Sokoli wzrok Ćwiczenia
dla uczniów młodszych klas szkoły podstawowej z zaburzoną
percepcją wzrokową
Autor: Małasiewicz Alicja
Wydawnictwo: Harmonia
ISBN:
[zasłonięte]978-8334-509-8 Format: 20.0x29.0cm Liczba
stron: 64 Oprawa: Miękka Wydanie: 1, 2011
r.
Ćwiczenia poprawiają,
usprawniają i ćwiczą: - małą grafomotorykę - koordynację
wzrokowo - ruchową - analizę i syntezę wzrokową -
koncentrację uwagi - spostrzeganie i różnicowanie,
wyróżnianie i wyodrębnianie znaków, kształtów oraz całych
układów - pamięć wzrokową i logiczne myślenie
Trenuj wzrok Ćwiczenia
dla uczniów starszych klas szkoły podstawowej, gimnazjalistów
i licealistów z zaburzoną percepcją
wzrokową
Małasiewicz
Alicja Wydawnictwo: Harmonia
ISBN:
[zasłonięte]978-8334-501-2 Format: 20.5x29.5cm Liczba
stron: 92 Oprawa: Miękka Wydanie: 1, 2011
r.
Ćwiczenia poprawiają,
usprawniają i ćwiczą: - małą grafomotorykę - koordynację
wzrokowo-ruchową - analizę i syntezę wzrokową -
koncentrację uwagi - spostrzeganie i różnicowanie,
wyróżnianie i wyodrębnianie znaków, kształtów oraz całych
układów - pamięć wzrokową i logiczne myślenie
Spostrzegam i
myślę Ćwiczenia do pracy z uczniem szkoły podstawowej o
obniżonej sprawności widzenia i spostrzegania Małasiewicz
Alicja Wydawnictwo: Harmonia
ISBN:[zasłonięte]978-8334-656-9 Format:
20.5x29.5cm Liczba stron: 64 Oprawa:
Miękka Wydanie: 1, 2013 r.
Proponowane w książce ćwiczenia
umożliwiają stopniowe pokonywanie trudności w czytaniu i
pisaniu dzieciom, które ze względu na obniżoną sprawność
widzenia i spostrzegania mają w tym zakresie ograniczenia.
Publikacja składa się z kilku części: Analiza wzrokowa,
Synteza wzrokowa, Stałość spostrzegania: porównywanie kształtu
i wielkości, Spostrzeganie stosunków przestrzennych.
Podane propozycje zadań można wykorzystywać w
rewalidacji wzroku, na zajęciach korekcyjno-kompensacyjnych
lub wyrównawczych. Ćwiczenia te poprawiają nie tylko percepcję
wzrokową, ale także doskonalą koncentrację uwagi, koordynację
wzrokowo-ruchową, logiczne myślenie. Zadania składają się z
części graficznej i części literowej. Powinny być wykonywane
pod kierunkiem terapeuty, nauczyciela bądź rodzica.
|