Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

Społecznościowy BOOM! Wykorzystaj potencjał sieci

26-06-2012, 21:03
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Cena kup teraz: 36 zł     
Użytkownik ksiazka_z_pasja
numer aukcji: 2402766072
Miejscowość Gliwice
Wyświetleń: 9   
Koniec: 16-06-2012 17:00:43

Dodatkowe informacje:
Stan: Nowy
Okładka: miękka
Rok wydania (xxxx): 2012
Kondycja: bez śladów używania
Język: polski
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

 

Społecznościowy BOOM! Wykorzystaj potencjał sieci e-kontaktów do wykreowania marki, zwięszenia sprzedaży i zdominowania rynku

Jeffrey Gitomer


rok wydania: 2012
stron: 232
format: 140 x 208 mm
oprawa: miękka
wydawnictwo: Onepress

      
Mistrzowskie wykorzystanie potencjału

* Przejdź z mediów społecznościowych do mediów biznesowo-społecznościowych!
* Nawiązuj nowe kontakty, zaciekawiaj ludzi i przyciągaj kolejnych klientów!
* Zobacz, co się dzieje, gdy atrakcyjność spotyka się z wartością!
* Pozwól, by pozytywne informacje na Twój temat przenosiły się z komputera na komputer!
* Otwórz się na rosnącą ilość pieniędzy na Twoim koncie!

W sieci nieskończonych możliwości

Media biznesowo-społecznościowe to najlepszy, najtańszy i najbardziej bezpośredni sposób komunikowania się z klientami, jaki został wynaleziony w ciągu ostatniego stulecia. Jeśli wykorzystasz do maksimum potencjał, jaki kryje się w Facebooku, LinkedIn, Twitterze i YouTube, nie bacząc na zawirowania ekonomii, będziesz w stanie pchnąć swój biznes na wyższy poziom i prześcignąć konkurencję.

* Nadszedł czas, by przyspieszyć!
* To idealny moment, by skapitalizować Twoje szanse i możliwości!
* Najwyższa pora, byś wreszcie zmiażdżył konkurencję i stał się liderem w branży!

Poznaj szczegółowo wszystkie aspekty kreowania i rozbudowy kompleksowej obecności firmy w mediach społecznościowych oraz czynniki, które decydują o atrakcyjności społecznej i biznesowej. Media tego typu pomogą Ci wykreować markę, sprzedawać Twoje produkty i usługi po mistrzowsku, zdominować rynek, wzmocnić reputację, zdobyć zaufanie i lojalność oraz zapełnić konto w banku. Nie zaczynaj od jutra. Zacznij działać już DZIŚ!


Jestem istotą społeczną. Biznesowo-społeczną. Wiem, jak przyciągać i zaciekawiać ludzi w sieci i nawiązywać z nimi kontakty. Dzięki tej książce również i Ty zdobędziesz tę umiejętność. Usłyszysz tu mój głos, przeczytasz o moich doświadczeniach. Przekażę Ci moją wiedzę, jak również wiedzę kilku znakomitych autorów, którzy zechcieli podzielić się ze mną swoimi przemyśleniami, koncepcjami i własnymi dokonaniami w sferze mediów społecznościowych.
Jeffrey Gitomer


SPIS TREŚCI:

Media biznesowo-społecznościowe i ukryte w nich możliwości (7)
To nie jest książka (10)
Cóż takiego społecznego jest w mediach społecznościowych? Jak społeczny jesteś Ty? (12)

BOOM STAŁ SIĘ FAKTEM. SKORZYSTAJ I TY!

* Boom na media społecznościowe stał się faktem, a Ty zostałeś w tyle (21)
* Społecznościowa rewolucja i Twoja ewolucja (27)
* Media społecznościowe - akwizycja na nowo. Przyłączysz się? (31)
* Czy jesteś już aktywny w świecie mediów społecznościowych? Czy wciąż czekasz i przypatrujesz się z boku? (35)
* Od osobistych do biznesowych zastosowań mediów społecznościowych (40)
* Media społecznościowe czy media BIZNESOWO-społecznościowe? Ty wybierasz (44)
o 9 sposobów na skuszenie złotej rybki (49)
o Czy media społecznościowe sprawdzają się w każdej branży? (60)
o Sekretne drzwi: 8 kroków i jesteś W ŚRODKU! (67)

BOOM NA FACEBOOKA

* Różnica pomiędzy mediami społecznościowymi a mediami biznesowo-społecznościowymi na przykładzie Facebooka (80)
* O nie, tylko nie Facebook! Aaaaaaaaaa!!! (83)
* Co "ćwierkać"? Co publikować? Jak szukać kontaktów? (88)
* Tworzenie własnej strony firmowej na Facebooku (93)

BOOM NA LINKEDIN

* Różnica pomiędzy mediami społecznościowymi a mediami biznesowo-społecznościowymi na przykładzie LinkedIn (97)
o 15 zasad, których powinien przestrzegać każdy użytkownik LinkedIn (100)
o Sprzedawanie jest prospołeczne - media społecznościowe jako narzędzie sprzedaży (108)
o LinkedIn dla wszystkich i dla każdego (120)

BOOM NA TWITTERA

* Różnica pomiędzy mediami społecznościowymi a mediami biznesowo-społecznościowymi na przykładzie Twittera (126)
* Tweetuję, więc jestem (128)
* Zrozumieć Twittera i potęgę retweetów (132)
* Sandy Carter - liderka (społecznościowa) z pierwszego rzędu (137)
o Witaj na największym cocktail party świata (142)
o 3 rzeczy na temat Twittera, które kompletnie umykają uwadze biznesmenów (149)
o 12 rzeczy, których dowiedziałem się o Twitterze (157)
* Tweety Jeffreya Gitomera nawiązujące do tematyki mediów społecznościowych (162)

BOOM NA YOUTUBE

* Różnica pomiędzy mediami społecznościowymi a mediami biznesowo-społecznościowymi na przykładzie YouTube (166)
o YouTube - jak wspiąć się na szczyt (168)

KLEJ!

* BLOG. BLOG. BLOG (176)
* Proces klejenia (180)
* Siła Twojego e-magazynu (182)

BOOM SPOŁECZNOŚCIOWY

* Wartość. Mowa o Tobie? (186)
* Pomocy! Chcę pisać, ale nie wiem jak! (190)
o 4 zasady marketingu szeptanego (197)
o Media społecznościowe a biznes. Z perspektywy karierowicza (204)
* Jesteś pracownikiem czy człowiekiem? (212)
* Twoja (osobista) strategia działania w mediach społecznościowych (214)
* Ace of Sales - w służbie mediom społecznościowym (217)
* Przepis na sukces w mediach biznesowo-społecznościowych: przyciągaj ludzi, zaciekawiaj ich, nawiązuj kontakty (219)
* Chcesz włączyć się w boom na media społecznościowe? Pomogę Ci w tym osobiście! (222)
* Ta książka nie ma zakończenia... (223)

ksiazka_z_pasja

to nasze nowe konto na Allegro

Od lat sprzedajemy na kontach

ksiazka_gliwice oraz MercuriusGliwice

 

Łącząc zakupy z naszych kont, za przesyłkę płacisz tylko raz!