Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

SONNOX PRO-CODEC WTYCZKA NATYWNA VST/AU/RTAS

07-01-2015, 18:35
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Cena kup teraz: 1 758 zł     
Użytkownik 600cc
numer aukcji: 4879705372
Miejscowość Chotomów
Wyświetleń: 7   
Koniec: 07-01-2015 18:01:52

Dodatkowe informacje:
Stan: Nowy
Rodzaj: Klucz
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

 

 


 

 

Produkt w formie klucza cyfrowego. Kupującemu wysyłamy fakturę VAT i klucz do rejestracji programu na adres e-mail.


Wtyczka w wersji natywnej VST/AU/RTAS

 

Więcej na temat kompatybilności i wymagań systemowych:

 http://www.sonnox.com/pub/plugins/support/compat.htm

 

 

 

 

W zależności od liczby jednorazowo zakupionych wtyczek przysługują zniżki!:

 2 szt. – 20%  |  3 szt. – 25%  |  4 szt. – 30%  |  5 szt. – 35%  |  6 szt. – 40%

 

 

Wtyczka Sonnox Fraunhofer Pro-Codec to narzędzie do przesłuchiwania w czasie rzeczywistym, kodowania oraz dekodowania sygnałów audio z użyciem kodeków Fraunhofer.

 

W przeszłości nie było możliwości szczegółowego odsłuchu plików, a następnie zakodowania ich w wielu formatach, w czasie rzeczywistym w środowisku stacji roboczej DAW. Teraz jest to możliwe dzięki rewolucyjnej wtyczce Sonnox Fraunhofer Pro-Codec, wyposażonej w szereg narzędzi kontrolnych i znakomite funkcje kodowania/dekodowania.

 

Za pomocą tego plug-inu inżynierowie miksu mogą tworzyć miksy optymalizowane pod względem specyficznych formatów docelowych, zachowując przy tym najlepszą jakość. Podobnie, inżynierowie masteringu mogą sprawdzić, jak materiał zabrzmi w ostatecznym formacie i wyprodukować pliki master pod kątem finalnego kodowania i kierunku rozpowszechniania.

 

Sonnox Fraunhofer Pro-Codec - Video

 

OBSŁUGIWANE KODEKI:

  • mp3, mp3 Surround, AAC-LC, HE-AAC, i HE-AAC v2,
  • mp3-HD oraz HD-AAC (kodeki kompresji bezstratnej).

 

Można wybrać do pięciu kodeków, do jednoczesnego zapisu w czasie rzeczywistym kodowanych plików

Rozbudowane możliwości odsłuchu bez opóźnień przy przełączaniu

Można posłuchać różnicy w brzmieniu sygnału wejściowego i zakodowanego sygnału na wyjściu

Odsłuch AB w czasie rzeczywistym między kodekami, lub między kodekiem i sygnałem wejściowym

Tryb ABX do „ślepych” testów statystycznych

Wysokiej rozdzielczości wyświetlacz z sygnałem wejściowym i sygnałem Diff

 

WSKAŹNIKI GRAFICZNE:

  • wskazania poziomu sygnału audio usuniętego w procesie kodowania,
  • prędkość przepływu danych i zdolność kompensacji przeciążeń,
  • dane na temat rozmiaru plików i poziomu kompresji strumienia danych,
  • wskaźnik fazy.

 

KOMPATYBILNOŚĆ Z WIELOMA CYFROWYMI STACJAMI ROBOCZYMI AUDIO:

  • Pro Tools, Logic, Cubase, Nuendo, Sequoia oraz Wavelab. (Mac i PC).

 

DZIAŁA NA PLATFORMACH:

  • Avid Pro Tools 7 i 8 (RTAS i M-Powered), Pro Tools 9 (RTAS) i Pro Tools HD|Native, VST
  • i Audio Units,
  • Mac Intel OSX 10.5 lub nowszy / Windows XP lub Windows 7.

