Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

SOFTIMAGE cz. 2: Modelowanie sportowego samochodu

18-05-2014, 21:59
Aukcja w czasie sprawdzania nie była zakończona.
Cena kup teraz: 59 zł     
Użytkownik Keylight_kursy
numer aukcji: 4253959845
Miejscowość ZABRZE
Zostało sztuk: 15    Wyświetleń: 1   
Koniec: 28-05-2014 21:47:51

Dodatkowe informacje:
Stan: Nowy
Polska wersja językowa: lektor
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

Modelowanie sportowego samochodu

„Modelowanie sportowego samochodu” to praktyczny kurs poświęcony budowaniu siatki geometrycznej exterior'u pięknego Mercedes'a-Benz SLS AMG. Tytuł umożliwia zapoznanie się z uniwersalną techniką modelowania pojazdu z wykorzystaniem polygon'ów. Wszystkie elementy modelu zostały zrealizowane na poziomie siatki, bez wykorzystywania dodatkowych tekstur. Oznacza to, że bieżnik opony, wnętrza świateł i inne detale, są obiektami czysto geometrycznymi.

Pierwsze trzy moduły kursu skupione są procesie modelowania karoserii. Kolejne, to realizacja pomniejszych obiektów i detali. Osobne moduły są poświęcone światłom jak i modelowaniu elementów kół. Kurs został pomyślany w taki sposób, aby zaprezentować problemy i ich rozwiązywanie w trakcie pracy. Podczas realizacji pojawią się trudniejsze wyzwania, które wymagają odpowiedniego planowania przepływu komponentów, a czasami przebudowy obszarów modelu w celu uzyskania lepszych rezultatów.

Szkolenie jest zaprojektowane głównie z myślą o początkujących i pozwala zbudować swój pierwszy samochód w każdym programie 3d, dzięki przejrzystości i prostocie zaprezentowanego workflow. Cały projekt został zrealizowany w SOFTIMAGE|XSI. Każda lekcja ma swój odpowiednik w postaci pliku sceny XSI. Na płycie DVD znajduje się również model zapisany w uniwersalnym formacie .obj, który może być wykorzystany przez użytkownika w dowolnym celu.

Zobacz intro oraz moduł traktujący o modelowaniu koła (ok. 2,5h materiału wideo).

Modelowanie sportowego samochodu

Czas trwania
: 19 godzin
Liczba rozdziałów: 82
Komentarz: lektor (PL)
Wymiary wideo: 1280 x 960 px
Program: SOFTIMAGE|XSI 6.02
Wymagania: Komputer klasy PC/MAC
ISBN:[zasłonięte]978-83017-08-9 (całość);[zasłonięte]978-83017-20-1 (cz. 2)

Kurs podzielony jest na 7 modułów.

Moduł 1: Formowanie bazowej siatki

Sposób opracowania blueprintu od A do Z. Budowa formy karoserii. Na tym etapie pojazd to jednolita bryła – bez żadnych dodatkowych elementów.

Moduł 2: Wycinanie fragmentów karoserii

Rysowanie linii cięcia karoserii i wykrawanie drzwi oraz innych elementów karoserii. Na tym etapie forma ulega dopasowaniu.

Moduł 3: Poprawki i dopasowania

Moduł poświęcony korekcie modelu i planowaniu przepływu komponentów dla przyszłych detali.

Moduł 4: Detale karoserii

Tworzenie głębi poszczególnych fragmentów karoserii, dalsza korekta i dopasowania. Zasadnicza forma jest gotowa.

Moduł 5: Dodatkowe obiekty

Seria lekcji obrazujących realizację drobnych i czasami nietypowych obiektów.

Moduł 6: Elementy kół

Moduł w całości poświęcony budowaniu felgi, opony i innych elementów kół. Stopień detali został opracowany na poziomie medium.

Moduł 7: Światła i detale

Ostatnie detale i budowa komór świateł.