Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

Splinter Cell Trylogia PC NOWA w FOLII

18-01-2012, 16:14
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Cena kup teraz: 25.90 zł     
Użytkownik topkan_pl
numer aukcji: 2036464443
Miejscowość Kraków
Wyświetleń: 7   
Koniec: 13-01-2012 23:49:54
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

Splinter Cell Trylogia PC

Opis

Ekskluzywny pakiet Tom Clancy’s Splinter Cell Trylogia to prawdziwa gratka dla koneserów gier komputerowych i miłośników gier akcji. Splinter Cell to jedna z najsłynniejszych serii gier akcji, w której powstanie aktywny wkład miał Tom Clancy, autor jednych z najlepszych thrillerów politycznych świata. Tom Clancy’s Splinter Cell Trylogia zawiera aż trzy części tej wspaniałej serii: Splinter Cell, Splinter Cell Pandora Tomorrow oraz Splinter Cell Chaos Theory. To kilkadziesiąt godzin zabawy, nawet na komputerach o słabszej konfiguracji, w najbardziej przystępnej cenie!

Tom Clancy's Splinter Cell

tryb gry: single player   
nośnik: 3 CD
wymagania wiekowe: 12+

wymagania sprzętowe: Pentium III 1 GHz, 256MB RAM, 64MB akcelerator 3D, 2.1 GB HDD

Tom Clancy's Splinter Cell to gra akcji inspirowana twórczością Toma Clancyego oraz książkami z serii NetForce opowiadającymi o cyberterroryzmie, tajnych agencjach rządowych i zadaniach wykonywanych na ich zlecenie. W odróżnieniu od wielu poprzednich gier z serii Tom Clancy's, gdzie główny nacisk położono na dowodzenie oddziałem i rozgrywkę zespołową, Splinter Cell to gra skupiająca się wokół jednej postaci. Gracz staje się tajnym agentem (Sam Fisher), członkiem jednej z tzw. „grup cieni” nazwanej „Third Echelon”, wchodzącej w skład NSA (National Security Agency). Na wykonanie czeka czternaście ultra-tajnych zadań polegających najczęściej na likwidacji wyjątkowo niebezpiecznych wrogów, niszczeniu dokumentów i tajnych instalacji. Autorzy oddali do dyspozycji grających asortyment trzynastu broni, jednak w Splinter Cell najważniejsza jest nie siła ognia, lecz sztuka infiltracji, to tzw. „stealth-action game”. Oprawa graficzna gry wykonana została przy użyciu najdoskonalszego obecnie, trójwymiarowego silnika graficznego Unreala. Akcja przedstawiona jest z perspektywy trzeciej osoby.

Tom Clancy's Splinter Cell: Pandora Tomorrow

tryb gry: single / multiplayer    nośnik: 4 CD
tryb multiplayer: LAN / Internet   
wymagania wiekowe: 12+

wymagania sprzętowe: Procesor Pentium 4 1.8 GHz, 512MB RAM, karta grafiki 128MB (GeForce 3 lub lepsza), 2.5 GB HDD

Sequel znakomitej gry akcji/TPP z 2003 roku, która pozwalała nam wcielić się w Sama Fishera - tajnego agenta, członka grupy nazywanej „Third Echelon”, jaka wchodzi w skład NSA (National Security Agency). Splinter Cell: Pandora Tomorrow, zamiast terenów zurbanizowanych znanych z pierwowzoru, przenosi graczy w tropikalny region Indonezji. Do wykonania dostajemy szereg skomplikowanych misji, wśród których należy wymienić chociażby dostanie się do bazy okrętów podwodnych przeciwnika w celu jej wysadzenia, czy zinfiltrowanie wioski zamieszkałej przez tamtejszych osadników, by wynieść z niej różnorodne przedmioty. Owe zadania należy wykonywać praktycznie bez ujawniania się, gdyż to oznacza wezwanie posiłków przez wroga i spore zagrożenie życia naszego agenta.

