Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

Solidna przyczepa podłodziowa V-Trailer V450

28-06-2012, 5:09
Aukcja w czasie sprawdzania nie była zakończona.
Cena kup teraz: 3 500 zł     
Użytkownik Venaboats
numer aukcji: 2420183004
Miejscowość Łomża
Wyświetleń: 384   
Koniec: 28-06-2012 10:16:31

Dodatkowe informacje:
Stan: Nowy
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

V-Trailer V450

przyczepa podłodziowe


Lekka przyczepa podłodziowa występująca w trzech wersjach długości ramy. Konstrukcja ram stalowa, ocynkowana ogniowo. Przyczepy V-Trailer posiadają płynną regulację punktu mocowania osi, płynną regulację długości dyszla oraz możliwość jego całkowitego wysunięcia. Jest to bardzo przydatne podczas przechowywania łodzi na ograniczonej przestrzeni.

alt

Vena P75 V400

(pod skutery wodne, 3200zł

podłodziowa - 3300zł)

Vena P75 V450

(3500zł)

Vena P75 V550

(4400zł)

Długość 435 cm 485 cm 585 cm
Szerokość 156 cm 156 cm 171 cm
Długość łodzi 400 cm 450 cm 550 cm
Liczba osi 1 1 1
Oś hamowana Nie Nie Nie
Dopuszczalna ładowność 590 kg 580 kg 560 kg
Dopuszczalna masa całkowita (DMC) 750 kg 750 kg 750 kg

Przyczepy w wersjach V400 i V450 wyposażone są w podwójne rolki slipowe (wahliwe), które można montować w dowolnym miejscu ramy. Natomiast wersja V550 posiada aż 4 rolki slipowe. Dzięki temu, bez żadnych problemów klient jest w stanie dopasować przyczepę do każdego kształtu dna łodzi, a co za tym idzie – optymalnie chronić łódź w czasie załadunku, transportu czy wodowania. Ponad to, na wyposażeniu znajdują się 3 rolki kilowe (w tym rolka tylnia, wahliwa) w pełni regulowane, a rolki kilowe przednie można dowolnie ustawiać na dyszlu.

Podporę dziobową (dziobnicę) można płynnie regulować w zakresie jej wysokości oraz umiejscowienia na dyszlu. Dotyczy to także zderzaka dziobowego. Dzięki temu, a także odpowiedniemu położeniu wciągarki taśmowej (udźwig: 900kg) w naszych przyczepach nie występuje problem uderzania kolbą w dziób łodzi podczas dociągania do dziobnicy. Natomiast dla ułatwienia transportu na ramie zamontowaliśmy na stałe podwięzi do mocowania pasów transportowych.

Przyczepy V-Trailer wyposażone są w koła i felgi samochodowe, ułatwiając tym samym klientom dostęp do zamienników w przypadku uszkodzenia.

Wszystkie modele posiadają kompletną instalację elektryczną, a panel z oświetleniem, poza możliwością całkowitego wyjęcia, bez problemu można płynnie regulować w zakresie jego położenia na ramie.


Przyczepy posiadają homologację.


Przyczepy V-Trailer są produkowane pod nadzorem Instytutu Transportu Samochodowego w Warszawie.

Wykonanie:

-konstrukcja stalowa, ocynkowana ogniowo;

-oś niehamowana firmy AL-KO;

-koła 155 R13;

-dyszel regulowany z możliwością całkowitego wysunięcia;

-kompletna instalacja elektryczna;

-tylna belka (panel ze światłami) całkowicie wysuwalny;

-zaczep kulowy AL-KO.

Wyposażenie standardowe:

- 2 podpory boczne z podwójnymi rolkami wahliwymi (w modelu V550 są 4 podpory boczne, w tym 2 z rolkami podwójnymi, wahliwymi oraz 2 podpory z czterema rolkami);

- wciągarka taśmowa, o udźwigu 900kg;

- koło podporowe AL-KO;

- dziobnica z płynną regulacją wysokości oraz regulacją wysunięcia i umiejscowienia zderzaka na dyszlu;

- 3 rolki kilowe;

- błotniki z tworzywa sztucznego.