Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

SOCJOLOGIA DESIGNU PIŁAT-BORCUCH - NOWA opis

11-05-2015, 13:16
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Cena kup teraz: 35 zł     
Użytkownik azymut-book
numer aukcji: 5258317517
Miejscowość Bielsko-Biała
Wyświetleń: 5   
Koniec: 11-05-2015 12:54:40

Dodatkowe informacje:
Stan: Nowy
Rok wydania (xxxx): 2014
Kondycja: bez śladów używania
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

SOCJOLOGIA DESIGNU

M. PIŁAT-BORCUCH  

INFORMACJE:



Wydawnictwo - CDW

Rok - 2014

Stron - 156

Oprawa - MIĘKKA

Format - B5


STAN - NOWA



Socjologię designu można zdefiniować jako społeczny aspekt kształtowania wzornictwa.

Wśród obszarów zainteresowania socjologii designu należy wyeksponować następującą problematykę:

- Funkcjonowania designu w społecznej świadomości;

- Oddziaływania designu na społeczeństwo (Czy i jak design oddziałuje na społeczeństwo?

Dlaczego niektóre projekty przedostają się do masowej wyobraźni, a inne nie?

W jaki sposób design kształtuje gusta, upodobania, a także generuje w danym człowieku potrzebę posiadania jakiegoś dobra?);

- Oddziaływania społeczeństwa na design (Czy i na ile społeczne potrzeby przekładają się na tworzone projekty? Czy i w jakim stopniu tworzone projekty są użyteczne dla społeczeństwa?);

- Relacji między masowością a elitarnością designu.

Książka ta może być interesującą lekturą nie tylko dla osób zainteresowanych socjologią, ale również dla designerów i wszystkich, którzy dostrzegają znaczenie społecznego tworzenia rzeczywistości.

 

ZASADY:

Dane do przelewu:



* wszelkie pytania proszę kierować PRZED podjęciem decyzji o kupnie

* NIE WYSYŁAMY ZA POBRANIEM KUPUJĄCYM O WĄTPLIWEJ REPUTACJI ALLEGRO

* wysyłka odbywa się w ciągu MAX. 2 dni roboczych od momentu zaksięgowania wpłaty na koncie

* wszystkie książki wysyłamy w kopertach ochronnych (istnieje możliwość odbioru osobistego po wcześniejszym umówieniu się


Więcej informacji na stronieO MNIE

REAL FOTO- wszystkie fotografie przedstawiają rzeczywisty stan książek

WYSTAWIAMY
FAKTURY VAT


Opis:

Wstęp

 

Rozdział 1. Design w perspektywie socjologicznej

 

1.1. Socjologia designu- ujęcie definicyjne

1.2. Design jako odpowiedź na potrzeby społeczne

1.3. Design jako przyczynek do zwycięstwa marksowskiej idei

 

Rozdział 2. Konsumpcyjne wymiary designu

 

2.1. Kreatywność jako podstawowy wyróżnik designera

2.2. Design w "służbie" społeczeństwa konsumpcyjnego

2.3. Krytyczne ujęcie designu

 

Rozdział 3. Historyczne uwarunkowania rozwoju designu

 

3.1. Design czyli co?

3.2. Historia designu na świecie

3.3. Historia designu w Polsce

 

Rozdział 4. O designie w świetle badań własnych

 

4.1. Portret środowiska designerów

4.2. Design w świadomości społecznej

4.3. Podsumowanie wyników badań empirycznych

 

Zakończenie

 

Bibliografia

 

Spis tabel

 

Spis wykresów

 

Spis rysunków





PRZED PODJĘCIEM DECYZJI PROSZĘ O ZAPOZNANIE SIĘ ZE STRONĄ ,,O MNIE"


ZAPRASZAM NA INNE NASZE AUKCJE

POZDRAWIAM