Jak przystało na sequel z prawdziwego zdarzenia, Pandora Tomorrow została oparta o zmodyfikowany silnik znany z oryginalnego Splinter Cella. Dopracowano i tak świetny system dynamicznego cieniowania, pojawiło się mnóstwo nowych animacji, przeciwników, obiektów, modeli, etc. Do tego dochodzi także nowa, klimatyczna ścieżka dźwiękowa świetnie pasująca do działań w tropikach. Nie zapomniano także o nowych ruchach Sama, pozwalających mu pozostać niewykrywalnym praktycznie do końca trwania danego scenariusza.

Omawiany tytuł jest również pierwszą grą akcji z elementami skradanki (tzw. „stealth”), która oferuje graczom rywalizację w trybie rozgrywki wieloosobowej. Po wybraniu stosownej opcji, wcielamy się wówczas w jednego z członków oddziału agentów NSA (już bez Sama Fishera), tj. „Shadow Nets” (widok TPP), bądź też w najemnika (widok FPP). Zmagania prowadzone są w kilku standardowych opcjach (np. cooperative czy death match) – w pełni jednak pokazują współpracę zespołową tajnych oddziałów do zadań specjalnych.

Tom Clancy's Splinter Cell: Chaos Theory

tryb gry: single / multiplayer   
nośnik: 1 DVD
tryb multiplayer: LAN / Internet   
wymagania wiekowe: 16+

wymagania sprzętowe: Pentium 4 2.2 GHz, 512 MB RAM, karta grafiki 128MB (GeForce 4 lub lepsza), 4 GB HDD

Trzecia część przygód Sama Fishera. Dwie poprzednie odsłony „Splinter Cell” sprzedały się w wielomilionowych nakładach. Najnowsza odsłona jego przygód wprowadza do zabawy wiele istotnych zmian. Obejmują one zarówno mechanikę rozgrywki, jak i grafikę dopasowaną do możliwości najnowszych kart graficznych.

Akcję trzeciej części „Splinter Cell” osadzono w niedalekiej przyszłości. Mamy rok 2008. W Japonii zostaje utworzona specjalna organizacja informacyjna. Nie podoba się to wielu okolicznym państwom. Szef nowo powstałej organizacji wykorzystuje swoją pozycję do zaostrzenia kontaktów na linii Korea Północna-Japonia. Wybucha konflikt. Do akcji wkraczają Stany Zjednoczone, które go jednak tylko zaostrzają. Korea Północna przygotowuje się do ataku na swojego południowego sąsiada. W tym właśnie momencie do akcji wkracza Sam Fisher. Znaczącą rolę w trakcie gry odgrywają trzy postaci: japoński admirał, pewien tajemniczy haker oraz szef paramilitarnej organizacji informacyjnej. Pogodzenie ich interesów pozwoli zatrzymać eskalację działań wojennych.

Trzecia część „Splinter Cell” zachowuje widok TPP. Główny bohater obserwowany jest więc z perspektywy trzeciej osoby. Z istotnych innowacji warto wymienić cały szereg nowych ciosów, z których można skorzystać. Pojawiają się zupełnie nowe techniki walki nożem, oprócz tego dodano kilka nowych chwytów. Większość z nich pozwala w łatwy i szybki sposób pozbywać się niewygodnych przeciwników. Sam Fisher może również skuteczniej chować się przed wzrokiem strażników wykorzystując poszerzoną gamę ruchów. Do jego dyspozycji oddano nowe typy gadżetów i broni (przeważnie eksperymentalnych).

Licznych ulepszeń doczekała się oprawa wizualna produktu. Na szczególną uwagę zasługuje rozbudowany silnik odpowiedzialny za fizykę świata gry. Ulepszenia objęły efekt szmacianej lalki (ragdoll), efekty cząsteczkowe oraz interakcję z otoczeniem. Udoskonalono moduły SI przeciwników. Każdy z nich zachowuje się w charakterystyczny dla siebie sposób, na który wpływ ma między innymi profesja danej postaci. NPC-e pamiętają również poprzednie poczynania gracza.

Misje, który przyjdzie graczowi wykonywać mają teraz nieliniowy przebieg. Do danego celu można dotrzeć na wiele różnych sposobów. Pojawiają się również opcjonalne questy, które można wykonać, ale nie jest to obowiązkowe. Istotne jest natomiast to, że misje można kończyć w parze z innym graczem (cooperative). Zachowano również wszystkie sieciowe tryby z drugiej części gry.