Model VISION RTR z nadwoziem DODGE VIPER, renomowanego producenta samochodów zdalnie sterowanych GS Racing oparty na doskonałej jakości linii produktów Vision PRO, wielokrotnego zwycięzcy licznych klasyfikacji on-roadowych na całym świecie, to praktycznie gotowy do użytku po wyjęciu z pudełka, świetnie uzbrojony i doskonale wyposażony RTR dla początkujących modelarzy. Model świetnie łączy w sobie prostotę obsługi i swobodę regulacji ustawień z doskonałej jakości niezawodną mechaniką i nowatorskimi rozwiązaniami technicznymi - w bardzo przystępnej cenie. Jakkolwiek sprawniejszy i bardziej nowoczesny napęd paskowy czy 2-stopniowa automatyczna skrzynia biegów są raczej kojarzone z najdroższymi na rynku, w pełni rozbudowanymi o opcjonalne części modelami wyścigowymi - to firma GS Racing zainstalowała je jako standardowe wyposażenie do jednego ze swoich "podstawowych" modeli. Jeśli dodamy do tego pełne precyzyjne ołożyskowanie, wycinaną laserowo podwójną aluminiową ramę główną, utwardzane amortyzatory olejowe z regulowanym skokiem, wodoszczelną puszkę z fabrycznie zamontowanym włącznikiem-wyłącznikiem napięcia, spoiler dociskający tylną oś oraz wyciętą i pomalowaną na licencji znanych producentów samochodów leksanową budę, to w nasze ręce trafi wyjątkowo bogato jak na tę klasę wyposażony RTR ze sportowym zacięciem i możliwościami rozbudowy, jakich nie daje praktycznie żaden Touring Car produkowany przez konkurencyjne firmy. Zdecydowanie polecamy szczególnie początkującym modelarzom samochodowym szukających solidnego, a jednocześnie szybkiego modelu dającego wiele radości z jazdy, przy minimalnych nakładach pracy i pieniędzy. W kwestii stabilności auta na trasie, wszyscy testerzy są zdania że nawet amatorzy nie powinni mieć problemu z utrzymaniem auta w ryzach - doskonała mechanika i stabilizacja układu jezdnego stosowana w modelach GS Racing jest bowiem absolutnym standardem już od lat. Silnik o pojemności 2 cm3 z miękko pracującym rozruchem szarpanym i sportową aluminiową głowicą dzięki wspomnianej już dwustopniowej przekładni rozpędza auto do olbrzymich prędkości, przy jednoczesnym bardzo niskim poziomie spalania - niewielki na pierwszy rzut oka zbiornik 75ml dostarcza paliwa nawet na 15 minut "ostrej" jazdy. Oprócz dwóch fabrycznie zamontowanych mocnych serwomechanizmów odpowiadających za skręty kół oraz regulację przepustnicy, w zestawie znajduje się 2-kanałowe proporcjonalne radio oraz zestaw kluczy do regulacji i ew. demontażu modelu.
Dla tych, którym opcje "standardowe" są niewystarczające, w ofercie posiadamy również model z nadwoziem Subaru Imprezy WRC z fabrycznie powiększonym do 3 cm3 sportowym silnikiem R18ST cu oferującym 150% mocy i 150% więcej wrażeń - polecamy !
Charakterystyka GSRacing VISION RTR :
- Skala : 1:10 On-Road
- Długość : 380 mm
- Szerokość : 198 mm
- Wysokość : 104 mm
- Prześwit : 4,5 (przód) - 5,5 mm (tylna oś)
- Rozstaw osi : 260 mm
- Masa : 1700 g
- Zbiornik paliwa : 75 ml (wystarczy na ok. 12-15 min. jazdy)
- Silnik : GS Racing R12ST (2 cm3) z rozruchem szarpanym
Zawartość opakowania GSRacing VISION RTR :
- Pakiet narzędzi GS Racing do obsługi i konserwacji modelu (klucz do świec, klucz do kół, zestaw kluczy imbusowych)
- Pakiet żarnika do świec żarowych
- Sportowa świeca żarowa fabrycznie wkręcona w tłok silnika
- Butelka do tankowania
- Naklejki
- Wodoszczelna, wzmacniana puszka na elektronikę modelu z podprowadzonym włącznikiem-wyłącznikiem napięcia "ON-OFF"
- 2-kanałowa, proporcjonalna aparatura wraz z fabrycznie zamontowanym odbiornikiem
- 2 wysokiej jakości, mocne serwomechanizmy fabrycznie zamontowane w modelu
Elementy niezbędne do uruchomienia modelu :
- Paliwo żarowe samochodowe z min. 16% zawartością nitrometanu
- Komplet 8 baterii R6 lub akumulatorów AA do zasilenia nadajnika
- Komplet 4 baterii R6 lub akumulatorów AA do zasilenia odbiornika