PAMIĘTAJ, ŻE KUPUJĄC PRZEZ INTERNET MASZ 14 DNI NA ZWROT TOWARU - DOTYCZY OSÓB FIZYCZNYCH
Zgodnie z ustawą z dnia 30 maja 2014r. konsument może odstąpić od umowy w ciągu 14 dni kalendarzowych od daty otrzymania towaru - bez podania przyczyny oraz kosztów tego odstąpienia. Zwracany towar musi być w nienaruszonym stanie. Przed odesłaniem należy powiadomić nas o tym fakcie mailowo lub telefonicznie. Towar należy odesłać na własny koszt na adres: Firma Komputerowa COM, Gumna 132, 43-426 Dębowiec. Wraz z urządzeniem należy odesłać dowód zakupu (faktura VAT lub paragon) oraz wypełniony dokument zwrotu towaru (pobierz dokument PDF "Zwrot_towaru"). Pieniądze zostaną zwrócone w ciągu 14 dni roboczych przelewem bankowym na konto wskazane przez klienta licząc od daty otrzymania towaru. Sklep nie przyjmuje paczek wysłanych za pobraniem
ODSTĄPIENIE OD UMOWY
Sprzedawca zachowuje sobie prawo do odstąpienia od umowy, jeżeli:
- okaże się, że towar jest niedostępny, został omyłkowo wystawiony do sprzedaży lub sprzedany innemu kupującemu
- zostanie wystawiony do sprzedaży za niewłaściwą kwotę.
- przed wysyłką towaru sprzedający zorientuje się, że sprzedany towar posiada wady o których kupujący nie został poinformowany przed dokonaniem zakupu
- towar nie będzie spełniał oczekiwań kupującego
- kupujący zauważy wady w przedmiocie, o których nie był poinformowany, a których sprzedawca nie jest w stanie usunąć lub nie jest w stanie wymienić towaru na towar nie posiadający wad.
REKLAMACJE - GWARANCJA
Towar objęty jest 12 miesięczną gwarancją.
Jeżeli w opisie aukcji znajduje się informacja, że komputer posiada gwarancję producenta, należy skontaktować się bezpośrednio z pomocą techniczną producenta sprzętu. W tym przypadku kontakt ze sprzedawcą nie jest wymagany.
Jeżeli w opisie aukcji znajduje się informacja, że kompuer posiada gwarancję realizowaną przez sprzedawcę, usterkę należy zgłaszać e-mailowo pisząc na adres: [zasłonięte]@notebook-trade.pl
Prosimy dokładnie opisać usterkę, podać swoje dane oraz nr dowodu zakupu (najlepiej przesłać skan faktury VAT lub paragonu). Towar taki zostanie naprawiony przez proucenta (za naszym pośrednictwem, najczęściej poza granicami kraju) lub z serwisem, z którym mamy podpisaną umowę. Usterka zostanie usunięta w najszybszym możliwym terminie.