[zasłonięte]@altkomp.pl Tel/Fax: +48 12 [zasłonięte]3321 Tel. GSM: +48 [zasłonięte] 802 099
ALTKOMP PHU 31-564 Kraków Al. Pokoju 81
[zasłonięte]@market.altkomp.pl Tel. GSM: +48 [zasłonięte] 701 022
Osobisty odbiór zamówień tylko po wcześniejszym uzgodnieniu telefonicznym w godz: 10.00 - 18.00
|
Produkt nowy - nieużywany - zafoliowany - zawiera 1 płytę DVD Cena nominalna 26.75 zł - Cena na Allegro = 10 zł + koszt wysyłki
Software Developer's Journal nr. 179 (11/2009) - Nowoczesny C++ w praktyce
Artykuły
-
Biblioteka standardowa języka Groovy – Groovy
Trzy miesiące temu (w SDJ 8/2009) opublikowaliśmy artykuł wprowadzający do języka Groovy. Temat był na tyle obszerny, iż pozwolił jedynie skupić się na podstawach – złożonej składni, znacząco odbiegającej od języka Java. W bieżącym numerze rozwiniemy poznane umiejętności o bibliotekę standardową języka.
- Rafał Kocisz
-
Aplikacje AIR w przeglądarce – Jednoczesne utrzymywanie aplikacji dla środowiska AIR oraz przeglądarki
Ta sama technologia pozwala nam tworzyć aplikacje AIR oraz ich wersje webowe. Poznając techniki jednoczesnego ich utrzymywania, możemy dostarczać obie wersje jednocześnie.
- Mateusz Małczak
-
Technologie Progress OpenEdge – Część 3. OpenEdge Architect
OpenEdge Architect jest nowoczesnym, zintegrowanym środowiskiem deweloperskim (IDE) do budowania i utrzymania aplikacji zgodnymi ze standardami SOBA. Został zbudowany na otwartej platformie Eclipse, zapewniającej pracę w otwartym, intuicyjnym, opartym na standardach środowisku.
- Piotr Tucholski
-
30 Implementacja wybranych mechanizmów standardu C++0x
Kompletna propozycja nowego standardu C++, C++0x nadchodzi wielkimi krokami. Dwie wiodące rodziny kompilatorów, Microsoft Visual C++ i GNU GCC, już teraz decydują się na włączanie niektórych elementów języka. W publicznej becie Microsoft Visual Studio 2010 wprowadzono mechanizmy nowego standardu : wyrażenia i funkcje lambda, referencje do r-wartości, statyczne asercje, typ auto.
- Bartosz Taczała
-
Sprytne wskaźniki – Automatyczne niszczenie obiektów utworzonych na stercie w C++
Programista używając C++ musi dbać o zwalnianie obiektów dynamicznych (utworzonych na stercie). Zadanie to można automatyzować, wykorzystując obiekty pośredniczące, tak zwane sprytne wskaźniki. Narzuty czasowe i pamięciowe tego rozwiązania są pomijalne w większości zastosowań.
- Robert Nowak
-
Klasy cech w programowaniu generycznym
W języku C++ do tworzenia generycznych algorytmów lub struktur danych używamy szablonów. Artykuł zawiera techniki odpowiadające instrukcji warunkowej, która będzie wykonywana w czasie kompilacji.
- Robert Nowak
-
Statyczne asercje w języku C++
Dynamiczne asercje to idiom powszechnie znany i stosowany, statyczne asercje są zdecydowanie mniej popularne. Jeśli chciałbyś przekonać się, do czego służy ten ciekawy mechanizm, zapraszamy do lektury artykułu.
- Rafał Kocisz
-
Baza w czasie rzeczywistym
Termin „baza danych” najczęściej kojarzony jest z relacyjną bazą danych przechowywaną na dyskach. Skojarzenie jest jak najbardziej słuszne, ponieważ relacyjne bazy są obecnie podstawą niemal każdego systemu informatycznego i praktycznie zdominowały rynek komercyjnych aplikacji.
- Wojtek Jurewicz
-
Koncepcja hurtowni danych czasu rzeczywistego
Dane czasu rzeczywistego bardzo dobrze spełniają rolę w dzisiejszym świecie biznesu, który jest coraz bardziej dynamiczny, więc potrzebuje bardzo szybkich reakcji systemów analitycznych, aby decyzja była aktualna. Istnieje wiele trudności na tej drodze, aby pokonać bariery, które występują podczas próby implementacji takiego rozwiązania.
- Łukasz Mazur
-
Komputery kwantowe – Przyszłość informatyki?
Każdy z nas z pewnością słyszał o komputerach kwantowych, próbach ich zbudowania oraz niemalże nieograniczonych możliwościach, jakie miałoby dać ich wykorzystanie. W tym artykule zapoznasz się z podstawami technologii przetwarzania informacji przy użyciu komputerów kwantowych. Zapraszamy do lektury!
- Rafał Kułaga
-
Strefa „0” – Zarządzanie stanem w trakcie programowania
Programowanie nie jest odtwórczym przepisywaniem czyichś koncepcji. Programowanie to zadanie wybitnie kreatywne i jako takie ma swoje prawa i reguły, którymi się rządzi. W artykule zastanowimy się nad tym, co konkretnie dzieje się z programistą, który z zapałem oddaje się swojej twórczej pasji. Zastanowimy się również, jaka jest natura czegoś, co programiści nazywają Strefą.
- Michał Bartyzel, Mariusz Sieraczkiewicz
-
Klasy asocjacyjne – na diagramach klas w języku
Klasy asocjacyjne są interesującym rodzajem powiązań między klasami. Stosujemy je wtedy, gdy potrzebujemy przypisać jakieś atrybuty lub metody do samego powiązania. Zobaczmy, jak ich używać poprawnie i elegancko, oraz kiedy warto je zastępować zwykłymi klasami.
- Szymon Zioło
-
Skuteczne wdrożenia dla sektora MSP - czyli jak zdobyć 91% rynku
-
Na dołączonej do numeru płycie DVD 2 kursy video:
- Programowanie w języku Java. Od Witaj świecie do aplikacji korporacyjnych. Część II - Mozliwości języka Java.
- Kurs Video Adobe Flex. Część II - odcinek 4 oraz 5
|