Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

SONISPHERE METALLICA 10.5.2012 AUTOKAR Z KATOWIC

21-03-2012, 0:49
Aukcja w czasie sprawdzania nie była zakończona.
Cena kup teraz: 79 zł     
Użytkownik SmokTicket
numer aukcji: 2210607356
Miejscowość ŁÓDŹ
Zostało sztuk: 6    Wyświetleń: 39   
Koniec: 22-03-2012 18:35:00
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

CENA PROMOCYJNA !!!

Autokar na koncert Metalliki w Warszawie dnia 10 maja 2012

-Cena obejmuje przejazd w obie strony

-wyjeżdżamy rano 10 maja 2012

-Wyjazd z Katowic /centrum/ ok. godz. 6.30

-Wyjazd z Warszawy bezpośrednio po koncercie

-Przewoźnik: Skaw-Tour sp.zoo

-Kontakt:

telefon: 601-[zasłonięte]-669

e-mail: [zasłonięte]@smokticket.pl

-Licytacja oznacza akceptację regulaminu poniżej

 

 

REGULAMIN PRZEJAZDU:

Postanowienia ogólne:

1. Dokonanie zakupu w firmie SKAW-TOUR sp. z.o.o. za pośrednictwem firmy SmokTicket.pl oznacza zawarcie umowy przewozu oraz potwierdzenie przyjęcia niniejszego Regulaminu.

2. Pasażer winien przybyć na wskazany przystanek co najmniej 15 minut przed planowanym odjazdem autokaru.

3. Pasażer jest zobowiązany do przestrzegania przepisów porządkowych obowiązujących w transporcie oraz zaleceń obsługi

autokaru.

4. Pasażer powinien spełniać wszystkie wymagania związane z podróżą tj. posiadać ważne dokumenty wyjazdowe,

wjazdowe i inne uprawniające do odbycia podróży (paszport, wizy). Pasażer winien posiadać ważny bilet na przejazd.

Pasażer ponosi całkowitą odpowiedzialność za brak w/w dokumentów. Przewoźnik zastrzega sobie prawo odmowy

przewozu osoby, która nie posiada ważnego dokumentu podróży i wizy wymaganej do przekroczenia granicy oraz

zastrzega, iż autokar nie będzie oczekiwał na Pasażera poddanego indywidualnej odprawie celno- paszportowej.

5. Przewoźnik zastrzega sobie prawo do odmowy przewozu oraz zatrzymania biletu osoby, która weszła w jego posiadanie

z naruszeniem prawa lub która z własnej winy nie jest w stanie wykazać, iż jest osobą, na której imię i nazwisko został

wystawiony bilet.

6. W autokarach zabronione jest spożywanie napojów alkoholowych i innych środków odurzających, oraz palenie tytoniu.

7. Przewoźnik ma prawo nie dopuścić do zajęcia miejsca w autokarze lub odmówić dalszego zapewnienia przewozu,

w przypadku, gdy Pasażer: nie przestrzega postanowień Regulaminu; znajduje się w stanie wskazującym na spożycie

środków odurzających (alkoholu, narkotyków); zachowuje się w sposób uciążliwy dla współpasażerów. Skutki prawne

zdarzeń wymienionych w zdaniu pierwszym ponosi Pasażer.

8. Zabrania się przewozu zwierząt w autokarach.

9. Pasażer odpowiada za szkody wyrządzone Przewoźnikowi (w tym szczególnie zniszczenia wyposażenia autokaru) i innym

pasażerom na zasadach ogólnych przewidzianych w Kodeksie Cywilnym.

10. Pasażer, który w sposób umyślny lub wskutek zaniedbania zanieczyszcza autokar jest zobowiązany do zapłaty na rzecz

Przewoźnika kwoty stanowiącej równowartość kosztów, które musi ponieść Przewoźnik w celu całkowitego naprawienia

szkody. W przypadku gdy wyrządzenie szkody w sposób, o którym mowa w zdaniu 1 spowoduje wyłączenie autokaru

z eksploatacji to Pasażer zobowiązany jest do uiszczenia dodatkowo na rzecz Przewoźnika kary umownej w kwocie

4000zł za każdy dzień wyłączenia autokaru z eksploatacji.

