Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

Sopala Andrzej - Pisanie programów internetowych

17-07-2014, 5:09
Aukcja w czasie sprawdzania nie była zakończona.
Cena kup teraz: 20 zł     
Użytkownik Mysza657
numer aukcji: 4341225355
Miejscowość Kasinka Mała
Zostało sztuk: 5    Wyświetleń: 4   
Koniec: 17-07-2014 05:14:15

Dodatkowe informacje:
Stan: Używany
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

Wysyłka w 24h
- Pocztą Polską

Wybrane przez Państwa książki wysyłane są po zaksięgowaniu wpłaty na naszym koncie bankowym lub po mailowej informacji iż przesyłka ma być wysłana za pobraniem.
WYSYŁKA GRATIS
Wysyłka gratis przy zakupach powyżej 150 złotych. Nie dotyczy przesyłek pobraniowych i zagranicznych. Książki wysyłamy również za pośrednictwem firmy kurierskiej.
Kontakt
Antykwariat i Księgarnia Tezeusza
Kasinka Mała 657
34-734 Kasinka Mała
tel. 604[zasłonięte]847

gg Monika 38[zasłonięte]513
gg Iwona 43[zasłonięte]495
e-mail: [zasłonięte]@tezeusz.pl

Nr konta bankowego:
Millennium
60 1160 [zasłonięte] 2[zasłonięte]2020001 [zasłonięte] 910803

Sopala Andrzej - Pisanie programów internetowych
ISBN: 837[zasłonięte]0035
Wymiar: 165 x 235 mm
Nr wydania: -
Seria: -
Ilość stron: 435
Ocena: Bardzo dobry -
Waga: 0,62 kg
Indeks: 0165/43/0363
Rok wydania: 2000
Rodzaj okładki: Miękka
Autor: Sopala Andrzej
Stan: Używana
Wydawca: Wydawnictwo Mikom

Opis książki

środowisko UNIX
środowisko WINDOWS
język JAVA
Książka dotyczy programowania aplikacji sieciowych, wykorzystujących najbardziej obecnie popularny zestaw protokołów TCP/IP, na których opiera się Internet; wykorzystywania funkcji interfejsów gniazd systemów UNIX i Windows oraz wieloplatformowego języka JAVA, ze szczególnym uwzględnieniem metod zapewniających asynchroniczny dostęp do sieci; podstawowych zagadnień technik programowania aplikacji sieciowych (rozproszonych); protokołów kilku podstawowych usług internetowych (HTTP, FTP, SMTP, POP3, Finger). Można się z niej nauczyć:
  • konstruowania programów internetowych przy wykorzystaniu podstawowych funkcji interfejsów gniazd systemów UNIX i Windows oraz języka JAVA;
  • wykorzystywania podstawowych technik programowania aplikacji internetowych, w tym asynchronicznej współpracy z systemem gniazd;
  • korzystania z protokołu strumieniowego (TCP) oraz datagramowego (UDP);
  • wykorzystywania i twórczego rozwijania przedstawionych w książce licznych przykładów aplikacji, które dzięki swej ogólności są proste do modyfikacji; wykorzystywania protokołów kilku podstawowych usług internetowych, których skrócony opis został zawarty w książce (HTTP, FTP, SMTP, POP3);
  • konstruowania własnych protokołów usług (zwłaszcza opartych na wymianie komunikatów tekstowych) na przykładzie określonego dla potrzeb książki protokołu rozmów internetowych.

Uwagi :


Brzegi stron lekko zakurzone. Oprawa delikatnie wytarta. Posiada adnotacje i pieczątki pobiblioteczne.
Zobacz także...