W komplecie pasy do przypięcia bagażu Sport Arsenal art. 021(można kupić osobno na innej naszej aukcji)
jeden koniec pasów przykręcany jest na stałe przy bagażniku (ochrona przed kradzieżą),drugi koniec ma haczyk umożliwiający odczepienie
W komplecie system 3D górnego mocowania bagażnika (Sport Arsenal art. 060)
oraz obejmy o średnicy ok. 20 mm z warstwą chroniącą lakier na ramie,przeznczone dla ram bez górnych otworów do montażu bagażnika.
Do ram o ponadwymiarowej średnicy można dokupić na innej aukcji obejmy art.062 (średnica ok. 25 mm)
Przedmiotem aukcji jest:
ART. 207 bagażnik aluminiowy tylny, do roweru z hamulcami tarczowymi
kolor do wyboru: czarny, srebrny
UWAGA!Ze względu na różnorodne konstrukcje ram rowerowych i hamulców tarczowych,nie mogę zagwarantować kompatybilności bagażnika z wszystkimi typami hamulców.W razie wątpliwości proszę o kontakt a najlepiej o przesłanie zdjęcia hamulca z boku i z tyłu- doradzę w wyborze odpowiedniego modelu bagażnika.
Wszystkie bagażniki Sport Arsenal sa wykonane zgodnie z normą ISO 9002oraz testowane pod obciążeniem na specjalnym urządzeniu
Co to jest TMSA?TMSA (Testing Machine Sport Arsenal) jest urządzeniem skonstruowanym przez firmę Sport Arsenal, do testowania rowerów, ich komponentów i wyposażenia zgodnie z normą DIN. Firma Sport Arsenal zajmuje się produkcją sakw i bagażników rowerowych, a więc urządzenie przygotowane jest do testowania tych właśnie akcesoriów. Dlaczego testujemy?Celem firmy Sport Arsenal jest ustalić, czy bagażnik na pewno wytrzyma maksymalne dopuszczalne obciążenie i gdzie są jego najsłabsze punkty. W tym celu stosowane są dwa typy testów: zmęczeniowy i zniszczeniowy. Ponadto na urządzeniu TMSA testowane są systemy nośne sakw i ich zachowanie na wstrząsach. Test zmęczeniowy: Podczas testu bagażniki Sport Arsenal są obciążane do maksymalnej nośności + dodatkowe 5 kg. W ciągu 8 godzin rower wraz z bagażnikiem i żelaznym obciążeniem przejeżdża symulowaną nierówność 115200 razy, czyli 4 razy w ciągu sekundy. Test ujawnia zawczasu wszelkie wady konstrukcyjne i wady materiału. W przypadku, gdy produkt lub jego prototyp nie wytrzyma testu, wprowadzane są odpowiednie zmiany w zastosowanej technologii lub użytym materiale, po czym test jest powtarzany.
________________________________________________________
Wszystkie produkty oraz elementy ich wyposażenia przedstawione poniżej znajdziesz na innych naszych aukcjach:
Seria LRC (rekreacyjna, najtańsza):
Seria SNC (zaawansowana turystyka rowerowa):
Seria EXPEDICE (sakwy wyprawowe, 100% wodoszczelne):