SPONTANEOUS EVOLUTION Bruce Lipton, Steve Bhaerman

numer aukcji: 4173203476
Miejscowość Kalisz
Koniec: 21-05-2014 16:47:22

Kondycja: bez śladów używania

978<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>01029, 978<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>85030, 978<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>24975, 978<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>61148, 978<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>82614, 978-<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>01029, 978-<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>85030, 978-<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>24975, 978-<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>61148, 978-<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>82614

TEL: 607-[zasłonięte]-671
GG: [zasłonięte]16851
EMAIL: [zasłonięte]@bookstreet.pl

Kupując kilka książek za wysyłkę płacisz tylko raz!

Do realizacji zamówienia przystępujemy po otrzymaniu zapłaty za towar lub wybraniu opcji przesyłki za pobraniem. Książki wysyłamy w ciągu 5-7 dni roboczych, nie ma możliwości szybszej realizacji.
Wystawiamy faktury VAT.

Format: Paperback
Pages: 272
Condition: NEW
Product_ID: 1D4D5AC059

We've all heard stories of people who've experienced seemingly miraculous recoveries from illness, but can the same thing happen for our world? According to pioneering biologist Bruce H. Lipton, it's not only possible, it's already occurring. In "Spontaneous Evolution", this world-renowned expert in the emerging science of epigenetics reveals how our changing understanding of biology will help us navigate this turbulent period in our planet's history and how each of us can participate in this global shift. In collaboration with political philosopher Steve Bhaerman, Dr. Lipton invites readers to reconsider: the 'unquestionable' pillars of biology, including random evolution, survival of the fittest, and the role of DNA; the relationship between mind and matter; how our beliefs about nature and human nature shape our politics, culture, and individual lives; and, how each of us can become planetary 'stem cells' supporting the health and growth of our world. By questioning the old beliefs that got us to where we are today and keep us stuck in the status quo, we can trigger the spontaneous evolution of our species that will usher in a brighter future.

Książki wysyłamy w ciągu 5-7 dni roboczych.

THE DIVINE MATRIX Gregg Braden