k
***********************************************************
DANE SZCZEGÓŁOWE
***********************************************************
.
Książka jest zbiorem artykułów polskich badaczy, poświęconym funkcjonowaniu poznawczemu człowieka w wyjaśnianiu złożonych zjawisk społecznych. Dzięki połączeniu wiedzy z perspektyw społecznej i poznawczej, autorzy poszerzają możliwości rozumienia ludzkiego zachowania, a także wskazują nowe kierunki przyszłych badań. Zbiór otwiera artykuł przedstawiający zarówno możliwości wzajemnych inspiracji tych obszarów psychologii, jak i wynikające z nich problemy.
.
.
.
W kolejnych rozdziałach Autorzy przedstawiają: wiedzę i sądy o świecie społecznym, ocenę społeczną, problematykę wpływu społecznego oraz zagadnienia metodologiczne. Każdy z zamieszczonych w nich rozdziałów koncentruje się na dogłębnym opisie analizowanego zjawiska oraz jego wyjaśnieniu w świetle współczesnych teorii psychologicznych. Rzetelny przegląd dominujących w literaturze przedmiotu stanowisk, autorzy uzupełniają własnymi przemyśleniami oraz wynikami prowadzonych przez siebie prac empirycznych. Pozycja skierowana jest do psychologów: zarówno badaczy jak i praktyków, oraz wszystkich, których interesuje poznanie przyczyn ludzkiego zachowania.
1. Przedmowa
2. Wprowadzenie: O roli procesów poznawczych w wyjaśnianiu zjawisk społecznych
3. Stereotypy i poznanie: Poznawcze podstawy funkcjonowania stereotypów
4. Poznawcze źródła przekonań politycznych
5. Czy wyborca myśli? Poznawcze mechanizmy decyzji wyborczych
6. Problemy z wiedzą o świecie społecznym - komentarz
7. Ocena społeczna
8. Poznawczy wymiar różnic kulturowych w spostrzeganiu społecznym
9. O różnicach indywidualnych w ocenianiu ludzi
10. Jak zegarek dla ślepca? Wyznaczniki trafności spostrzegania osób i kulturowe uwarunkowania percepcji interpersonalnej - komentarz
11. Poznawcze uwarunkowania wpływu społecznego
12. Kiedy idziemy za głosem większości... O wpływie sondaży przedwyborczych na wyniki wyborów
13. Poznawcze uwarunkowania skuteczności wizualnego przekazu reklamowego
14. Moje trzy grosze o wpływie społecznym - komentarz
15. Przez poznawczą dziurkę od klucza. O badaniu funkcjonowania umysłu w sytuacjach społecznych
Indeksy
.
.
.
Wydawnictwo: GWP
.
.
Stan książki: NOWA
.
.
Ilość stron: 244
.
.
.
.
.
.
.
Cena rynkowa: 29zł
.
.
Nasza cena: 17,40zł
.
.
_____________________________________________
.
OBNIŻKA O 40%
.
.
.
.
******************************************************************
.
..
SZUKASZ KSIĄŻKI?
.N
.
W SPRZEDAŻY POSIADAMY PONAD 80 TYSIĘCY TYTUŁÓW
.
.
******************************************************************
.
.