KLASYFIKACJA SPRZEDAWANEGO TOWARU:
TOWAR NOWY Jest to towar fabrycznie nowy, nie otwierany, nie odpakowywany, na pełnej gwarancji producenta lub sprzedawcy
TOWAR OPEN BOX Jest to 95% towar nieużywany, ale jednocześnie taki który został rozpakowany i po oględzinach stwierdzono, że nie może zostać sprzedany jako fabrycznie nowy z różnych powodów. Przykłady charakteryzującego tego typu towary: 1. Towar może znajdować się w opakowaniu zastępczym - 90% towaru jest w oryginalnym opakowaniu, jeżeli opakowanie jest uszkodzone towar przepakowuje się do opakowania zastępczego. 2. Towar może przyjechać do nas bez kompletu akcesorii - towar taki sprzedajemy z zastępczymi akcesoriami lub informujemy o ich braku. 3. Towar może posiadać defekty na obudowie - czasami zdaża się, że podczas oględzin lub podczas przepakowywania na towarze pojawiają się minimalne defekty takie jak ryski lub przetarcia, jeżeli defekty są bardziej widoczne informujemy o tym w opisie towaru (w rubryce "stan techniczny / wizualny"). Defekty takie zdażają się sporadycznie, co nie może być jednak podstawą do reklamacji przez kupującego.
TOWAR RECERTYFIKOWANY SILVER Jest to towar recertyfikowany przez producenta, pochodzący z programu odnowy sprzętu. Towar taki, zazwyczaj nie różni się niczym od sprzętu fabrycznie nowego. Jest to towar, który z jakiegoś powodu wraca od klientów lub z dystrybucji do producenta (nadwyżki magazynowe, nieodebrane zamówienia przez klientów indywidualnych, końcówki serii, tzw. 10 dniowe zwroty, DOA), gdzie zostaje poddany szczegółowym testom, i w razie potrzeby zostaje całkowicie przywrócony do stanu nowego. Zazwyczaj producenci obejmują taki towar pełną lub ograniczoną gwarancją i wsparciem technicznym. W razie potrzeby akcesoria są wymieniane na nowe. W sporadycznych wypadkach towar może posiadać minimalne ryski na obudowie, co nie może być podstawą do reklamacji przez kupującego.
TOWAR RECERTYFIKOWANY BRONZE Jest to towar recertyfikowany przez producenta, pochodzący z programu odnowy sprzętu. Jest to towar, który z jakiegoś powodu wraca najczęściej od klientów do producenta, gdzie zostaje poddany szczegółowym testom. Zazwyczaj producenci obejmują taki towar pełną lub ograniczoną gwarancją i wsparciem technicznym. Towar nie jest zewnętrznie odnawiany więc może posiadać ryski i przetarcia na obudowie co nie może być podstawą do reklamacji przez kupującego. Jeżeli defekty na obudowie są znaczne, zawsze informujemy o tym fakcie w opisie aukcji (w rubryce "stan techniczny / wizualny")
TOWAR POWYSTAWOWY / POPREZENTACYJNY Jest to towar pochodzący z wystaw, prezentacji, targów komputerowych, imprez pokazowych. Najczęściej są to zwroty z sieci handlowych (komputery pochodzące z wystaw sklepowych) Komputery takie są 100% sprawne, najczęściej na 12 miesięcznej gwarancji realizowanej przez sprzedawcę. Stan wizualny zawsze staramy się dokładnie opisać w rubryce "stan techniczny / wizualny". Często komputery takie posiadają drobne ryski / przetarcia, zapakowane są w oryginalne lub zastępcze opakowanie, w koplecie znajdują się oryginalne akcesoria (chyba, że w opisie zaznaczono inaczej). Nie znamy dokładnej historii takiego sprzętu, ale towar na pewno nie był używany przez klienta końcowego, dzięki czemu jego stan techniczny / wizualny jest znacznie lepszy niż towaru używanego - często stan zbliżony jest do sprzętu nowego. Produkty te charakteryzują się bardzo dobrym stosunkiem ceny do jakości.
TOWAR UŻYWANY Jest to towar pochodzący od prywatnych użytkowników, a także towar poleasingowy. Taki towar jest dokładnie sprawdzony i sprawny. Ewentualne defekty oraz warunki gwarancji zawarte są w rubryce "stan techniczny / wizualny".
|
PAMIĘTAJ, ŻE KUPUJĄC PRZEZ INTERNET MASZ 10 DNI NA ZWROT TOWARU - DOTYCZY OSÓB FIZYCZNYCH
Zgodnie z ustawą z dnia 2 marca 2000r. konsument może odstąpić od umowy w ciągu 10 dni od daty otrzymania towaru. Zwracany towar musi być w nienaruszonym stanie. Przed odesłaniem należy powiadomić nas o tym fakcie mailowo lub telefonicznie. Towar należy odesłać na własny koszt na adres: Firma Komputerowa COM, Gumna 132, 43-426 Dębowiec. Wraz z urządzeniem należy odesłać dowód zakupu (faktura VAT lub paragon) oraz wypełniony dokument zwrotu towaru (pobierz dokument PDF "Zwrot_towaru"). Pieniądze zostaną zwrócone w ciągu 14 dni roboczych przelewem bankowym na konto wskazane przez klienta licząc od daty otrzymania towaru. Sklep nie przyjmuje paczek wysłanych za pobraniem
ODSTĄPIENIE OD UMOWY Sprzedawca zachowuje sobie prawo do odstąpienia od umowy, jeżeli:
- okaże się, że towar jest niedostępny, został omyłkowo wystawiony do sprzedaży lub sprzedany innemu kupującemu - zostanie wystawiony do sprzedaży za niewłaściwą kwotę. - przed wysyłką towaru sprzedający zorientuje się, że sprzedany towar posiada wady o których kupujący nie został poinformowy przed dokonaniem zakupu - towar nie będzie spełniał oczekiwań kupującego - kupujący zauważy wady w przedmiocie, o których nie był poinformowany, a których sprzedawca nie jest w stanie usunąć lub nie jest w stanie wymienić towaru na towar nie posiadający wad.
REKLAMACJE - GWARANCJA Towar objęty jest 12 miesięczną gwarancją. Jeżeli w opisie aukcji znajduje się informacja, że komputer posiada gwarancję producenta, należy skontaktować się bezpośrednio z pomocą techniczną producenta sprzętu. W tym przypadku kontakt ze sprzedawcą nie jest wymagany. Jeżeli w opsie aukcji znajduje się informacja, że kompuer posiada gwarancję realizowaną przez sprzedawcę, usterkę należy zgłaszać e-mailowo pisząc na adres: [zasłonięte]@notebook-trade.pl Prosimy dokładnie opisać usterkę, podać swoje dane oraz nr dowodu zakupu (najlepiej przesłać skan faktury VAT lub paragonu). Towar taki zostanie naprawiony przez proucenta (za naszym pośrednictwem, najczęściej poza granicami kraju) lub z serwisem, z którym mamy podpisaną umowę. Usterka zostanie usunięta w najszybszym możliwym terminie.
|
|