Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

SPEZWDAM KOMARA MOTOROWER KOMAR ZABYTKOWY 2350

05-06-2012, 0:38
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Aktualna cena: 1 099 zł     
Użytkownik chefmariusz
numer aukcji: 2331331694
Miejscowość Mikołów
Wyświetleń: 393   
Koniec: 22-05-2012 17:45:00
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

witam!

PRZEDMIOTEM AUKCJI JEST

MOTOROWER KOMAR

ZABYTKOWY 2350 1973 R !!!!!!!!

WIEC MIEJ TO NA UWADZE

JAK NA SWE LATA MYSLE ŻE STAN

WIDOCZNY W/G MNIE DOBRY

FAJNA SPRAWA DLA PASJONATA TRZEBA GO TROCHE DOPIESIĆ

ALE ZOSTAWIE TO JUŻ NOWEMU WŁASCICIELOWI………

ALE MOŻESZC SAM SPRAWDZIĆ ZAPRASZAM DO SPRAWDZENIA BY UNKNĄĆ

EWENTUALNYCH NIEDOMÓWIEŃ

DOKŁADNIE TO CO NA FOTKACH

ZAREJESTROWANY OC ITP…

DLA KUPUJĄCEGO DODATKOWO

GRATIS KARTON CZESCI

( SPRZGŁO,PRADY-MAGNETA,TŁOKI ,CYLINDER,MANETKI,GAZNIKI,

SZCZĘKI….. ITP ITD UŻYWANE ) Z RACJI NA WIEK NIE UDZIELAM GWARANCJI

PYTANIA

504 [zasłonięte] 818

Motorower Komar typ 2350 jest produkowany od roku 1970 ( własciwie był) jako unowocześniona odmiana konstrukcyjna znanego i produkowanego od wielu lat motoroweru typ 2320 i 2330. Do tych konstrukcji, po długich próbach eksploatacyjnych, wprowadzono wiele zmian poprawiając jakość wykonania, niezawodność działania i łatwość obsługi. Motorower typ 2350 ma wiele zewnętrznych cech konstrukcyjnych charakteryzujących klasyczny motorower. Zastosowano w nim ramę rurowo-tloczoną z obniżoną cześcią środkową w celu ułatwienia wsiadania. Koło tylne jest resorowane za pomocą długiego wachacza oraz teleskopów o skoku 60 mm. W górną część ramy wkomponowano wygodną jednoosobową kanapkę, natomiast po bokach umieszczono dwie niewielkie puszki narzędziowe przykryte pokrywami t tworzywa sztucznego. Głębokie blotniki skutecznie chronią przed zabłoceniem. Koło przednie motoroweru jest resorowane na krótkim wachaczu pchanym i sprężynach stalowych, skok koła wynosi 50 mm. Silnik motoroweru produkowany jest w Zakładach Metalowych Predom-Dezamet w Nowej Dębie. Różni się kilkoma szczegółami konstrukcyjnymi od silników S38ZB4 stosowanych we wspomnianych wcześniej motorowerach Komar typ 2320 i 2330. Główna różnica polega na zastosowaniu rozrusznika typu motocyklowego w miejsce dotychczasowych pedałow rowerowych. Dźwignia rozrusznika jest umieszczona z lewej strony motoroweru, rozruch następuje przez naciśnięcie dźwigni do tyłu. Hamulec tylny jest uruchamiany za pomocą pedału i drążka hamulcowgo, podobnie jak w motocyklu.