Opis produktu:
Stan płyty: 5
1 - fatalny (bardzo dużo rys bądź pęknięcia, wartość wyłącznie kolekcjonerska)
2 - kiepski (liczne rysy, mogące mieć wpływ jakość odtwarzania, zwłaszcza w odtwarzaczu z czułym laserem)
3 - dostateczny (kilkanaście niegroźnych rys, które nie powinny mieć wpływu na odtwarzanie)
4 - dobry (kilkanaście nieszkodliwych rys, płyta czyta bez zarzutu)
5 - bardzo dobry (drobne, powierzchowne ryski i zabrudzenia)
6 - idealny (płyta nowa lub prawie jak nowa, brak rys lub jedna mikroskopijna)
Stan pudełka: 5-
1 - fatalny (pudełko połamane w przynajmniej dwóch częściach)
2 - kiepski (pudełko całe, kilka pęknięć)
3 - dostateczny (maksymalnie 3 pęknięcia, możliwe przytarcia i zarysowania)
4 - dobry (brak pęknięć, normalne ślady użytkowania, możliwe przytarcia i zarysowania )
5 - bardzo dobry (nikłe ślady użytkowania)
6 - idealny (w folii lub brak folii, niewidoczne ślady użytkowania)
Gry w polskiej wersji językowej: Spellforce 2: Czas mrocznych wojen / XIII
Opisy gier:
Spellforce II: Shadow Wars to druga część udanego połączenia gatunków cRPG i strategii w konwencji fantasy, Spellforce: The Order of Dawn. Podobnie jak to miało miejsce w poprzedniku, wykonujemy tu różnego rodzaju zadania, rozwijając przy okazji swojego bohatera, jak również prowadzimy do boju armie przeróżnych monstrów i stworzeń. Postać gracza może być wspierana maksymalnie przez pięciu herosów. Przyzywa się ich na specjalnych monumentach pojawiających się w dalszej części gry, gdy zdobędziemy już nieco doświadczenia oraz ujawnimy odpowiednią część fabuły.
Konflikt, który przyniosły ze sobą magiczne Cienie, spowodował rozbicie wśród Mrocznych Elfów i na pięć lat pogrążył ich ojczyznę w wojnie domowej. Te zamieszki nie są już tylko wewnętrzną sprawą - ich macki sięgają daleko poza granice kraju. W Eo powstała nowa potęga, zagrożenie, którego cień powoli zaczyna ogarniać cały świat i wystawia na próbę odwieczne sojusze. Craig Un'Shallach, generał Mrocznych Elfów oraz członek kasty Dracon, dowodząc swoim klanem, osamotniony walczy z przerażającymi Cieniami, ale szczęście zaczyna go powoli opuszczać. Gdy klęska wydaje się tylko kwestią czasu, jego córka Nightsong, ucieka i usiłuje ostrzec ludzi przed zbliżającym się niebezpieczeństwem - paktem pomiędzy Mrocznymi Elfami i armią Cieni, dowodzoną przez szaloną alchemiczkę, Sorvinę. Nightsong dociera do twierdzy Shaikanów, legendarnych smoczych wojowników, obawiających się zarówno sił Światła jak i Mroku, gdzie zyskuje niespodziewaną pomoc w osobie odważnego młodzieńca, który decyduje się dołączyć do niej i uratować rodzinę oraz ojczyznę. Jednak aby powstrzymać zagładę potrzebna będzie potężna armia - uśpione sojusze sił Światła muszą zostać odbudowane, a to nie będzie prostym zadaniem dla dwóch istot uważanych za wrogów Dobra.
W większości misji gracz dowodzi siłami jednej z trzech frakcji: Alliance of Light, Hordes of Chaos, Brotherhood of Darkness, a jego zadaniem jest tworzenie baz, zbieranie surowców oraz rekrutacja wojowników oraz bohaterów - magów, nekromantów, uzdrowicieli czy łuczników. Spellforce II: Shadow Wars oferuje ponad 100 umiejętności postaci, szczegółowo przedstawiony, fantastyczny świat, 36 rodzajów wojska (po 12 na każdą stronę konfliktu - piechota, kawaleria, jednostki latające). Pod naszą komendą mogą znaleźć się przedstawiciele 9 ras, m.in. ludzi, elfów, krasnoludów czy orków, a każda z armii posiada oprócz regularnego wojska jednostki ze specjalnymi zdolnościami (kamuflaż, berserk). Spellforce II: Shadow Wars to także możliwość wykorzystania naszych Avatarów w wieloosobowych walkach Player vs Player, Player vs. AI/Monsters czy co-op.
