Społeczne aspekty nowych mediów
Autor: Jan Van Dijk
ilość stron: 392
oprawa: miękka
format: 165x235
data wydania: 2010
wydawca: Naukowe PWN
EAN: 978[zasłonięte]11[zasłonięte]01
Podręcznik Jana van Dijka jest uznanym na świecie, całościowym wprowadzeniem do socjologicznej analizy wpływu nowych mediów na życie społeczne, zarówno w jego wymiarze prywatnym, jak i publicznym. Autor przedstawia technologiczne, ekonomiczne, polityczne, socjologiczne, kulturowe i psychologiczne aspekty nowych mediów. Ukazuje rewolucję medialną, jaka przetoczyła się w ciągu ostatnich kilkudziesięciu lat, zwłaszcza rozpowszechnienie internetu, telefonii komórkowych, sieci komputerowych, oraz zarysowuje główne perspektywy badania i rozumienia współczesnego, globalnego społeczeństwa sieci.
Jak nie płacić za dostawę?
- Przy zakupie dowolnej pozycji z kategorii: Darmowa dostawa
- Do pozycji oznaczonych darmową wysyłką możesz dodać przedmioty z naszych pozostałych aukcji, a paczkę i tak wyślemy bezpłatnie!
Jak kupić przedmioty z kilku naszych aukcji i zapłacić tylko raz
za dostawę?
1. Dodaj wszystkie zakupione u nas PRZEDMIOTY do koszyka | |
|
2. Przejdź do koszyka, zaznacz wybrane pozycje i kliknij przycisk | |
Uwaga! Nie używaj przycisku "Kup Teraz" dla każdej aukcji osobno!
Wystarczy tylko raz potwierdzić zakup w koszyku.
Kontakt:
Dział Obsługi Klienta
(pon-pt. 09:00-17:00) | tel.: +48 22[zasłonięte]695-45 |
|
| mail: [zasłonięte]@lideria.pl |
Odbiór osobisty
w Warszawie:
Punkt Odbioru
ul. Suwak 5
02-676 Warszawa
pon-pt 08.00-15.30
Po odbiór paczki zapraszamy
następnego dnia roboczego
po otrzymaniu maila, informującego
o zrealizowaniu zamówienia.
Odbiór osobisty możliwy, tylko dla zamówień opłaconych z góry.
Nie wysyłamy paczek za granicę!