Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

Sponsoring sportowy w Polsce - RAPORT! (Sznajder)

11-10-2014, 22:05
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Aktualna cena: 99 zł     
Użytkownik ladny_nick
numer aukcji: 4661167137
Miejscowość Poznań
Wyświetleń: 4   
Koniec: 11-10-2014 21:25:35

Dodatkowe informacje:
Stan: Nowy
Okładka: miękka
Rok wydania (xxxx): 2011
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

PRZEDMIOTEM AUKCJI JEST


RAPORT O SPONSORINGU SPORTOWYM

Cena regularna: 490,00 zł !!!

Wydano ekskluzywny raport branżowy "Sponsoring sportowy w Polsce". Publikacja powstała na wzór najlepszych raportów zagranicznych i zawiera ilościową oraz jakościową analizę krajowego rynku sponsoringu sportowego wraz z opisem globalnych wyzwań stojących przed branżą. Raport przygotował organizator Dni Marketingu Sportowego, firma SportWin przy współpracy z agencją badawczą Pentagon Research.

  • Jaka jest wartość sponsoringu sportowego w Polsce?
  • Ile polskie firmy wydają na sponsoring sportu?
  • Jak zorganizowane są działania sponsoringowe w firmach?
  • W jakie dyscypliny sportowe będą inwestować sponsorzy w kolejnych latach?
  • Jak rynek widzi przyszłość sponsoringu sportowego?

"Sponsoring sportowy w Polsce" to pierwsza próba dokładnego zbadania lokalnego rynku sponsoringu sportowego. Pokażemy motywy działania sponsorów sportu w Polsce, obszary ich zaangażowania oraz modele zarządzania projektami sponsorskimi. Wskażemy na dobre i złe praktyki w sponsoringu sportowym, pokusimy się o analizę głównych problemów rynku oraz zaprezentujemy przewidywania ekspertów co do kierunku jego rozwoju.

Objętość: 72 strony.
Forma wydania: drukowana.

Spis treści raportu:

ROZDZIAŁ I

Globalny rynek sponsoringu w badaniach

I. 01. The World Sponsorship Monitor

I. 02. Sponsorium Report

I. 03. SportBusiness Sponsors' Survey 2010

ROZDZIAŁ II

Rynek sponsoringu sportowego w Polsce

II. 01. Badanie rynku Sponsor.2010

II. 02. Sponsoring sportowy w Polsce w ostatnich latach

ROZDZIAŁ III

Od strategii do ewaluacji - wskazówki prowadzenia działań sponsoringowych

III. 01. Wyznaczanie celów i określanie strategii sponsoringu

III. 02. Dobór sponsoringu a świadomość organizacji sportowych

III. 03. Aktywacja sponsoringu

III. 04. Metody ewaluacji sponsoringu

ROZDZIAŁ IV

Prawo w sponsoringu sportowym

IV. 01. Kara umowna w umowach sponsorskich

IV. 02. Umowy sponsorskie a zapisy zabezpieczajšce

IV. 03. Ochrona nazw i symboli w umowach sponsorskich

IV. 04. Obrót wizerunkiem sportowców – aspekty praktyczne

IV. 05. Sponsoring w świetle prawa podatkowego – wybrane zagadnienia

IV. 06. Ochrona przed ambush marketingiem

IV. 07. Ustawa hazardowa a sponsoring oraz inne obwarowania prawne dla działalności sponsoringowej

IV. 08. Działalność sponsoringowa spółek Skarbu Państwa

ROZDZIAŁ V

Przyszłość sponsoringu sportowego

V. 01. Szanse i zagrożenia rozwoju rynku sponsoringu sportowego

V. 02. Tendencje w sponsoringu sportowym

ROZDZIAŁ VI

Projekty sponsorskie – studia przypadku

VI.01. Evian (Wimbledon)

VI.02. Guinness (Guinness Premiership)

VI.03. Lloyds TSB (Lloyds TSB Local Heroes)

VI.04. Grupa Lotos (Narodowy Program Rozwoju Skoków Narciarskich)

POLECAM !!!