Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

Specialized Camber Expert L 2011/12 12tys KOMPLET!

19-05-2014, 0:32
Aukcja w czasie sprawdzania nie była zakończona.
Cena kup teraz: 4 799 zł     
Użytkownik _haker_1
numer aukcji: 4254292681
Miejscowość Olsztyn
Wyświetleń: 1   
Koniec: 29-05-2014 00:24:06

Dodatkowe informacje:
Stan: Używany
Waga (z opakowaniem): 15.00 [kg]
Marka: Specialized
Rodzaj: Męski
Materiał: Aluminium
Rozmiar ramy (cale): 19.50 [in]
Rodzaj ramy: Amortyzowana
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

Specialized Camber Expert 2011 26'' rozm. L

+ masa upgrade'ow na kwotę ponad 3500zł.

Na sprzedaż Spec Camber Expert 2011 zakupiony 12-02-2012 (czyli dwa lata temu) za kwotę 1699GBP funtów czyli trochę ponad 8500zł (wyprzedaż rocznika).

To co go odróżnia od pozostałych na Allegro to bardzo niska cena oraz fakt, że są do niego dodatkowe dokumenty tj. książeczki, instrukcje, dowód zakupu w Anglii.

Co najważniejsze rower 04.07.2013 otrzymał masę nowych części za 700GBP funtów czyli 3500zł(rachunek dołączam).

Rower w stanie technicznym BDB+. Wizualnie naprawdę niewiele odbiega od ideału. Nigdy "fikołka" nie zaliczył. Posiada oczywiście jakieś małe ryski na ramie czy otarcia na korbie - nie da się tego uniknąć. Wizualnie najgorzej prezentuje się siodełko - pochodzi z wcześniejszego roweru do którego zostało zakupione (ok 3 latka) - można do wyglądu się przyczepić ale, że kosztowało 60 czy 70 funtów nie widzę sensu jego wymiany - jeździ się tak samo dobrze jak na nowym a nie będę do sprzedaży kupował pięknego siodełka za 50zł "noname" jak to wiele osób robi.

Załączam obszerną galerię, żeby nic nie było na słowo.

Wątpię aby dało się kupić na Allegro Cambera w lepszej specyfikacji (chyba, ze Expert z rocznika 2012/13 ale ten bedzie kosztowal pod 10 tys. zl).

Specyfikacja fabryczna (podkreślone elementy zostały wymienione):

FRAME
M4 hydroformed tubing, sealed cartridge bearing pivots, disc only, Command Post routing, replaceable deraileur hanger, bolt on cable guides, 120mm travel
REAR SHOCK
Custom Fox Triad II for Specialized, custom on-the-fly 3-position switch 1) lock out 2) Open 3) ProPedal, rebound adj., 7.875x2.0"
FORK
Custom RockShox Reba TK, Turn Key damper, Solo Air, alloy steerer, rebound adj. w/ LO, disc only, 120mm travel
HEADSET
1 1/8" upper and lower campy style cartridge bearings for integrated alloy HT
STEM
Specialized XC, 3D forged alloy, 4-bolt, 31.8mm clamp, adjustable rise
HANDLEBARS
Specialized XC low-rise bar, 2014 butted alloy, 680mm wide, 8 degree back sweep, 6 degree up, 31.8mm
GRIPS
Specialized lock-on, S/M: Grappler, Other: Rocca
FRONT BRAKE
Custom Avid Elixir 5 SL, hydraulic disc, alloy backed organic pads, G3 Clean Sweep rotor, S/M: 185mm, L/XL: 203mm
REAR BRAKE
Custom Avid Elixir 5 SL, hydraulic disc, alloy backed organic pads, G3 Clean Sweep rotor, S/M: 160mm, L/XL: 185mm
BRAKE LEVERS
Avid Elixir 5 hydraulic
FRONT DERAILLEUR
Shimano FD-M660-10E SLX, 10-speed, E-type for DMD, top swing, bottom pull
REAR DERAILLEUR
Shimano RD-M772 Deore XT Shadow, 10-speed, long cage
SHIFT LEVERS
Shimano SL-M660-10R SLX, 10-speed, trigger
CASSETTE
Shimano HG81, 10-speed, 11-36t
CHAIN
KMC X10, 10-speed, w/ reuseable Missing Link, nickel plates
CRANKSET
Shimano FC-M552, Hollowtech, 10-speed triple, replaceable rings, S: 170mm, others: 175mm
CHAINRINGS
42A x 32A x 24S
BOTTOM BRACKET
Shimano BB-ES25, Octalink spline, cartridge bearing
PEDALS
Resin Test Ride Pedals with toe clips, CEN std.
RIMS
Custom DT Swiss 445D, alloy disc, double wall, pin joint, eyelets, 24mm, 28/32h
FRONT HUB
Specialized Hi Lo disc, laser-etched logo, OS 28 end caps, sealed cartridge bearing, RWS, 28h
REAR HUB
Specialized Hi Lo disc, lasere-etched logo, double sealed cartridge bearing, QR, 32h
SPOKES
1.8mm (15g) stainless
FRONT TYRE
S-Works "The Captain", 120 TPI, 2Bliss ready aramid bead, dual compound, 26x2.0"
REAR TYRE
Specialized "The Captain" Control, 60 TPI, 2Bliss ready aramid bead, dual compound, 26x2.0"
INNER TUBES
Ultralight presta valve
SADDLE
Specialized BG Henge Comp, hollow Cr-Mo rails, 143mm width
SEATPOST
6061 alloy, 2-bolt micro adjust, setback head, 30.9mm, S/M:350mm, others:400mm
SEAT BINDER
34.9mm clamp ID, alloy collar w/ QR, black


