Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

Solarczyk-Ambrozik - Całożyciowe uczenie się

28-07-2014, 11:52
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Cena kup teraz: 36.45 zł     
Użytkownik Mysza657
numer aukcji: 4375461413
Miejscowość Kasinka Mała
Wyświetleń: 5   
Koniec: 28-07-2014 11:29:32

Dodatkowe informacje:
Stan: Nowy
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

Wysyłka w 24h
- Pocztą Polską

Wybrane przez Państwa książki wysyłane są po zaksięgowaniu wpłaty na naszym koncie bankowym lub po mailowej informacji iż przesyłka ma być wysłana za pobraniem.
WYSYŁKA GRATIS
Wysyłka gratis przy zakupach powyżej 150 złotych. Nie dotyczy przesyłek pobraniowych i zagranicznych. Książki wysyłamy również za pośrednictwem firmy kurierskiej.
Kontakt
Antykwariat i Księgarnia Tezeusza
Kasinka Mała 657
34-734 Kasinka Mała
tel. 604[zasłonięte]847

gg Monika 38[zasłonięte]513
gg Iwona 43[zasłonięte]495
e-mail: [zasłonięte]@tezeusz.pl

Nr konta bankowego:
Millennium
60 1160 [zasłonięte] 2[zasłonięte]2020001 [zasłonięte] 910803

Solarczyk-Ambrozik Ewa (red.) - Całożyciowe uczenie się
ISBN: 978[zasłonięte][zasłonięte]32269
Wymiar: 17.0x24.0cm
Nr wydania: -
Seria: -
Ilość stron: 480
Ocena: -
Waga: 0,84 kg
Indeks: 659[zasłonięte]02750KS
Rok wydania: 2014
Rodzaj okładki: Miękka
Stan: Nowa
Autor: Solarczyk-Ambrozik Ewa (red.)
Wydawca: Wydawnictwo Naukowe UAM

Opis książki


Publikacja stanowi wieloaspektowe studium porządkujące zagadnienia ważne dla praktyki edukacyjnej i systematyzujące różnorodne aspekty edukacji całożyciowej – będącej niezwykle istotnym obszarem nie tylko dla badań naukowych, ale przede wszystkim dla rozwoju życia społecznego i uczestniczących w nim jednostek. Opracowanie składa się z czterech wyodrębnionych części, zawierających artykuły trzydziestu dwóch autorów o różnych zainteresowaniach badawczych, które stanowią perspektywę umożliwiającą całościowe rozpatrywanie życia społecznego. Część pierwsza przedstawia idee edukacji całożyciowej w kontekstach i perspektywach różnych koncepcji badawczych. Druga – dotyczy specyficznej „przestrzeni”, jaką jest uniwersytet, który w wielu swoich wymiarach jest przecież „terytorium” edukacji całożyciowej. Kolejna część łączy się z poprzednimi, opisując związki i uwarunkowania, z jakimi mierzy się edukacja całożyciowa w konfrontacji z rygoryzmem narzuconym przez rynek pracy. W ostatniej zaprezentowano kilka perspektyw i egzemplifikacji idei i praktyki edukacji całożyciowej, co stanowi dopełnienie treści przedstawionych wcześniej.
Zobacz także...