Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

Spider Bike ODLOT custom 2009 Drag Star Chopper

29-02-2012, 2:41
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Cena kup teraz: 44 000 zł     
Użytkownik Cosmedica
numer aukcji: 2081644412
Miejscowość Szczecin
Wyświetleń: 512   
Koniec: 09-02-2012 15:44:50
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

    custombike
CUSTOM BIKE



prezentacja w wysokiej rozdzielczości: www.candeo.com.pl/custombike














Bazą do budowy był GSX 750 INAZUMA, którego silnik  o mocy 92PS (10500rpm)
i momencie 66Nm (9500rpm)zasilany jest czterema gaznikami MIKUNI BSR36SS
 z racingowym układemdolotowym.

Precyzyjne sterowanie gaźnikami zapewnia krótki (wyścigowy) rolgaz 
w czerwonym anodowaniu firmy Robby Moto.

Zasilanie paliwem wspomaga pompa paliwa Mitsubishi.



Przeniesienie napędu z 6 stopniowej skrzyni biegów 
powierzone zostało zębatkom firmy JT SPROCKET 15/47
(w konfiguracji na dynamikę a nie prędkość maksymalną)
 i łańcuchowi japońskiej firmy AFAM w czerwonym malowaniu.

Koła motocykla pochodzą z odlewni ENKEI i obute są 
w oponyDUNLOP  D207 120/60/17 i 190/50/17.

Zawieszenie przednie firmy KAYABA typu upside-down 
z regulacją twardości tłumienia dobicia 
i odbicia o skoku 110 mm pokryte zostało czarną anodą.




Zawieszenie tylne to amortyzator również od KAYABY 
z regulacją twardości i dobicia współpracujący 
z wahaczem od Kawasaki w systemie dźwigni UNI-TRACK o skoku 112mm.




W skład przedniego układu hamulcowego wchodzi 
pompa radialna BREMBO16mm sterująca 
poprzez czerwone przewody firmy GOODRIDGE 
pracą dwóch 6-tłoczkowych zacisków TOKICO wgryzających się 
w 320mm tarcze typu Wave od Wuxi Thai RACING




Tylny układ hamulcowy to pompa NISSIN  połączona 
przewodem od GOODRIDG'a z 2-tłoczkowym zaciskiem TOKICO 
na tarczy 250mm typu Wave WT RACING





Zbiorniczki płynu pochodzą od RIZOMA.



Wyścigowe podnóżki i  7 stopniowy amortyzator skrętu 
bez którego ciężko jeżdzić od LSL.



Klamki i korek wlewu paliwa to dzieło PROTECH.
Wyścigowe gripy na kierownicy w średniej twardości pochodzą od RENTHALA.




Lampa przednia z projektorem soczewkowym pochodzi z Suzuki GSX750R -K3.


Lampa tylna, lusterka i kierunkowkazy SHIN-YO


a zegar z kontrolkami XR_SR KOSO.



Kierownica z mostkami i górna półka towyrób z aluminium 
w czarnej anodzie od LUCASA.




Owiewka przednia i tylna wykonane z kompozytu szklanego 
a osłony głowicy i dekli bocznych silnika z włókna węglowego.

Przełączniki zespolone to wyrób Yamahy

Przewody instalacji elektrycznej i paliwowej zostały wciśnięte 
w czarne i czerwone oploty nadające im schludny wygląd.

Malowanie bazowe wykonało NKZ auto a pinstriping wykonał DariuszZawadzki.

Motocykl brał udział w wystawie CUSTOM BIKE 
podczas Targów Motocykli i Skuterów MOTOEXPO 
w Warszawie w lutym 2009 roku

MOTOCYKL UŻYWANY 3 SEZONY. NIESPRAWIAJĄCY PROBLEMÓW WUŻYTKOWANIU, GOTOWY DO JAZDY BEZAWARYNY PRZEBIEG.

SPRZEDAJĘ Z POWODU BUDOWY NOWEGO MOTORU
tel.: 501 [zasłonięte] 368