Aukcja wystawiona ponownie, leci od reki za 2800.
Witam, pod młotek leci rower Specialized Big Hit z zastosowaniem do Downhillu i Freeridu. Rower składałem sam, po kolei wybierałem każdy element. Rower jest po gruntowym serwisie i jest przygotowany do sezonu. Wymienione zostały łożyska w ramie oraz suporcie. Hamulce są odpowietrzone. Całość jest wyregulowana, nic nie pyka nie ma żadnych luzów. O pęknięciach nawet nie ma co mówić bo cała konstrukcja jest solidna jak czołg ;) Na zdjęciach widoczne są rysy i otarcia, powstałe przy normalnym użytkowaniu. Ostatni sezon stał w piwnicy i się kurzył. Miałem nadzieje ze wyląduje na studiach bliżej gór (Karków) i będę mógł co jakiś czas wyskakiwać na porządne trasy, niestety tak się nie stało.
Bike jest złożony na następujących elementach:
Rama: Specialized Big Hit 2007 Rozmiar - M Jak już wspomniałem, chodzi na nowym zawieszeniu. Konstrukcja jest cztero zawiasowa. Za amortyzacje odpowiada Fox vanilla R na sprężynie 500. Dwa sezony temu był serwisowany, zostały wymienione uszczelki oraz dodatkowo na moją prośbę został dorobiony zawór powietrzny, widoczny na zdjęciach. Malowanie orginalne, nie znajdziecie drugiego takiego ;) Niestety facet od którego kupiłem ramę wkręcił suport na świeży lakier wiec przy na prawach trzeba się trochę posiłkować, dlatego ja oddałem rower do serwisu, gdzie nie mieli z tym problemu.
Amortyzator :Marzocchi 888 RCV 2008. Kupiony jako nowy w sklepie rowerowy.com
Aluminiowe golenie górne o średnicy 38mm, oś koła 20mm, wzmacniana rura sterowa.
Dodatkowo sprężyna została zamieniona na bardziej miękka, oczywiście stara również wysyłam.
Wykorzystane w nim tłumiki są ewolucją bardzo niezawodnego systemu SSVF. Oba tłumiki RV i CV są łatwe w użyciu. RV dzięki regulacji tłumienia powrotu kontrolującej prędkość odbicia. CV pozwala na regulacje tłumienia kompresji i kontrolę stopnia kompresji. Zastosowanie obu tych tłumików gwarantuje utrzymanie styczność koła z podłożem i odpowiednią trakcję w każdych warunkach a 200mm skoku zapewni Ci gładką jazdę po największych „telewizorach”. W razie konieczności utwardzenia do dyspozycji jest zawór powietrzny poprzez który łatwo i szybko można zmienić ciśnienie w goleni. Charakterystyka: - 200 mm skoku - Air PL - sprężyna stalowa - wzmacniana, aluminiowa rura sterowa - aluminiowe golenie górne 38 mm - RV (regulacja twardości ciśnieniem powietrza, regulacja tłumienia powrotu)- CV (regulacja twardości sprężyny stalowej, regulacja tłumienia kompresji)- stalowa sprężyna- mocowanie Post Mount 8" (max. rozmiar tarczy 8")- oś 20mm
- kolor czarny, wykończenia srebrne i czerwone
Amortyzator jest w stanie idealnym. Chodzi płynnie, nie ma rys na goleniach.
Koło przód:
Obrecz - Sun Rims Single track
Szprychy - Dartmoor
Piasta Octan one - Piasta Orbital 20 [model 2009]
Koło tył:
Obrecz - DT swiss 6.1D
Piasta Novatec
Koła były centrowane, lecz nie są idelanie proste, tylna obręcz posiada delikatny wgniot spowodowany twardym lądowaniem ;)
Hamulce:
Przód - Hayes Stroker Ace. Tarcza 203mm
Ten hamulec akurat został kupiony używany, jest odpowietrzony i działa dobrze.
Tarcza jest dość krzywa, spowodowane to jest ześliźnięciem się przedniego koła z drzewa po którym jechałem, tarcza zahaczyła o sęk.
Mocny i czuły hamulec do DH i FR. Czterotłoczkowy zacisk monoblock gwarantuje doskonałą sztywność w miejscu przyłożenia siły hamującej do tarczy. Klocki hamulcowe o dużej powierzchni gwarantują zaś równomierne rozłożenie siły hamującej na tarczę.
Tył - Hayes Stroker Trail. Tarcza 203mm
Kupiony nowy, odpowietrzony i zalany.
Perfekcyjnie wymodelowana klamka idealne pasuje do dłoni. Odległość dźwigni hamulcowej od kierownicy regulowana jest za pomocą dużego wygodnego aluminiowego pokrętła, którego praca jest indeksowana. Zacisk z dwoma tłokami wyposażony jest w klocki o dużej powierzchni (535mm2), które zapewniają szybkie oddawania ciepła i dużą silę hamowania.
Kierownica - Specialized Demo
Siodło - No name
Wyciągnięte z jakiegoś NS'a, nie jestem w stanie określić jaki to model.
Przód troszke rozerwany, ale nie przeszkadza to w jezdzie
Postaram się zakleić to taśma izolacyjna przed wysyłka. Co najważniejsze, siodło jest wygodne.
Sztyca teleskopowa, jeśli jesteś wysoki, to na pewno plus dla ciebie ;)
Mostek - Truvativ Hussefelt
Mostek nie zintegrowany, każdy zna ten model, dobry i wytrzymały.
Opony:
Przód - Maxxis Minion DH front 2.5. Bieżnik ok. 60-70%
Opona z przeznaczeniem do DH/Freeride. Łatwe prowadzenie w luźnym i błotnistym terenie. Ścięte w kierunku jazdy klocki środkowej części bieżnika zapewniają pewniejsze utrzymanie kierunku jazdy i pracę na zakrętach. W oponie zastosowano podwójny oplot, co zwiększa jej trwałość i wytrzymałość bocznych ścian oraz umożliwia zastosowanie niższego ciśnienia.
Tył - Maxxis Minion DH rear 2.5 Bieżnik ok. 30-40%
Dwukierunkowa opona DH /FR zapewniająca doskonałe trzymanie na błocie oraz szutrach.
Korba:
Eastern Bikes - korba BMX'owa zintegrowana z supportem 36T.
Działa dobrze, całość została przeserwisowana przed wystawieniem aukcji.
Zostało wymienione jedno zatarte łożysko. Nic nie pyka, nie trzeszczy.
Miałem zamiar wymienić ja na jakiegoś sainta, ale zabrakło czasu.
Napinacz - Prowadnica od truvativ'a boxguide'a. Stan widoczny na zdjeciach.
Pedały - HT, niskie, wygodne platformy z 10 wymiennymi pinami po kazdej stronie.
Chwyty - Octan One, stan określam na 25%
Przerzutka - Sram X-5
Mogę sprzedać również kas Giro Remedy w malowaniu zombie. Posiada ślady gleb, troche zadrapań, ale nie posiada pęknięć.
Gratis dorzucam pompkę do amortyzatorów oraz średnia spreżyne marzocchi do 888.
Kontakt - [zasłonięte]@op.pl lub 605 [zasłonięte] 465.
Na większość elementów posiadam paragony i potwierdzenia sprzedaży.
Zapraszam do licytacji.