 

Sonnox Fraunhofer Pro-Codec to narzędzie do kodowania i pełnego monitoringu kodowanego materiału dźwiękowego w sesji - bez konieczności przetwarzania w trybie offline - przy pomocy doskonałych dekoderów Fraunhofer. Przesłuchując i porównując działanie kodeków w czasie rzeczywistym możesz podjąć ostateczną decyzję, które z kodeków sprawdzają się najlepiej, a gdy już wszystko będzie gotowe, zapisać zakodowany materiał audio na dysku.

 

Wtyczka posiada także, umieszczone we właściwej zakładce/oknie, funkcje do kodowania w trybie offline. Możesz skompresować większą liczbę plików Wav lub Aiff na raz w trybie offline, z wybranymi przez siebie kodekami i ustawieniami.

 

Co więcej, sygnał można też dekodować w trybie offline - będzie to przydatne wówczas, gdy chcesz włączyć do projektu zakodowany plik, lecz program hostujący nie rozpoznaje jakiegoś formatu. Nie musisz więc sięgać po żadne dodatkowe programy, by zaimportować kodowane materiały do sesji. Domyślnie aktywne jest zawsze na początku okno trybu ONLINE, z dużym wyświetlaczem FFT na środku, na którym w kolorze żółtym pokazane jest spektrum sygnału wejściowego, zaś na czerwono spektrum sygnału DIFF (różnica pomiędzy sygnałami wejściowym i wyjściowym).

 

Poniżej okna FFT znajduje się sekcja wyboru kodeków CODEC LIST z pięcioma pozycjami, w których można ustawić pięć kodeków równocześnie. Przyciskami MON uruchamia się odsłuch dla wybranego kodeka. Przyciski ARM służą do aktywacji nagrywania pliku w trybie rzeczywistym do zakodowanej wersji.

 

Po prawej stronie listy kodeków umieszczono trzy okna ułożone w zakładki. Pokazane okno to BITSTREAM LEVEL / TRIM. W zakładce COMPRESSION znajduje się wskaźnik kompresji danych dla wybranych kodeków, zaś w zakładce A-B można posłuchać sygnałów w trybie A-B i A-B-X.

 

Wybór kodeka

Aby wybrać kodek w celu przesłuchania, kliknij na jedno z wolnych pól sekcji CODEC LIST. Otworzy się okno edycji CODEC & SETTINGS, w którym można ustawić parametry odpowiednie dla wybranego kodeka.

Jeśli chcesz usunąć kodeki z listy, kliknij “x” w prawym górnym rogu listy elementów.

 

Gdy włączysz odtwarzanie w programie nadrzędnym, domyślnie będzie słychać zakodowaną wersję sygnału audio (o ile aktywna będzie funkcja MASTER IN).

Aby przesłuchać działanie innych wybranych kodeków, wybierz przycisk MON przy którymś z aktywnych kodeków z listy.

 

Współczynnik kompresji danych

Wszystkie z dostępnych kodeków kompresują strumień danych audio. Poszczególne kodeki różnią się algorytmami kompresji i mogą poddać materiał kompresji w bardzo różnym stopniu.

 

HE-AAC został zoptymalizowany pod kątem najwyższej jakości przy jak najniższej rozdzielczości bitowej i zapisane w ten sposób pliki są bardzo małych rozmiarów (średnio około jednej setnej rozmiaru pliku wyjściowego). Natomiast kodery bezstratne nie działają tak efektywnie pod kątem kompresji danych i tworzą pliki o rozmiarach połowy wielkości pliku podstawowego. Dla popularnych kodeków mp3 współczynnik kompresji wynosi zazwyczaj około 12.

 

W zakładce TAB na wskaźnikach widać współczynniki kompresji dla poszczególnych kodeków.

Pamiętaj, że stosowanie algorytmów kompresji stratnej zawsze oznacza wybór pomiędzy wierną reprodukcją oryginalnego materiału i wyższym współczynnikiem kompresji a tym samym mniejszym rozmiarem pliku.

