Jesteśmy dystrybutorem produktów takich firm jak: G3, Gigamic, Eureka, CastPuzzle, Rubik's Cube, GIPF project, Amigo, Zoch zum Spielen , Moses, Abacus Spiele, Schmidt Spiele, DREI MAGIER SPIELE, Queen Games, Poker Range, Natural Games, Gen Four Two Games, Scrabble, Egmont Polska, Granna, Trefl, Alexander, Piatnik, Golden-Games, Speed Stacks, Toy Company, Fox Mind, Hans im Gluck, UBON, Dromader, Axel, Spielbox, Noris Spiele, Munchkin, HOBBITY i innych Oferowany produkt dostępny jest w magazynie centralnym - wysyłka w ciągu 4-7 dni roboczych.
Przedmiotem aukcji jest: Spooky Stairs - Card Game (Straszne schody - gra karciana) - Producent: DREI MAGIER SPIELE
- Stan produktu: nowy, oryginalnie zapakowany
- Gatunek: gry dla dzieci
- Rodzaj gry: karciane
- Liczba graczy: 2 - 4
- Wiek graczy: od 5 lat
- Czas gry: 15 - 20 min.
- Edycja: europejska
- Instrukcja: polska
- Wymiary pudełka: 110x110x35 mm
- Waga pudełka: 0,2 kg
- Pudełko zawiera: - plansza do gry, - 12 kart zgadywania, - 14 kart przesuwania, - 14 kart zamiany, - 20 kart dzieci, - instrukcja
| |
Podczas swojej tury gracz odkrywa kartę z wierzchu talii i kładzie ją odkrytą obok. Następnie wykonuje akcję przedstawioną na karcie. Później kolejka przechodzi na następnego gracza. Karty dzieci. Pod jakim duchem znajduje się dziecko, którego szukasz? Zastanów się dobrze, a następnie odkryj kartę. Karta jest zakrywana z powrotem po każdej próbie. Odkryłeś prawidłową kartę? Wtedy otrzymujesz stos kart zużytych. Odkryłeś nieprawidłową kartę? Następny gracz może poszukać dziecka i odkryć kartę, i tak dalej, dopóki dziecko nie zostanie odnalezione. Gracz, który odnajdzie dziecko otrzymuje stos kart zużytych. Później kolejka przechodzi na osobę siedzącą po jego lewej. Karta zamiany. Zamień miejscami dwa duchy; bez podglądania. Karta przesunięcia. Przesuń jednego ducha na wolne miejsce; bez podglądania. Karta zgadywania. Jeżeli w białej sekcji znajduje się karta, gracz może zgadnąć jakie dziecko jest na niej przedstawione. Zgadłeś? W takim razie otrzymujesz stos kart zużytych. Nie zgadłeś albo w białej sekcji nie ma żadnej karty? Twój ruch się kończy, a kolejka przechodzi na następnego gracza. Dzieciaki wściubiają nos w różne miejsca starodawnych ruin, jednak stary duch je dostrzegł i postanowił spłatać psikusa. Zmienia dzieciaki w duchy! Ten, kto dobrze zapamięta, gdzie znajduje się każde z dzieci i zdobędzie najwięcej kart - wygrywa.
|