XIII: Komputerowa adaptacja jednej z najciekawszych serii komiksowych stworzonych przez Jeana Van Hamme. XIII to gra akcji/FPS wykorzystująca najnowszy silnik Unreal Warfare, jednak w znacznym stopniu odmienna od innych dzisiejszych produkcji tego gatunku. Powodem jest unikalna trójwymiarowa, ręcznie rysowana, komiksowa grafika. Akcja zaczyna się bardzo tajemniczo - morze wyrzuca głównego bohatera na plażę. Jest on ranny, nie pamięta kim jest i nie wie gdzie się znajduje. Jedyne co wskazuje mu kierunek poszukiwań swej przeszłości to wytatuowany numer XIII na klatce piersiowej i klucz do skrzynki depozytowej w nowojorskim banku. W skrytce owego banku znajduje swój paszport i dowiaduje się z niego, że nazywa się Steve Rowland i jest kapitanem armii amerykańskiej. Chwilę po tym odkryciu zostaje aresztowany przez agentów FBI, którzy oskarżają go o zabicie Williama Sheridana, 43-ciego prezydenta Stanów Zjednoczonych. Dowód w postaci zdjęcia, na którym trzyma karabin snajperski wycelowany w orszak prezydencki jednoznacznie wskazuje, iż jest on sprawcą tej zbrodni – problem w tym, że bohater jest pewien, że nie jest mordercą. Gracz musi rozwikłać tą skomplikowaną zagadkę i dotrzeć do źródła groźnej konspiracji w rządzie Stanów Zjednoczonych.
Nieoczekiwanie w zadaniu owym pomoże mu tajemnicza pani major Jones, która wyjawia, iż jest on tajnym agentem pracującym dla generała Carringtona. Informuje również, że został ranny w zamachu na prezydenta, później go aresztowano i obecnie jest przetrzymywany w bazie wojskowej w Appalachach. Na drodze składającej się z ośmiu rozdziałów w skład których wchodzą 34 misje, czeka wiele różnorodnych zadań do wykonania, w których trzeba wykazać się zarówno umiejętnościami skradania i infiltracji, jak również sprawnego posługiwania bronią, w tym nożem, pistoletem kaliber 9mm, karabinem M-16 i AK-47, Shotgunem, karabinem snajperskim, a nawet tak niekonwencjonalną bronią jak rozbita butelka czy krzesło (łącznie w grze znajdziemy 15 broni oraz 15 interaktywnych przedmiotów, które można użyć w charakterze broni). Oprócz trybu single player gra oferuje kilka trybów do rozgrywki wieloosobowej (m.in. Deathmatch’s, Capture the Flag oraz Cover Me) pozwalających na grę ośmiu osób równocześnie w sieci lokalnej i w Internecie.
Mafia Tycoon to niskobudżetowa gra strategiczna, rozgrywana w systemie turowym. W produkcji wcielamy się w rolę mafijnego bossa, a naszym celem jest zbudowanie dobrze prosperującego kryminalnego imperium. Obracamy się w świecie przestępczości zorganizowanej - przemytu, hazardu, nielegalnej broni, alkoholu i narkotyków, dbając jednocześnie o swoje legalne interesy i reputację praworządnego obywatela.
Jako szef organizacji rozpoczynamy od sprawowania kontroli nad dwoma bandytami. Realizowane przez nich podejrzane działania zwiększają nasze przychody i „złą” sławę. W miarę postępów w grze możemy zatrudniać kolejnych gangsterów, z których każdy specjalizuje się w innej dziedzinie. Za uzyskaną gotówkę kupujemy firmy, banki, hotele, restauracje, kluby nocne i kasyna, zwiększając tym samym strefę swoich wpływów. Żeby nasze imperium mogło bez przeszkód funkcjonować, nie możemy oczywiście zapomnieć o odpowiednim opłaceniu gliniarzy i częstym wspieraniu rozmaitych akcji charytatywnych, co z kolei pozwoli nam zachować pozory praworządności. Nad naszymi poczynaniami stale czuwa oddany asystent, który kontroluje ruchy przeciwników i służy szeregiem przydatnych porad.
Zwycięstwo w grze możemy osiągnąć na kilka różnych sposobów. Jednym z nich jest monopolizacja rynku dzięki udanym inwestycjom w przynoszące dochód firmy i instytucje. Inną metodą jest rozpętanie wojny gangów i systematyczne osłabianie naszych przeciwników przez wynajętych do tego celu oprychów. Możemy też skupić się na osiągnięciu maksymalnego poziomu bogactwa, zwiększając przychody i inwestując w rozmaite towary luksusowe np. sportowe samochody, wystawne nieruchomości, bądź dzieła sztuki. Bez względu na to jaki sposób wybierzemy, gra zapewni nam godziny długiej i emocjonującej rozrywki.
Pomimo tego, że Mafia Tycoon została wydana w Polsce w angielskiej wersji językowej, polski wydawca opatrzył ją szczegółowym samouczkiem w rodzimym języku. Dzięki temu osoby nie znające dobrze języka angielskiego znacznie szybciej opanują wszystkie tajniki rozgrywki.
Jeżeli chcesz otrzymać więcej zdjęć przedmiotu napisz do nas.
|