
KONTRAST Sklep fotograficzny 07-400 Ostrołęka ul. Kopernika 4d tel. +48 [zasłonięte]648152 email: [zasłonięte]@ekontrast.pl Sklep czynny Pn – Pt: od 10.00 do 18.00 Sobota od 10.00 do 14.00 Niedziela: nieczynne 
Akceptowane formy płatności PayU wcześniej "Płacę z allegro" - najbardziej wygodny i bezpieczny sposób dokonania wpłaty za pośrednictwem Internetu. Cały proces odbywa się szybko i bezpiecznie – wybierasz swój bank i dokonujesz opłaty. Przelew - wpłaty należy dokonać na wskazany numer rachunku bankowego BPH, który przekażemy Ci w wiadomości email potwierdzającej przyjęcie zamówienia. Przelew możesz zrealizować przez Internet, na poczcie lub w banku. Po zaksięgowaniu wpłaty na naszym koncie, rozpoczniemy realizację zamówienia. Pobranie - płacisz gotówką przy odbiorze towaru (kurierowi, listonoszowi lub w oddziale Poczty Polskiej - w zależności od metody dostawy).

Firma kurierska - dostawa jest realizowana przez profesjonalną firmę kurierską DPD. Wybranie kuriera oznacza wygodę i pewność, że Twoje zamówienie dotrze na czas za niewygórowaną cenę. Dodatkowo, na Twój adres email otrzymasz link do strony, na której na bieżąco będziesz mógł sprawdzać, gdzie znajduje się Twoja przesyłka. 
Odbiór osobisty - to najłatwiejszy sposób odbioru zamówionych towarów - zapraszamy do siedziby firmy pod adres: ul. Kopernika 4d, , 07-410 Ostrołęka. Godziny pracy punktu znajdziesz w zakładce Kontakt. Przy odbiorze osobistym nie ponosisz dodatkowych kosztów. | | MDR-XD100Słuchawki hi-fi z przetwornikami akustycznymi 40 mmSłuchawki hi-fi, przetwornik akust. 40 mm, regulowany pałąk 
Dane techniczneMDR-XD100Typ otwarty | NIE | Typ dynamiczny | TAK | Typ zamknięty | TAK | Typ pełny | NIE | Częstotliwość (Hz) | 12 – 22 000 | Czułość (dB/mW) | 100,0 | Magnes | Ferryt | Impedancja (omów) | 70,0 | Typ przewodu | Przewód z miedzi beztlenowej (OFC) typu Litz | Długość przewodu (m) | 3,5 | Wtyk | Prosty wtyk stereofoniczny Unimatch (wciskany) | Waga (g) | 175,0 |
ZA WYSYŁKĘ PŁACISZ TYLKO RAZ Jeśli kupujesz kilka przedmiotów na jednej aukcji lub kupujesz na kilku aukcjach za wysyłkę płacisz tylko raz. 
Naszą działalność rozpoczęliśmy w 1986 roku. Przez wiele lat konsekwentnie budowaliśmy pozycję krajowego lidera rynku, stale wzbogacając ofertę o nowe produkty. W 2011 roku uruchomiliśmy nasz pierwszy sklep internetowy, zdobywając kolejne doświadczenie i rozszerzając obszar działania. Zadowolenie naszych Klientów jest dla nas sprawą najważniejszą, dlatego też dokładamy wszelkich starań, aby zamówienia były realizowane błyskawicznie, a oferowany towar był najwyższej jakości. Dzięki zaangażowaniu naszych fachowców, którzy chętnie udzielają porad, zakupy na naszych aukcjach stają się czystą przyjemnością. W razie jakichkolwiek pytań lub wątpliwości zapraszamy do kontaktu z nami poprzez formularz kontaktowy, pod adresem email [zasłonięte]@ekontrast.pl lub telefonicznie pod numerem +48.297[zasłonięte]152.
| 
Na naszych aukcjach znajdziecie państwo tylko nowy, oryginalny, nieużywany asortyment firmy SONY, pochodzący z polskiej dystrybucji. Każdy z produktów posiada oryginalne opakowanie, instrukcję obsługi w języku polskim, dwuletnią gwarancję realizowaną w autoryzowanym serwisie sony. Na każdy produkt wystawiamy paragon bądź fakturę VAT.
| 
W przypadku wykrycia wady w sprzęcie objętym gwarancją, skontaktuj się z najbliższym punktem serwisowym, wskazanym w karcie gwarancyjnej lub na stronach internetowych producentów. Jest to bardzo szybki proces reklamacji, który pozwala w najkrótszym czasie doprowadzić sprzęt do sprawności.
Uwaga: prosimy o zachowanie dowodu zakupu (paragon lub faktura) i oryginalnego opakowania aż do momentu zakończenia okresu gwarancyjnego - stanowią one podstawę do zgłaszania reklamacji. | |
|