Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

Software 2.0 nr. 115

19-01-2012, 23:33
Aukcja w czasie sprawdzania nie była zakończona.
Cena kup teraz: 10 zł     
Użytkownik phualtkomp
numer aukcji: 2048861501
Miejscowość Kraków
Wyświetleń: 7   
Koniec: 19-01-2012 23:33:44

Dodatkowe informacje:
Stan: Nowy
Język: polski
Dodatki: płyta CD,
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

tel. 601 [zasłonięte] 099
   
[zasłonięte]@altkomp.pl
Tel/Fax: +48 12 [zasłonięte]3321
Tel. GSM: +48 [zasłonięte] 802 099

ALTKOMP PHU
31-564 Kraków

Al. Pokoju 81
 
 
 
 


[zasłonięte]@market.altkomp.pl
Tel. GSM:
+48 [zasłonięte] 701 022

Osobisty odbiór zamówień
tylko po wcześniejszym
uzgodnieniu telefonicznym
w godz: 10.00 - 18.00


Produkt nowy - nieużywany - zafoliowany - zawiera 2 płyty CD
Cena nominalna 26.75 zł - Cena na Allegro = 10 zł + koszt wysyłki



 
Software 2.0 nr. 115 (07/2004) - Programowanie grafiki i gier

W lipcu numer Software2.0
o programowaniu grafiki i gier!
A w numerze:

Mophun SDK - Platforma J2ME stała się najbardziej popularną platformą programistyczną dla gier w telefonach komórkowych oraz innych urządzeń mobilnych. Platforma Mophun jest mniej popularna, ale za to oferuje programistom możliwość pisania gier w C/C++ oraz umożliwia pełne wykorzystanie możliwości sprzętowych telefonu komórkowgo.
JOGL. Czy warto tworzyć aplikacje wykorzystujące grafikę 3D w Javie? Na to pytanie odpowiadamy w artykule o bibliotece udostępniającej standard OpenGL w Javie.
Techniki programowania gier 3D. Powstawanie coraz doskonalszego sprzętu obliczającego grafikę 3D sprawiło, że pojawiły się także duże ilości technik programistycznych wykorzystujących możliwości tego sprzętu. W artykule przedstawiamy najważniejsze z nich.
SuperWaba i XML. SuperWaba jest otwartą platformą programistyczną do tworzenia aplikacji działających na urządzeniach mobilnych. Prezentujemy jak zacząć programować w tym środowisku oraz praktyczny przykład wykorzystania SuperWaby i XML-a.
OpenAL. Bardzo ważnym elementem podnoszącym realizm wirtualnego świata jest odpowiednie zasymulowanie otaczającego nas dźwięku. Współczesna karta muzyczna umożliwia takie symulacje, jednak potrzebny jest jeszcze odpowiedni interfejs programistyczny. Interejsem takim może być biblioteka OpenAL.
Gra 3D w Delphi. W tym miesiącu napiszemy pełnowartościową grę przypominającą sławnego niegdyś Wolfensteina 3D, jednak z użyciem współczesnych technik programistycznych na platformie Delphi.
DWIE PŁYTY CD!!!

 

Płyta A:
HIT NUMERU!!!
Mophun SDK


ponadto:

HyzGame Library, DirectX 9.0b, Java3D 1.3.1,
JOGL 1.1 Beta 3, Mesa 6.0.1, OpenAL, GLFW 2.4.2,
Torque Network Library, AC3D 4.0, Blender 2.33a,
OpenSceneGraph 0.9.6, PowerRender 5.09, OpenGL 2,
GLGooey 0.09, FreeType 2.1.8, Sylphis 0.80,
MobileCreator 1.74, SWJCreator 1.0, CTD NEO Beta 3,
Decoy3D Engine 0.5 Beta 2, HTS Game Engine 1.1.4,
Nive 0.1.2 pre2, Eclipse Platform 3.0 RC1,
DevLib SDK 1.2, CrystalSpace 0.96, TV3D SDK 6.2,
GameVision SDK 2004 v1.0.0, Twilight Prophecy SDK 344,
SuperWaba SDK 4.21b, NeoEngine 0.8.1, J2SDK 1.4.2_04.

Płyta B:
Specjalnie dla czytelników Software 2.0
narzędzia i środowiska programistyczne firmy NVIDIA

NVIDIA SDK 7.0.1, Handheld SDK 1.0.1,
Cg 1.2.1, Cg Toolkit 1.1, FX Composer 1.1,
NVIDIA Texture Tools, NVShaderPerf.
Software 2.0 nr. 115
Zobacz inne moje aukcje (phualtkomp):