Nazwa produktu: SOUNDBAR PANASONIC SC-HTE180EGK
Witamy serdecznieDziś w sprzedaży
SOUNDBAR PANASONIC SC-HTE180EGK
|
Kolor |
|
Czarny |
Gwarancja producenta |
|
24 miesiące |
|
Waga [kg] |
|
4,5 |
|
Inne |
|
Kompatybilny z FULL HD 3D |
|
Ilość głośników |
|
2+1 |
Głośniki przednie |
|
2 głośniki jednodrożne, Bass reflex |
Głośniki surround |
|
Tak |
Głośnik basowy |
|
8 cm typu stożkowego x 2 |
Inne |
|
ARC (kanał zwrotny audio) |
Moc głośników [W] |
|
120 |
Moc subwoofera [W] |
|
60W (100Hz, 3ohmów, 10% THD) |
Głośniki technologie |
|
Bass-reflex, H.Bass |
|
Radio |
|
nie |
Pilot |
|
Tak |
Zastosowane technologie |
|
Dolby ProLogic II, Dolby Digital, Digital Theater System DTS, Bluetooth |
Inne |
|
Aplikacja Panasonic Music Streaming |
|
Wejście/wyjście audio |
|
Tak/Tak |
Wejście/wyjście A/V |
|
Nie/Nie |
Wejście/wyjście scart |
|
Nie/Nie |
Wejście/wyjście koaksjalne |
|
Tak/Tak |
Wejście/wyjście optyczne |
|
Tak/Tak |
Inne |
|
Automatyczna kontrola poziomu sygnału, Tryb czystości dialogów, Kontrola głośności dialogów |
UWAGA
WYSYŁKA DHL/DPD
Przy odbiorze towaru dostarczonego za pośrednictwem firmy kurierskiej, klient jest zobowiązany do sprawdzenia w obecności kuriera (nie niszcząc opakowania, profili styropianowych oraz nie naruszając plomby), czy towar nie posiada uszkodzeń mechanicznych powstałych na skutek transportu. Warunkiem rozpatrzenia ewentualnej reklamacji jest spisanie w obecności kuriera "Protokołu uszkodzenia przesyłki" dokładnie określającego miejsce i rodzaj uszkodzeń. Protokół należy sporządzić w dniu dostawy i opatrzyć czytelnym podpisem Kupującego i przedstawiciela firmy kurierskiej. W przypadku nie spisania "Protokołu uszkodzenia przesyłki" reklamacje dotyczące uszkodzeń podczas transportu nie będą rozpatrywane.
Możliwość odbioru osobistego w naszym sklepie w Rzeszowie
W razie jakichkolwiek pytań proszę o kontakt:
telefoniczny: 178[zasłonięte]434
e-mail: [zasłonięte]@mycenter.pl
gg: [zasłonięte]74259
w dniach pon-pt od 10 do 19 oraz w sob od 9 do 16