 

Kodowanie w czasie rzeczywistym (online)

Równolegle można poddać kodowaniu większą liczbę plików - wystarczy wcisnąć przycisk ARM przy kodeku i aktywować nagrywanie - guzik RECORD.

Wyświetlą się informacje dotyczące przebiegu rejestracji i wartości współczynników kompresji danych.

 

Kodowanie w trybie offline

Należy przejść do zakładki OFFLINE ENCODE i za pomocą komendy BROWSE odnaleźć potrzebny plik. Możesz również przeciągnąć i upuścić plik w oknie wtyczki.

Uruchom funkcję zapisu dla każdego kodeka z listy za pomocą przycisku umieszczonego po jego lewej stronie. Po “uzbrojeniu” ścieżki zacznie migać przycisk ARM.

Dla każdego z elementów na liście wyświetli się docelowa nazwa pliku i docelowe miejsce zapisu.

Jeżeli wszystko się zgadza, naciśnięciem ENCODE można zacząć proces kolejnego zapisywania dla wszystkich aktywnych kodeków.

W jednej chwili przetwarzany jest tylko jeden plik źródłowy, ale można zapisać go do postaci wielu plików, stworzonych kolejno z użyciem innych ustawień kodeka.

 

Dekodowanie w trybie offline

Przy pomocy wtyczki Sonnox Fraunhofer Pro-Codec można także odkodować skompresowane pliki by użyć ich w głównym sekwencerze (lub po prostu odkodować). Aby to zrobić, wejdź do zakładki OFFLINE DECODE.

Kliknij na przycisk BROWSE i znajdź zakodowany plik. Możesz również przeciągnąć i upuścić plik w oknie wtyczki.

Plik zapisać można do formatów .WAV lub .AIF, z rozdzielczością 16 lub 24 bity.

Aby dekodować plik, wybierz przycisk DECODE W oknie wtyczki zobaczysz pasek postępu procesu odkodowywania.

 

Wymagania systemowe

 

PRO TOOLS:

  • Pro Tools HDX [AAX – HD] Pro Tools Native [AAX native]
  • Pro Tools 6, 7, 8 i 9 (Pro Tools 7, 8 i 9 dla SuprEsser i Restore Suite),
  • Aprobowane CPU Pro Tools, system operacyjny i konfiguracja sprzętowa: avid.com,
  • Mac OSX 10.3 lub nowszy,
  • 10.4 lub nowszy dla SuprEsser i Restore Suite,
  • Pro-Codec jest kompatybilny tylko z komputerami Intel Mac,
  • Windows XP / Vista - 32 i 64 bit / Windows 7 - 32 i 64 bit,
  • minimalnie 1GB pamięci RAM.

 

AUDIO UNITS:

  • Pro-Codec jest kompatybilny tylko z komputerami Intel Mac,
  • Aplikacje kompatybilne z formatem Audio Units (Logic, Digital Performer itp.),
  • Mac OSX 10.4 lub nowszy,
  • minimalnie 1GB pamięci RAM,
  • klucz iLok z najnowszymi sterownikami.

 

VST:

  • Aplikacja obsługująca format VST (Cubase, Nuendo, Wavelab, Sequoia itp.),
  • Mac OSX 10.4 lub nowszy  - Pro-Codec jest kompatybilny tylko z komputerami Intel Mac,
  • Windows XP / Vista - 32 i 64 bit / Windows 7 - 32 i 64 bit,
  • Współpraca z aplikacjami DAW zainstalowanymi w trybie 64-bit i w systemie operacyjnym Windows 64-bit *,
  • co najmniej 1GB pamięci RAM,
  • Klucz iLok z najnowszymi sterownikami.

 

POWERCORE:

  • Sprzęt TC PowerCore,
  • Sterowniki PowerCore dla wersji 2 lub nowsze,
  • program hostujący dla AU lub VST,
  • Mac OSX 10.4 lub nowszy,
  • Windows XP / Vista32 / Windows 7,
  • co najmniej 1GB pamięci RAM,
  • klucz iLok z najnowszymi sterownikami.