Mało używany Specialized Enduro SL Pro Carbon 2007 w rozmiarze XL (idealnie pasuje od około 188 cm wzrostu) z widelcem Rock Shox Lyrik RC2L U-Turn 2011 oraz damperem Rock Shox Monarch Plus RC3 2014.
Rama oraz widelec została zakupiona nowa we wrześniu 2010 roku. Damper zakupiony jesienią 2013. W rowerze założone są nowe hamulce Formula C1 2014. Tarcze to używane tarcze XTR na Center-Lock z aluminiowym rdzeniem.
Rower złożony jest na bardzo trwałych komponentach Shimano XTR, XT, SLX. Poniżej pełna specyfikacja roweru.
Rama po zakupie została oklejona folią w newralgicznych punktach. Niestety nie udało się uniknąć drobnych zarysowań lakieru na ramie i widelcu.
Rower był bardzo mało używany do jazdy tylko w górach na wycieczkach All-Mountain. Do miasta mam inny rower, do jazdy w dół mam rower DH. Pracuje na pełnym etacie i nie mam czasu na jazdę na rowerze.
Rama pomimo iż jest konstrukcją z 2007 roku jest bardzo lekka (Carbon) i ma nowoczesną geometrię z długą górną rurą, niskim pakietem, płaskim kątem głowki i stromym podsiodłówki. Prowadzi się bardzo stabilnie a dzięku krótkiemu tylnemu trójkątowi jest bardzo zwrotna.
Rama: Specialized Enduro SL Pro Carbon 2007 XL
Widelec: Rock Shox Lyrik RC2L U-Turn 2011
Damper: Rock Shox Monarch RC3 2014 z łożyskiem igiełkowym w górnym oczku oraz zestawem tuningowym do zmniejszenia komory powietrznej
Hamulce: Formula C1 2014 z tarczami Shimano XTR Center-Lock
Korba: Shimano SLX 2-rzędowa z rockringiem Shaman-Racing
Przerzutka tylna: Shimano XT Shadow ze średnim wózkiem
Przerzutka przednia: Shimano SLX Direct Mount
Piasty: Shimano XT
Łańcuch: Shimano XTR
Kaseta: Shimano XT 11-34
Manetki: Shimano XT
Felgi: Mavic EN521
Szprychy: DT Competition czarne
Opony: Schwalbe Hans Dampf EVO Snake Skin TrailStar/PaceStar 2013 zwijane bezdętkowe na wiosne zalane świeżym mleczkiem.
Kierownica: Truvativ Boobar 780 mm
Mostek: Spank Royala Timer Gold 50 mm
Chwyty: Ritchey przykręcane
Siodełko: WTB Silverado
Do roweru mogę dorzucić sztyce Kind Shox Lev 125 mm z 2013 roku za dodatkowe 800 PLN.
Wysyłka w specjalnym rowerowym kartonie.
Cały rower znajduje się w bardzo dobrym stanie. Wszystko jest sprawne i było regularnie serwisowane. Niestety nie mogę na rower udzielić gwarancji lub rękojmi. Proszę to uwzględnić- nie przyjmuję zwrotów.