-STEROWANIE KIERUNKOWSKAZAMI (2 OSOBNE WYJŚCIA)
-UKŁAD ODCIĘCIA ZAPŁONU/PALIWA - IMMOBILIZER
-OSOBNE PODŁĄCZENIE CZUJNIKA PRZEDNIEJ TYLNEJ KLAPY ORAZ DRZWI
-DO WYBORU PRZYJMOWANIE PRZEZ ALARM SYGNAŁU PLUSOWEGO / MINUSOWEGO Z CZUJNIKÓW
-FUNKCJA PANIK - POZWALA ODSTRASZYĆ POTENCJALNEGO ZŁODZIEJA I POMAGA WYSZUKAĆ AUTO NA PARKINGU
-FUNKCJA DOMYKANIA SZYB (SYGNAŁ 30 SEKUNDOWY) TZW. FUNKCJA KOMFORT. DO WYBORU SYGNAŁ PLUSOWY LUB MINUSOWY
-CICHE/GŁOŚNE ZAZBRAJANIE
-SYGNALIZACJA ALARMOWANIA PODCZAS NASZEJ NIEOBECNOŚCI (DODATKOWE PIKNIĘCIE SYRENKI PRZY ROZBRAJANIU ALARMU)
-MOŻLIWOŚĆ OTWARCIA BAGAŻNIKA / KLAPKI WLEWU PALIWA Z PILOTA
1.IMPULS AŻ 15A WIĘC NIE TRZEBA STOSOWAĆ DODATKOWEGO PRZEKAŹNIKA
2.DO WYBORU IMPULS PLUSOWY LUB MINUSOWY
-3-ci KANAŁ STERUJĄCY. MOŻEMY URUCHAMIAĆ WYBRANE URZĄDZENIE W POJEŹDZIE Z PILOTA. SYGNAŁ NA PRZEWODZIE Z ALARMU UTRZYMUJE SIĘ TAK DŁUGO JAK TRZYMAMY ODPOWIEDNI PRZYCISK NA PILOCIE.
-DO WYBORU IMPULS PLUSOWY LUB MINUSOWY
-ANTYPORWANIE - RYGLOWANIE ZAMKÓW PODCZAS JAZDY - funkcja wyłączalna
-MOŻLIWY TRYB SERWISOWY
-PRAWDZIWA NIEULOTNA PAMIĘĆ PROCESORA. PO WYSTĄPIENIU BRAKU ZASILANIA I JEGO PRZYWRÓCENIU ALARM WRACA DO POPRZEDNIEGO STANU - NP. ZAZBROJENIA
-ZABEZPIECZENIE PRZED USZKODZENIEM CENTRALI POPRZEZ ZWARCIE KIERUNKOWSKAZÓW
-ZATRZYMANIE ODJEŻDŻAJĄCEGO SAMOCHODU Z PILOTA
-ZABEZPIECZENIE PRZED PRZYPADKOWYM ROZBROJENIEM
-MOŻLIWY TRYB SERWISOWY
-DODATKOWE PIKNIĘCIE SYRENKI PODCZAS OTWIERANIA DRZWI JEŚLI PODCZAS NIEOBECNOŚCI NASTĄPIŁA INGERENCJA W POJAZD
-DEZAKTYWACJA LINII USZKODZONEGO CZUJNIKA
-PRZYPOMNIENIE O POZOSTAWIENIU NIEDOMKNIĘTYCH DRZWI (WYŁĄCZALNE)
-OSTRZEGANIE O OTWARTYCH DRZWIACH (WYŁĄCZALNE)