SONY ERICSSON VIVAZ PRO U8i
Wysyłka z Polski + Faktura + gwarancja
Nowy
Dane techniczne telefonu
Dane ogólne :
Rok wprowadzenia na rynek: |
2010 |
System działania: |
GSM 850 / 900 / 1800 / 1900 HSDPA 900 / 2100 |
Szerokosc |
52 mm |
Wysokosc |
109 mm |
Grubosc |
15 mm |
Waga |
117 g |
Objętość: |
brak danych |
Bateria: |
Li-Po 1200 mAh |
Czas czuwania (MAX): |
430 godz. |
Czas rozmowy (MAX): |
12 godz. 30 min. |
Ilość kolorów wyświetlacza |
16 mln |
Rozdzielczosc: |
360 x 640 pikseli |
Rodzaj matrycy: |
TFT, dotykowa, 3.2" |
Dodatkowy wyswietlacz |
nie |
Alarm wibracyjny: |
tak |
Pamięć wbudowana: |
75 MB |
Złącze kart pamięci: |
microSD do 16GB |
Obudowy wymienne: |
nie |
System opracyjny: |
Symbian Series 60, 5th edition |
Multimedia :
Cyfrowy aparat foto: |
tak, autofocus, LED Flash |
Rozdzielczość aparatu: |
5 MP, 2560 x 1920 pikseli |
Nagrywanie/odtwarzanie Video: |
tak, 720p@24fps |
Dzwięki polifoniczne: |
tak |
Odtwarzacz Mp3: |
tak |
Radio: |
Stereo FM z RDS |
Dane :
GPRS: |
Class 10 (4+1/3+2 slots), 32 - 48 kbps |
EDGE: |
Class 10, 236.8 kbps |
HSCSD: |
brak danych |
WAP: |
tak |
Podłączenie do komputera: |
tak, microUSB v2.0 |
Port podczerwieni (IrDA) |
nie |
Bluetooth: |
tak, v2.1 z A2DP |
Wi-Fi |
Wi-Fi 802.11 b/g, DLNA |
Transmisja danych: |
tak |
Transmisja faxów: |
tak |
Dodatki:
Profile: |
brak danych |
Obsługa wiadomości: |
tak |
Słownik T9/iTAP: |
tak |
Data: |
tak |
Kalendzarz: |
tak |
Zegar: |
tak |
Budzik: |
tak |
Książka telefoniczna: |
tak |
Kalkulator: |
tak |
Terminarz: |
tak |
Notatnik: |
tak |
Pamięć połączeń: |
tak |
GRY: |
tak |
Obługa aplikacji Java: |
tak, MIDP 2.1 |
Dyktafon: |
tak |
Zestaw głośnomówiący wbudowany: |
brak danych |
Modem: |
tak |
Sync ML: |
brak danych |
Wybieranie głosowe: |
brak danych |
Opis dodatkowy:
Dodatkowe informacje: |
HSDPA; HSUPA, wbudowany odbiornik GPS, akcelerometr, klawiatura QWERTY, 720 MHz, PowerVR SGX graphics |
Chętnie
odpowiemy na wszystkie twoje pytania i pomożemy zrealizować zamówienie,
jestemy do twojej dyspozycji od poniedziałku do piątku w godzinach
8:00 -
15:00
Prosimy napisz do nas maila z każdym pytaniem.
Jeśli wpłat wpłynie przez PayU do 12:00 postaramy się wysłaś sprzęt w tym samym dniu.
Wysyłki są realizowane codziennie do godziny 15:00.
Paczki nadawane są kurierem lub firma InPost w zależności od formy podanej na aukcji.
Program zapewnia Kupującemu rekompensatę do 10.000 zł w przypadku, gdy:
- zapłacił za towar, ale go nie otrzymał;
- otrzymał towar, który znacznie różni się od opisanego w ofercie.
W kwocie rekompensaty uwzględnimy również koszt wysyłki towaru do 100 zł w przypadku, gdy:
- w transakcji Kupujący skorzystał z Płacę z Allegro za zakupy.
Rekompensata jest finansowana ze środków Programu Ochrony Kupujących, dlatego ani Kupujący, ani Sprzedający nie ponoszą z tego tytułu żadnych kosztów!
Na rynku działamy od 2009 r. Nieustannie się rozwijamy. Na alle zdążyliśmy już obsłużyć ponad 10 000 zadowolonych Klientów. W tej chwili to jedna z najlepiej ocenianych firm.
|
Zakupy u nas muszą oznaczać 110% zadowolenia!
Gwarantujemy Ci możliwość rezygnacji z dokonanego zakupu bez podania przyczyny w ciągu 10 dni od daty odebrania przesyłki.
Zwracany towar nie może być używany, opakowanie ani żaden inny element wyposażenia nie mogą nosić śladów użytkowania ani zniszczenia, powinien być kompletny i zwrócony w oryginalnym opakowaniu firmowym producenta wraz z wszelkimi dodatkami.
Koszty wysyłki i odesłania towaru nie będą podlegały zwrotowi. Przed wysłaniem przesyłki należy skontaktować się z pracownikiem sklepu.
Kupujący akceptuje regulamin znajdujący się na stornie O mnie.
Nadal się wahasz? Sprawdź opinie w Internecie o naszej firmie, a pozbędziesz się ostatnich wątpliwości! Zakupy u nas to gwarancja profesjonalnej obsługi i zadowolenia!
Nasze towary objęte są 24 miesięczną gwarancją.
Nasza firma posiada:
|
1. Zgodnie z ustawą z dnia 27 lipca 2002r. o szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej oraz o zmianie Kodeksu cywilnego (Dz. U. z 2002r. Nr 141, poz. 1176 z późn. zm.) Profit Plus odpowiada za niezgodność towaru konsumpcyjnego z umową jedynie w przypadku jej stwierdzenia przed upływem dwóch lat od wydania tego towaru Kupującemu; termin ten biegnie na nowo w razie wymiany towaru.
2. Kupujący traci uprawnienia z tytułu niezgodności towaru konsumpcyjnego z umową, jeżeli przed upływem dwóch miesięcy od stwierdzenia niezgodności towaru konsumpcyjnego z umową nie zawiadomi o tym Profit Plus. Do zachowania terminu wystarczy wysłanie zawiadomienia przed jego upływem.
3. W celu zgłoszenia niezgodności zakupionego towaru z umową (dalej: zgłoszenie) Kupujący powinien wypełnić formularz RMA dostępny na stronie internetowej lub skontaktować się z Biurem Obsługi listownie, telefonicznie lub za pośrednictwem poczty elektronicznej.
|