Wydano ekskluzywny raport branżowy "Sponsoring sportowy w Polsce". Publikacja powstała na wzór najlepszych raportów zagranicznych i zawiera ilościową oraz jakościową analizę krajowego rynku sponsoringu sportowego wraz z opisem globalnych wyzwań stojących przed branżą. Raport przygotował organizator Dni Marketingu Sportowego, firma SportWin przy współpracy z agencją badawczą Pentagon Research.
"Sponsoring sportowy w Polsce" to pierwsza próba dokładnego zbadania lokalnego rynku sponsoringu sportowego. Pokażemy motywy działania sponsorów sportu w Polsce, obszary ich zaangażowania oraz modele zarządzania projektami sponsorskimi. Wskażemy na dobre i złe praktyki w sponsoringu sportowym, pokusimy się o analizę głównych problemów rynku oraz zaprezentujemy przewidywania ekspertów co do kierunku jego rozwoju.
Forma wydania: drukowana.
ROZDZIAŁ I
Globalny rynek sponsoringu w badaniach
I. 01. The World Sponsorship Monitor
I. 02. Sponsorium Report
I. 03. SportBusiness Sponsors' Survey 2010
ROZDZIAŁ II
Rynek sponsoringu sportowego w Polsce
II. 01. Badanie rynku Sponsor.2010
II. 02. Sponsoring sportowy w Polsce w ostatnich latach
ROZDZIAŁ III
Od strategii do ewaluacji - wskazówki prowadzenia działań sponsoringowych
III. 01. Wyznaczanie celów i określanie strategii sponsoringu
III. 02. Dobór sponsoringu a świadomość organizacji sportowych
III. 03. Aktywacja sponsoringu
III. 04. Metody ewaluacji sponsoringu
ROZDZIAŁ IV
Prawo w sponsoringu sportowym
IV. 01. Kara umowna w umowach sponsorskich
IV. 02. Umowy sponsorskie a zapisy zabezpieczajšce
IV. 03. Ochrona nazw i symboli w umowach sponsorskich
IV. 04. Obrót wizerunkiem sportowców – aspekty praktyczne
IV. 05. Sponsoring w świetle prawa podatkowego – wybrane zagadnienia
IV. 06. Ochrona przed ambush marketingiem
IV. 07. Ustawa hazardowa a sponsoring oraz inne obwarowania prawne dla działalności sponsoringowej
IV. 08. Działalność sponsoringowa spółek Skarbu Państwa
ROZDZIAŁ V
Przyszłość sponsoringu sportowego
V. 01. Szanse i zagrożenia rozwoju rynku sponsoringu sportowego
V. 02. Tendencje w sponsoringu sportowym
ROZDZIAŁ VI
Projekty sponsorskie – studia przypadku
VI.01. Evian (Wimbledon)
VI.02. Guinness (Guinness Premiership)
VI.03. Lloyds TSB (Lloyds TSB Local Heroes)
VI.04. Grupa Lotos (Narodowy Program Rozwoju Skoków Narciarskich)
POLECAM !!!