Zakup na aukcji jest równoznaczny z akceptacją regulaminu.
Jeśli nie odpowiadają Ci te warunki
NIE KUPUJ
A. ZAKUPY
1. Zakupy można robić przez 24 godziny na dobę 365 dni w roku.
2. Kliknięcie KUP TERAZ jest równoznaczne z zakupem przedmiotu i obowiązkiem zapłaty.
3. Nie odwołujemy ofert! Prosimy o przemyślane zakupy.
4. Po zakupie lub wygraniu aukcji należy wypełnić FORMULARZ DOSTAWY. W przeciwny razie nie będziemy mieli jak nadać paczki.
5. Wpłaty na konto bez poprzedniego wypelnienia formularza nie beda identyfikowane! W tytule podaj tylko nick z Allegro.
6. Na wpłate (lub informacje o opóźnieniu wplaty) czekamy 7 dni. Po tym czasie transakcje uważamy za nieważną, występujemy o zwrot prowizji do portalu Allegro i wystawiamy negatywny komentarz.
7. Jeśli po wybraniu opcji "za pobraniem" nie odbierzesz paczki i wróci ona do sklepu wystawimy negatywny komentarz i będziemy żądać zwrotu kosztow nadania paczki. Nawet na drodze postępowania sądowego!
8. Termin realizacji zamówienia to ok. 14 dni i nie zmienią tego wiadomości do sprzedawcy "proszę o wysylke jutro/jak najszybciej/mam urodziny" itp.
B. ZWROTY
Masz prawo zwrócić towar. Prosimy jednak o podanie przyczyny zwrotu. Nie ma ona wpływu na rozpatrzenie zwrotu, sluży jedynie polepszeniu naszych usług i uniknięciu ponownych zwrotów.
1. Zwrot należy zgłosić mailowo w ciągu 14 dni od odebrania towaru.
2. Na odesłanie towaru masz kolejne 14 dni od zgłoszenia chęci zwrotu.
3. Pieniądze zwracamy na podany numer rachunku bankowego w ciągi 14 dni od otrzymania zwrotu.
4. Zwracany towar MUSI posiadac metki, nie może nosić żadnych śladów użytkowania.
5. Nie ma paragonu w Twojej paczce? Daj nam znać, doślemy kopię pocztą.
6. NIE PRZYJMUJEMY PACZEK ZA POBRANIEM
7. Jeżeli zwrócony towar będzie zniszczony, brudny lub będzie nosił ślady użytkowania nie zwrócimy Ci pieniędzy. Odeślemy towar ponownie.
8. Nie zwracamy kosztów wysyłki! Nie wysyłamy także swojego kuriera po zwrot.
9. Formularz zwrotu do pobrania: TUTAJ
C. REKLAMACJA
1. Zwrot a reklamacja to nie to samo.
2. Reklamacje towaru (zniszczony, rozpruty itd) należy zgłaszać w dniu odbioru paczki! W przeciwnym razie nie uwzględnimy Twojej reklamacji.
3. Zwracany i reklamowany towar MUSI posiadac metki, paragon (będący dowodem zakupu) oraz nie może nosić żadnych śladów użytkowania.
4. W przypadku stwierdzenia wady towaru zwracamy koszt wysyłki zwrotu Pocztą Polska - 10zł
5. Formularz zwrotu do pobrania: TUTAJ
|