sonda 4-przewodowa firmy BOSCH (oryginał)-2 białe przewody, jeden czarny i jeden szary
OPEL: 25[zasłonięte]280
855390
855524
93[zasłonięte]975
BOSCH: 025[zasłonięte]5291
Zapewne na oryginalnej sondzie auto przejechało nie mniej niż 150tys km, dlatego moim zdaniem warto przy zakupie zwrócić uwagę na jakość sondy, nie tylko na cenę. Na oryginalnej sondzie znowu auto przejedzie ok. 150tys km, natomiast wszystkie zamienniki są w środku zrobione naprawdę z bardzo delikatnych elementów (najtańszym kosztem), które łatwo się zużywają i w niedługim czasie trzeba będzie ponownie dokonać zakupu sondy. Tak więc na dłuższą metę zupełnie się to nie kalkuluje. Z nowymi sondami to dzisiaj nie jest za różowo z tego względu, że na rynek weszły chińskie, tajwańskie i koreańskie podróbki, a ich jakość jest delikatnie mówiąc marna. Jeśli chcecie państwo sondę do swojego auta i chcecie tym autem jeszcze trochę pojeździć bez niespodzianek, to szczerze nie polecam nowych sond z dalekiego wschodu. Czasami ktoś będzie wam wmawiał, że to nie chińska sonda, ale pytajcie wtedy o firmę. Jeśli ktoś będzie mówił o zamiennikach, tzn. że jest to firma z bardzo dalekiego wschodu
Przedmiotem aukcji jest nowa sonda 4-przewodowa firmy, a więc jest to oryginał najwyższej jakości, a nie jakiś zamiennik.
ZASTOSOWANIE
OPEL
- ASTRA G (02.1998 - …) – 1.4 16V; 1.6 16V; 1.6 CNG; 1.6
Silniki: X 14 XE; Z 14 XE; Z 16 SE; Z 16 XE; Z 16 YNG
- COMBO (10.2001 - …) – 1.6
Silniki: Z 16 SE
- CORSA C (09.200 - …) – 1.4
Silniki: Z 14 XE
- MERIVA (1998 - …) - 1.6 16V; 1.6
Silniki: Z 16 SE; Z 16 XE
- VECTRA C (06.2004 - …) – 1.6 16V
Silniki: Z 16 XE
- ZAFIRA (04.1999 - …) – 1.6 16V; 1.6 CNG; 1.6
Silniki: X 16 XEL; Z 16 XE; 16 YNG