Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

Spacerownik warszawski 1 Jerzy Majewski -NOWA

19-01-2012, 21:03
Aukcja w czasie sprawdzania nie była zakończona.
Cena kup teraz: 29.40 zł     
Użytkownik sklep-luna
numer aukcji: 2030437803
Miejscowość Katowice
Wyświetleń: 20   
Koniec: 30-01-2012 18:05:20

Dodatkowe informacje:
Stan: Nowy
Okładka: miękka
Rok wydania (xxxx): 2011
Język: polski
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

Najtaniej na allegro! Ceny hurtowe! Towar nieużywany!

Tytuł: Spacerownik warszawski 1

Autor: Jerzy Majewski

ISBN: 978-83-[zasłonięte]-2596-7

Liczba stron: 224

Format: 17.0x21.0cm

Oprawa: Miękka

Data Wydania: 2011 r.

Cena:

tylko 29,41 zł

Opis przedmiotu

Spacerownik warszawski" zawiera opisy dziesięciu tras spacerów po wybranych dzielnicach stolicy, które były publikowane w zeszytach dodawanych do "Gazety Stołecznej" w 2006 r. Książka została wzbogacona o dodatkowe informacje i zdjęcia. Dzięki "Spacerownikowi warszawskiemu" można dowiedzieć się np. gdzie gen. Sowiński bronił okopów Woli, w której kawiarni przesiadywała Agnieszka Osiecka i gdzie Stanisław Bareja kręcił "Alternatywy 4".

Książkę opracował zespół stołecznej redakcji "Gazety Wyborczej", a wydała Agora. "Spacerownik" ma objętość 225 stron i format 165 x 216 mm. Będzie można go kupić w punktach dystrybucji prasy w Warszawie i okolicach od 12 kwietnia w cenie 29,90 zł.

Pierwszy z drugiej serii dziesięciu "Spacerowników" zostanie dołączony do warszawskiego wydania "Gazety Wyborczej" 19 kwietnia br. Nowe przewodniki, które zaproszą czytelników na spacer m.in. po Starej Pradze, Muranowie i Wilanowie, będą się ukazywały w czwartki, do 28 czerwca, jako bezpłatne dodatki do stołecznego wydania "Gazety".

Partnerem książki i drugiej edycji "Spacerowników" jest firma Vattenfall, patroni medialni to: Radio Złote Przeboje - Radio Pogoda 100,1 FM, TVP3 oraz portal Gazeta.pl/warszawa.

Książka będzie promowana w radiu (Złote Przeboje, Antyradio, Eska Warszawa, Radio PiN Warszawa), prasie (autopromocja w stołecznym wydaniu "Gazety Wyborczej" i "Gazety Co Jest Grane" oraz w warszawskim wydaniu "Metra"), w internecie (Gazeta.pl/warszawa) oraz na nośnikach reklamy zewnętrznej w Warszawie. Kreację kampanii przygotował dział promocji stołecznej redakcji "Gazety Wyborczej", spot radiowy wyprodukowało Studio Papryka i Synowie, a media zaplanowała Grupa Radiowa Agory Radiowe Doradztwo Reklamowe.



Sugerujemy list polecony lub kurier - gwarancja dostarczenia!
List ekonomiczny i priorytet na własne ryzyko !!!

- Możliwy odbiór osobisty tylko po wcześniejszym skontaktowaniu
- Możliwość zwrotu towaru do 10 dni, szczegóły na stronie o mnie (Dz.U.z 31.03.2000r.art.7 u.1.)

- W ofercie ponad 60 tyś książek.