SPELLFORCE 2 II ZAKON ŚWITU - ZŁOTA EDYCJA PL
Strategiczna (RTS)
Światowa data premiery: 28 listopada 2003Data wydania w Polsce: 24 czerwca 2004Wymagania sprzętowe: Procesor Pentium 4 1.8 GHz, 512 MB RAM, 64MB akcelerator 3D (GeForce 4 lub lepszy), 2GB HDD
Światowa data premiery: 12 listopada 2004Data wydania w Polsce: 22 kwietnia 2005Wymagania sprzętowe: Procesor Pentium 4 1.8 GHz, 512 MB RAM, 64MB akcelerator 3D (GeForce 4 lub lepszy), 2GB HDD
Spellforce: Shadow of the Phoenix jest drugim oficjalnym rozszerzeniem do produkcji stanowiącej połączenie gry strategicznej oraz cRPG zatytułowanej Spellforce: The Order of Dawn.
Dodatek oferuje blisko czterdzieści godzin emocjonującej zabawy. Nowa kampania rozpoczyna się dokładnie w tym samym momencie, w którym zakończyła się historia przedstawiona w pierwszym rozszerzeniu do gry tj. Spellforce: The Breath of Winter. Tym razem zagrożeniem dla świata gry jest tajemniczy nekromanta, który zniewolił potężnego boga, aby wykorzystywać jego zdolności przeciwko wszystkiemu, co żyje. W pierwszej kolejności wskrzesił on i uczynił swoimi sługami trzynastu magów, którzy dawno temu walczyli między sobą o władzę nad światem. Tylko właściwie wykorzystana moc zawarta w legendarnym kamieniu feniksa może zniweczyć wysiłki nekromanty.
Bohater, w którego postać wciela się gracz musi powstrzymać świat gry przed ponowną zagładą. Aby tego dokonać musi przejść szereg prób i testów, które udowodnią, że jest on odpowiednim kandydatem do wykonania tego zadania. Przede wszystkim gracz ma za zadanie zdobyć ostrze cienia, ponieważ podobno tylko ono potrafi uwolnić moc zawartą w kamieniu feniksa. Jednak ten legendarny miecz znajduje się w posiadaniu bliżej nieokreślonego wojownika z Urgath. Wraz z rozwojem wydarzeń łączymy z nim siły i razem walczymy, aby zapobiec zagrożeniu. W sumie w skład nowej kampanii dla pojedynczego gracza wchodzi dokładnie trzynaście map.
Dzięki Spellforce: Shadow of the Phoenix nasza postać może osiągnąć nawet pięćdziesiąty poziom doświadczenia. Na dodatek nie trzeba zaczynać rozgrywki od nowa, ponieważ istnieje możliwość importowania już posiadanej postaci zarówno z Order of Dawn jak i Breath of Winter. W ramach dodatku znajduje się blisko 40 nowych zaklęć magicznych oraz około 150 nowych przedmiotów. Całkowitą nowością jest możliwość modyfikowania zarówno ich wyglądu jak i działania podczas zabawy. Ponadto każda z dostępnych w grze ras otrzymała po dwa nowe typy jednostek oraz budynków. Zaś na potrzeby trybu multiplayer przygotowano dokładnie 25 nowych map. Z czego 15 wchodzi w skład trybu kooperacji, który został dodany w pierwszym rozszerzeniu do gry.
Światowa data premiery: 25 czerwca 2004Data wydania w Polsce: 22 kwietnia 2005Wymagania sprzętowe: Procesor Pentium 4 1.8 GHz, 512 MB RAM, 64MB akcelerator 3D (GeForce 4 lub lepszy), 2GB HDD
Spellforce: The Breath of Winter jest pierwszym oficjalnym rozszerzeniem hybrydy gry z gatunku cRPG i elementów strategicznych, zatytułowanej Spellforce: The Order of Dawn i wydanej w ostatnim kwartale 2003 roku. Tym razem w fantastycznym wirtualnym świecie zamęt sieje złowieszczy książę demonów, zamierzający dokonać restauracji władztwa mrocznych bogów. Odtworzenie dawnego porządku ma być realne dzięki przebudzeniu straszliwego lodowego smoka imieniem Aryn, który zostaje wysłany wraz z hordami żołnierzy przeciwko pokojowo nastawionemu społeczeństwu. Ratunek zagrożonej cywilizacji może zagwarantować dzielny bohater, sterowany przez użytkownika.
Standardowy tryb single-player zapewnia według developerów ponad czterdzieści godzin emocjonującej zabawy w myśl znanego schematu kampanii (rozwijanie umiejętności postaci, rzucanie zaklęć magicznych itd.). Natomiast innowacyjna opcja o nazwie Free Mode pozwala na rywalizację ze Sztuczną Inteligencją w ramach pojedynczych scenariuszy (dowolność w materii konfigurowania parametrów każdego starcia). Jednakże aby zapobiec zjawisku oszukiwania nie wprowadzono systemu przenoszenia herosów. Z kolei rozgrywkę wieloosobową wzbogacono o kooperację, skupiającą maksymalnie troje chętnych (współpraca owocuje równym podziałem punktów doświadczenia). Oprawa audio-wizualna nie uległa żadnym radykalnym modyfikacjom, gdyż zaimplementowano jedynie szereg bonusowych motywów, związanych z obecnością nowych obszarów, dodatkowych obiektów przestrzennych etc
Paczkę z grą wysyłam priorytetemGra używana, stan oceniam na bardzo dobry!- Oryginalna- Stan BDB- WYSYŁKA 24HNA WSZELKIE PYTANIA ODPOWIADAM POPRZEZ E-MAILZAPRASZAM NA INNE MOJE AUKCJEUWAGA: Nie wysyłam za pobraniem!!!