Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

SOFTIMAGE cz. 1: Interfejs, interakcja i budowa...

18-05-2014, 10:22
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Cena kup teraz: 59 zł     
Użytkownik Keylight_kursy
numer aukcji: 4222340332
Miejscowość ZABRZE
Wyświetleń: 1   
Koniec: 18-05-2014 10:19:54

Dodatkowe informacje:
Stan: Nowy
Polska wersja językowa: lektor
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha


Zaproszenie do Softimage|XSI część 1:
interfejs, interakcja i budowa programu

SOFTIMAGE|XSI to obok Autodesk Maya oraz Autodesk 3ds Max jeden z wiodących programów do modelowania, teksturowania i animacji grafiki 3d. Jego możliwości, podobnie jak w przypadku dwóch pozostałych programów, wykraczają daleko poza wskazane punkty. W tym kursie będziesz miał możliwość zapoznania się z jego architekturą oraz pracą na wielu różnych płaszczyznach. Po ukończeniu kursu będziesz biegle poruszał się w programie wykorzystując zależności pomiędzy elementami, obiektami, komponentami i ich właściwościami. Kurs wieńczy seria lekcji poświęconych modelowaniu postaci. Intro

Podstawowe zagadnienia:

  • Zapoznanie się z interfejsem i modelami interakcji
  • Nawigacja w programie
  • Projekty, sceny i metody zarządzania elementami oraz obiektami
  • O komponentach, grupowaniu, kopiowaniu, klonowaniu i zaznaczaniu
  • Modelowanie w XSI

Zaproszenie do Softimage|XSI część 1: interfejs, interakcja i budowa programu

Czas trwania
: 9 godzin i 34 minut
Liczba rozdziałów: 48
Komentarz: lektor (PL)
Program: SOFTIMAGE|XSI 6.02
Wymagania: Komputer klasy PC/MAC
ISBN:[zasłonięte]978-83017-08-9 (całość);[zasłonięte]978-83017-12-6 (cz. 1)

Zachęcamy do zapoznania się ze skróconym opisem poszczególnych modułów.

Moduł 1: Interfejs i nawigacja (116 min.)


W tym module poznasz podstawy programu zaraz po jego instalacji. Wybierzesz odpowiedni model interakcji, przyswoisz sobie mapę interfejsu i zapoznasz się z widokami. Dalej zostaniesz wprowadzony w kluczowe zagadnienia 3d, czyli przekształcenia lokalne i globalne, dowiesz się czym jest środek geometrii i jakie ma znaczenie, po drodze poznasz wiele innych ciekawych i przydatnych funkcji programu.


Moduł 2: Scena, obiekty i okna zarządzania (145 min.)


Dzięki temu modułowi nauczysz się zarządzać podstawowymi elementami programu, począwszy od tworzenia sceny i zmiany jej właściwości, poprzez zarządzanie obiektami do ustawień standardowej kamery. Wiedza wyniesiona z tego modułu pozwoli Tobie zrozumieć zasadę działania prawie każdego programu 3d. Poza tym zapoznasz się z kilkoma przydatnymi oknami i edytorami.


Moduł 3: Komponenty i zaznaczenia (185 min.)


Jest to kluczowy moduł, który nauczy Ciebie skutecznej i szybkiej pracy z programem. Zostaną tutaj omówione podstawowe składniki obiektów geometrycznych czyli komponenty. Nauczysz się grupować obiekty i gromadzić je w klastry. Będziesz kopiował obiekty i tworzył hierarchie, które pomagają zarządzać większym projektem. Oprócz tego poznasz narzędzia zaznaczania, tryby zaznaczania i wiele innych cennych funkcji programu.


Moduł 4: Modelowanie postaci lego (118 min.)


W ostatnim module wykorzystasz zdobytą wiedzę i poznasz kilka nowych narzędzi, dzięki którym będziesz mógł zbudować prosty obiekt, czyli postać z okładki kursu. Jest to praktyczna część kursu, która prezentuje cały proces modelowania, począwszy od przygotowania odpowiednich materiałów referencyjnych w Photoshopie.