11. Przewoźnik dołoży wszelkich starań aby przewieźć Pasażera i jego bagaż w odpowiednim czasie, zgodnie z rozkładem

jazdy, ale z przyczyn niezależnych od niego, nie może tego zagwarantować.

12. Przewoźnik nie odpowiada za opóźnienia lub odwołania kursów z przyczyn od niego niezależnych (np. zamknięcie granic,

żywioły, utrudnienia w ruchu drogowym lub na przejściach granicznych), ani wynikających z nich dalszych skutków.

13. Za nieodbycie podróży z winy Przewoźnika Podróżnemu przysługuje tylko zwrot kwoty stanowiącej równowartość

niewykorzystanego biletu.

14. Przewoźnik nie ponosi odpowiedzialności za osoby małoletnie podróżujące bez prawnego opiekuna.

15. W przypadku rezygnacji przez klienta z odbycia podróży Skaw-Tour.sp z.o.o przysługuje prawo do potrąceń następujących kwot:

- powyżej 30 dni przed wyjazdem - 10% wartości kwoty wpłaconej na poczet wyjazdu.

- od 29 do 15 dni przed wyjazdem - 30% wartości kwoty wpłaconej na poczet wyjazdu.

- od 14 dni do 7 dni przed wyjazdem – 50 % wartości kwoty wpłaconej na poczet wyjazdu.

- poniżej 7 dni przed wyjazdem - 100% wartości kwoty wpłaconej na poczet wyjazdu.

16. W przypadku odwołania imprezy/koncertu/ na którą przewoźnik organizuje przejazd klient dostaje zwrot należności za przejazd przy czym Skaw-Tour.sp z.o.o przysługuje prawo do potrąceń następujących kwot:

- jeżeli odwołanie imprezy zostanie ogłoszone powyżej 14 dni przed jej terminem - 10% wartości kwoty wpłaconej na poczet wyjazdu.

- od 14 do 7 dni przed terminem - 30% wartości kwoty wpłaconej na poczet wyjazdu

- poniżej 7 dni przed terminem zwrot nie przysługuje, przy czym wyjazd może się odbyć jeżeli miejscowość w której miała się odbyć impreza/koncert/ jest warta odwiedzenia niezależnie od faktu jej odwołania. Przewoźnik może też postanowić o skróceniu trasy i powrocie do miejsca wyjazdu.

17. Przewoźnik zastrzega sobie prawo do zmiany rodzaju oferowanego środka transportu na części trasy. Dopuszczalne też są przesiadki.

18. W przypadku nikłego zainteresowania danym przejazdem przewoźnik zastrzega sobie prawo odstąpienia od usługi i zwrotu wpłaconej należności, jednak dołoży wszelkich starań aby zaproponować klientom inny realny sposób dotarcia do celu oraz uprzedzi ich o zaistniałej sytuacji z odpowiednim wyprzedzeniem.

19. Pasażer objęty jest ubezpieczeniem od następstw nieszczęśliwych wypadków (NNW) przewoźnika. Ubezpieczenie

obejmuje tylko sytuacje, które wydarzyć się mogą w trakcie pobytu Pasażera w autokarze. Inne zdarzenia losowe,

powodujące szkody pasażera powstałe poza autokarem, nie są objęte ubezpieczeniem od odpowiedzialności cywilnej

przewoźnika.

20. Wszelkie reklamacje wynikające z realizacji umowy przewozu należy kierować do sprzedającego, w okresie miesiąca od zaistnienia okoliczności będących przedmiotem reklamacji. Osobą uprawnioną do składania reklamacji jest Pasażer lub jego prawny opiekun. Reklamacje złożone przez osoby trzecie nie będą rozpatrywane. Przy zgłoszeniu reklamacji należy opisać zaistniałe okoliczności, zastrzeżenia, doznane szkody oraz podać roszczenia. Przewoźnik rozpatruje reklamacje w terminie jednego miesiąca od dnia jej doręczenia na wskazany powyżej adres.