A teraz zmiany w wakacje 2013r - napęd został przystosowany do jazdy enduro czy zjazdów (jeżdżony na Angielskich trasach leśnych) - nigdy nie był uzywany do down-hillu - uważam że od tego sa serie Demo i inne im podobne:


Hamulce Avid Elixir 5 wymieniony na Avid Elixir X0 - 250 funtów = 1250zł
Napinacz łańcucha E-thirteen - 79 funtów = 400zł
Przerzutka tylna Shimano XT M772 Shadow - 49 funtow = 250zł (fabrycznie była ta sama ale uległa uszkodzeniu)
Kierownica Renthal Fatbar Lite - 55 funtów = 250zł
Tylne koło (obręcz, piasta - cały komplet) Nukeproff Generator - 199 funtów = 1000zł (w fabrycznym potrafiły pękać szprychy)
Zębatka 34t - 29 funtów = 150zl (niestety nie pamiętak modelu ale jakiś wysoki)
Pedały StraitLine - 69 funtów = 350zł (chyba jedne z najlepszych platform)


W sumie wydane 3650zł. Cześci są w bardzo dobrym stanie (mają pół sezonu).
Na rachunku nie ma tylko opon MaXXis High Roller (przód i tył). Manetka to Shimano Deore (fabryczny SLX przestał być precyzyjny).
Do tego fabryczny amortyzator RockShox Reba oraz damper TK Fox Triad II najwyższe montowane w Camberach.


Rower dla osoby o wzroście ~173-187cm.

Szczerze polecam wszystkim, którzy chcą okazyjnie kupić bardzo fajnego fulla i ważna jest dla nich całkowita sprawność i pewność źródła (papierki). Jeśli chcesz kupić kradziony czy zajechany rowerek to nie pozostaje mi nic innego niż propozycja trzymania się z daleka od mojej oferty.

Proszę o niewysyłanie mi śmiesznych propozycji "kupię za 3000zł".

To nie jest najtańszy Camber Comp tylko najwyższa możliwa wersja Cambera dodatkowo z masą dodatków.

Jedynymi elementami "niższej" klasy jest manetka Deore i korba Deore. Co do manetki - nie widzę sensu montowania SLX czy XT tylko dla napisu. Co do korby - rower nie miał być ultra lekki a wyższe klasy różnią się praktycznie tylko wagą. Jak ktoś chce mieć napisy "XT" to może zmienić we własnym zakresie.

Sam osprzęt - używany w takim stanie - to +-4000zł (zawieszenie 1500, napęd z kołami 2500zł). Rama Speca Cambera Experta za 2500 poszłaby od ręki. Proszę nie pisać, że dodaje o 100zł więcej - obliczam realistycznie wg. tego jak się to sprzedaje na allegro.

Jako iż nie chce mi się bawić w sprzedaż na części wystawiam za śmieszne wg. mnie 5000zł. Można to potraktować jako zimową promocję. Jeśli ktoś uważa inaczej to niech mi pokaże taki rower na Allegro taniej :-)

Rower dla ludzi, którzy wiedzą czego chcą.

Można obejrzeć czy odebrać w Olsztynie. Czasami również w Gdańsku (ale to raczej tylko odbiór bo specjalnie nie chce mi się go wozić do oglądania). Mam karton rowerowy Specialized'a więc mogę go wysłać kurierem - myślę, że w 70zł się zmieści. Jeśli ktoś zna tańszego bądź ma swojego to nie ma problemu.

W razie chęci kontaktu tel. proszę najlepiej wysłać sms na nr. 606-[zasłonięte]-470 "w sprawie Cambera" i ja oddzwonię. Dziękuję.

W odpowiedzi na pytanka - cena jaka jest każdy widzi. Proszę nie wysyłać maili "ile Pan zejdzie" - jesli ktos tak zaczyna sprawe oznacza to tyle, ze nie zalezy mu dobrym sprzecie a tylko i wylacznie na niskiej cenie - moj rower jest wyszykowany, z papierkami itd. wiec osobom szukajacym taniego szrotu podziekuje - prosze kupic gdzie indziej (choc i tak watpie, ze ta sztuka sie uda ponizej 5000zl za Cambera experta z tyloma bajerami). Jeśli ktoś będzie zainteresowany to będę to widział i jakiś upust zrobić mogę ale proszę nie liczyć na 1000zł mniej. Mi sie nie spieszy, idzie lato i coraz wiecej ludzi rowerka bedzie szukalo. Dopoki jest na allegro tzn. ze jest dostepny.