Zapewne na oryginalnej sondzie auto przejechało nie mniej niż 150tys km, dlatego moim zdaniem warto przy zakupie zwrócić uwagę na jakość sondy, nie tylko na cenę, a więc proszę przeczytać poniższy tekst.
Z nowymi sondami to dzisiaj nie jest za różowo z tego względu, że na rynku pojawiły się uniwersalne sondy firmy Bosch, NGK i innych znanych firm, ale ich jakość jest delikatnie mówiąc marna, ponieważ są to sondy, które firma Bosch i NGK wyprodukowała do konkretnego modelu auta wraz z konkretną wtyczką podłączeniową oraz o odpowiednich do danego auta parametrach. Nastepnie Sprzedawcy przecinają oryginalny kabel wraz z oryginalną wtyczką i wyrzucają to do śmieci, a następnie sprzedają takie sondy jako uniwersalne. Jak łatwo się domyślić taka sonda nie będzie prawidłowo pracowała oraz połączenie takich kabli polegajace na zaciskaniu kombinerkami przewodów nie będzie profesjonalne i sygnał takiej sondy nie będzie na tych połączeniach właściwy i nasze auto będzie albo więcej spalać paliwa niż na oryginalnej sondzie, albo straci na mocy, a w rezultacie pociagnie to za sobą uszkadzenia kolejnych podzespołów w naszym aucie, np. czujników podciśnienia - a to już znacznie większy wydatek niż sonda lambda.
Takie uniwersalne sondy lambda łatwo się zużywają i w niedługim czasie trzeba będzie ponownie dokonać zakupu sondy. Tak więc na dłuższą metę zupełnie się to nie kalkuluje. Jeśli chcecie państwo sondę do swojego auta i chcecie tym autem jeszcze trochę pojeździć bez niespodzianek, to szczerze nie polecam takich sond.
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Sonda ta posiada fioletowy przewód oraz ruchomą główkę - a więc jest to w 100 % oryginał
Dzięki fabrycznemu systemowi montażu kabli elektrycznych i szerokiemu zakresowi wymagań jakościowych sonda nie traci nic ze swojej właściwości i mamy gwarancje, że kable są właściwie połączone, a sygnał sondy będzie taki, jak w sondzie fabrycznej