DZIAŁ OBSŁUGI KLIENTA : 727[zasłonięte]836 15 [zasłonięte]1604TEL.506[zasłonięte]325Modliborzyce 23, 27-552 Baćkowice,koło Opatowa, woj. ŚwiętokrzyskieTel.: 015.868.16.04, Fax: 015.868.16.04tel. gsm: 506.357.325email:[zasłonięte]@wp.pl GADU-GADU[zasłonięte]45073
RATY !!!WYSYŁKA GRATISS !!!
Prowadzimy również serwis gwarancyjny i pogwarancyjny.
Przy odbiorze paczki bardzo proszę sprawdzić przy kurierze czy zawartość paczki nie została uszkodzona. W razie stwierdzenia jakichkolwiek uszkodzeń, bardzo proszę o sporządzenie z kurierem protokołu szkody oraz przesłania go do nas e-mailem lub faxem na nr 015 [zasłonięte] 86 814. Po otrzymaniu od Państwa protokołu szkody przystąpimy do realizacji reklamacji.
Dodano 2[zasłonięte]009-10 20:03MOŻLIWOŚĆ WYPRÓBOWANIA SPRZĘTU
Dodano 2[zasłonięte]009-12 15:56NUMER KONTA INTELIGO : 501[zasłonięte]555811[zasłonięte]78573[zasłonięte]078
Dodano 2[zasłonięte]010-06 12:24Wszystkie oferowane przez nas produkty są fabrycznie nowe i pochodzą wyłącznie z polskiej dystrybucji. Każdy sprzedawany przez nas przedmiot objęty jest pełną gwarancją producenta door–to-door. Nawet nie musisz wychodzić z domu, wystarczy zgłosić usterkę przez telefon lub internet, kurier sam odbierze paczke . Za nic nie płacisz, wszystkie koszty ponosi serwis.
Dodano 2[zasłonięte]012-01 09:09Przypominamy o konieczności sprawdzenia zawartości przesyłki w obecności doręczyciela. Wszelkie roszczenia z tytułu uszkodzenia przesyłki lub braków w przesyłce, przyjmujemy tylko i wyłącznie wraz z załączonym protokołem szkody sporządzonym przez spedytora doręczającego. Prosimy o odszukanie dokumentu zakupu, który znajduje się w przesyłce. Dzięki temu unikniemy konieczności wysłania duplikatu.
Dodano 2[zasłonięte]012-02 19:25Gwarancja producenta - 12 miesiący w systemie Door-to-Door. Wadliwy sprzęt jest odbierany przez kuriera, naprawiany w autoryzowanym punkcie serwisowym, a następnie dostarczany do właściciela. Wszystko odbywa się na koszt serwisu. Instrukcja użytkowania w języku polskim.