!! ORYGINAŁ NGK/NTK!!
SONDA 4-przewodowa, 5 VOLTOWA, TYTANOWA
O KOLORACH PRZEWODÓW (BIAŁY, ZÓŁTY, CZERWONY, CZARNY)
Zapewne na oryginalnej sondzie auto przejechało nie mniej niż 150tys km, dlatego moim zdaniem warto przy zakupie zwrócić uwagę na jakość sondy, nie tylko na cenę, a więc proszę przeczytać poniższy tekst.
Z nowymi sondami z oyginalnymi wtyczkami również dzisiaj nie jest za różowo z tego względu, że na rynek weszły chińskie, tajwańskie i koreańskie podróbki, a ich jakość jest delikatnie mówiąc marna. Jeśli chcecie państwo sondę do swojego auta i chcecie tym autem jeszcze trochę pojeździć bez niespodzianek, to szczerze nie polecam nowych sond z dalekiego wschodu. Czasami ktoś będzie wam wmawiał, że to nie chińska sonda, ale niemiecki zamiennik ale pytajcie wtedy o firmę. Jeśli ktoś będzie mówił o zamiennikach, tzn. że jest to firma z bardzo dalekiego wschodu i wymiana takiej sondy na kolejną nową sondę niezbędna po ok. 10 tys km.
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Przedmiotem naszej aukcji jest nowa , sonda 4-przewodowa, 5V TYTANOWA, a więc jest to sonda najwyższej jakości.
fabryczne numery
NGK OTA7N-5A1, OTA7N-5A2 , OTA7L-3C3 , OTA7H-3C1
GM 90[zasłonięte]586, 90[zasłonięte]959 , 90[zasłonięte]253 , 90[zasłonięte]393
OPEL 855342, 855313 , 855330 , 855343
zastosowanie:
ASTRA F (I) 1992 – 1998r. 1.8 16V ECOTEC typ C18SEL, C18XEL, X18XE (116KM, 85kW), C18XE (125KM, 92kW)
2.0 16V ECOTEC typ X20XEV (136KM, 100kW)
CALIBRA 1989 – 1997r. 2.0 16V ECOTEC typ X20XEV (136KM, 100kW)
VECTRA A 1989 – 1995r. 2.0 16V ECOTEC typ X20XEV (136KM, 100kW)
VECTRA B 1996 – 2001r. 1.8 16V ECOTEC typ X18XE (116KM, 85kW) stosowana do 08/1998 !!!
2.0 16V ECOTEC typ C20SEL, X20XEV (136KM, 100kW)
2.2 16V typ C22SEL