Podczas swojej tury gracz odkrywa kartę z wierzchu talii i kładzie ją
odkrytą obok. Następnie wykonuje akcję przedstawioną na karcie. Później
kolejka przechodzi na następnego gracza.
Karty dzieci. Pod jakim duchem znajduje się dziecko, którego szukasz? Zastanów się dobrze,
a następnie odkryj kartę. Karta jest zakrywana z powrotem po każdej próbie.
Odkryłeś prawidłową kartę? Wtedy otrzymujesz stos kart zużytych. Odkryłeś nieprawidłową kartę?
Następny gracz może poszukać dziecka i odkryć kartę, i tak dalej,
dopóki dziecko nie zostanie odnalezione. Gracz, który odnajdzie dziecko
otrzymuje stos kart zużytych. Później kolejka przechodzi na osobę
siedzącą po jego lewej.
Karta zamiany. Zamień miejscami dwa duchy; bez podglądania.
Karta przesunięcia. Przesuń jednego ducha na wolne miejsce; bez podglądania.
Karta zgadywania. Jeżeli w białej sekcji znajduje się
karta, gracz może zgadnąć jakie dziecko jest na niej przedstawione.
Zgadłeś? W takim razie otrzymujesz stos kart zużytych. Nie zgadłeś albo w
białej sekcji nie ma żadnej karty? Twój ruch się kończy, a kolejka
przechodzi na następnego gracza.
Dzieciaki wściubiają nos w różne miejsca starodawnych ruin, jednak stary duch je dostrzegł
i postanowił spłatać psikusa. Zmienia dzieciaki w duchy! Ten, kto dobrze
zapamięta, gdzie znajduje się każde z dzieci i zdobędzie najwięcej kart
– wygrywa.
Liczba graczy: 2 - 4
Wiek graczy: od 5 lat
Czas gry: 15 - 20 min.
Edycja: europejska
Instrukcja: polska
Wymiary pudełka: 110x110x35 mm
PUDEŁKO ZAWIERA:
-
plansza do gry
-
12 kart zgadywania
-
14 kart przesuwania
-
14 kart zamiany
-
20 kart dzieci
-
instrukcja
Waga: 0.2 kg
Producent: Drei Magier Spiele