Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

Społeczeństwo medialne - S.Michalczyk

28-04-2014, 22:30
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Cena kup teraz: 49 zł     
Użytkownik czytamypl
numer aukcji: 4106839348
Miejscowość ZABRZE
Wyświetleń: 2   
Koniec: 28-04-2014 22:24:06

Dodatkowe informacje:
Stan: Nowy
Okładka: miękka
Rok wydania (xxxx): 2008
Kondycja: bez śladów używania
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

Społeczeństwo medialne

Studia z teorii komunikowania masowego

 

 

Prezentowana pozycja składa się z ośmiu rozpraw poświęconych aktualnym problemom teorii komunikowania masowego. Autor omawia między innymi istotę i charakter współczesnego społeczeństwa medialnego, dziennikarstwo w perspektywie teoretycznej, uwarunkowania europejskiej opinii publicznej oraz teorią społecznego odbioru mediów. W swoich analizach odwołuje się do klasycznego i współczesnego dorobku europejskiej i amerykańskiej nauki o komunikowaniu. Celem książki jest pogłębienie wiedzy teoretycznej i empirycznej w mediach, wskazanie na ich rosnące znaczenie w życiu jednostek i społeczeństw. Przeznaczona jest dla medioznawców, dziennikarzy, pracowników działów public relations oraz studentów politologii, socjologii, dziennikarstwa i komunikacji społecznej.


autor: Stanisław Michalczyk

wydawnictwo: Śląsk

wydanie: 2008

format: 16 x 23 cm,  miękka okładka, 478 stron

ISBN:[zasłonięte]978-8364-544-0

stan: książka nowa powystawowa /minimalne otarcia okładki/