,5cm
■ w zestawie 2 komplety zakończeń:
do rowerów z hamulcami tarczowymi oraz v-brake
■ zakończenia do rowerów z hamulcem tarczowym rozszerzają wsporniki bagażnika
od ok. 1,8cm na wysokości dolnego otworu montażowego,
do 1,1cm na wysokości 10cm powyżej dolnego otworu montażowego
■ nośność przy obciążeniu bagażem w sakwach:
- maks. 20 kg (zakończenia dla hamulca tarczowego)
- maks. 25 kg (zakończenia dla hamulca v-brake)
(gwarantowane przez producenta, testowane na urządzeniu testującym TMSA)
■ waga: (bagażnik bez akcesoriów)
- z zakończeniami do hamulca tarczowego: 696g
- z zakończeniami do hamulca v-brake: 682g
■ materiał: stop aluminium 6061 spawany metodą TIG, rurki o średnicy 10mm, główny wspornik o średnicy 14mm
■ obniżona waga przy zachowaniu wysokiej nośności i sztywności
■ konstrukcja zapewniająca podwyższoną sztywność boczną
■ kompatybilny z sakwami art. 508, 599, 312, 313, 460, 465, 450, 505, 550
■ do bagażnika można zastosować sakwy innych firm, jednak kompatybilność nie jest gwarantowana
■ kolory: czarny
■ wyposażenie:
- uchwyt do przykręcenia odblasku
- w komplecie pasy do przypięcia bagażu art. 021
- w komplecie art. 060 system 3D do montażu
- w komplecie obejmy do montażu w rowerach nie posiadających górnych otworów do montażu bagażnika
Wszystkie bagażniki Sport Arsenal sa wykonane
zgodnie z normą ISO 9002
oraz testowane pod obciążeniem na specjalnym urządzeniu

Co to jest TMSA?
TMSA (Testing Machine Sport Arsenal) jest urządzeniem skonstruowanym przez firmę Sport Arsenal, do testowania rowerów, ich komponentów i wyposażenia zgodnie z normą DIN.
Firma Sport Arsenal zajmuje się produkcją sakw i bagażników rowerowych, a więc urządzenie przygotowane jest do testowania tych właśnie akcesoriów.
Dlaczego testujemy?
Celem firmy Sport Arsenal jest ustalić, czy bagażnik na pewno wytrzyma maksymalne dopuszczalne obciążenie i gdzie są jego najsłabsze punkty.
W tym celu stosowane są dwa typy testów: zmęczeniowy i zniszczeniowy.
Ponadto na urządzeniu TMSA testowane są systemy nośne sakw i ich zachowanie na wstrząsach.
Test zmęczeniowy:
Podczas testu bagażniki Sport Arsenal są obciążane do maksymalnej nośności + dodatkowe 5 kg.
W ciągu 8 godzin rower wraz z bagażnikiem i żelaznym obciążeniem przejeżdża symulowaną nierówność 115200 razy, czyli 4 razy w ciągu sekundy.
Test ujawnia zawczasu wszelkie wady konstrukcyjne i wady materiału.
W przypadku, gdy produkt lub jego prototyp nie wytrzyma testu, wprowadzane są odpowiednie zmiany w zastosowanej technologii lub użytym materiale, po czym test jest powtarzany.