Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

Socio-Pedagogical Contexts of Social

23-07-2014, 20:47
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Cena kup teraz: 28.80 zł     
Użytkownik Mysza657
numer aukcji: 4361354185
Miejscowość Kasinka Mała
Wyświetleń: 6   
Koniec: 23-07-2014 19:57:05

Dodatkowe informacje:
Stan: Nowy
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

Wysyłka w 24h
- Pocztą Polską

Wybrane przez Państwa książki wysyłane są po zaksięgowaniu wpłaty na naszym koncie bankowym lub po mailowej informacji iż przesyłka ma być wysłana za pobraniem.
WYSYŁKA GRATIS
Wysyłka gratis przy zakupach powyżej 150 złotych. Nie dotyczy przesyłek pobraniowych i zagranicznych. Książki wysyłamy również za pośrednictwem firmy kurierskiej.
Kontakt
Antykwariat i Księgarnia Tezeusza
Kasinka Mała 657
34-734 Kasinka Mała
tel. 604[zasłonięte]847

gg Monika 38[zasłonięte]513
gg Iwona 43[zasłonięte]495
e-mail: [zasłonięte]@tezeusz.pl

Nr konta bankowego:
Millennium
60 1160 [zasłonięte] 2[zasłonięte]2020001 [zasłonięte] 910803

Socio-Pedagogical Contexts of Social
ISBN: 978[zasłonięte][zasłonięte]78437
Wymiar: -
Nr wydania: -
Seria: -
Ilość stron: 281
Ocena: -
Waga: 0,54 kg
Indeks: 638[zasłonięte]00201KS
Rok wydania: 2013
Rodzaj okładki: Miękka
Stan: Nowa
Wydawca: UMCS

Opis książki


The interest in the social context of protective, educational and didactic processes has very long tradition in the area of pedagogy, reaching back to times preceding the very emergence of this field of science. It is reflected both in the development of borderline sub-discipline, which is social pedagogy, and in the subjects of interest of specific pedagogies, such as: special, early scholar, preschool and protective pedagogy. By refering to both sociological theory and methodology, pedagogues contributed to the broadening of pedagogical explorations and enriching their effects. It seems, however, that these possibilities are still not fully utilized. One of these little-recognized movements is sociology, which directs diagnostic studies and studies explaining social life mechanisms, is the social distance theory. We may assume that it still remains to be explored by pedagogues, as it is marginalized by underestimating, especially compared to the use of other sociological theories, both in constructing pedagogical theory and in developing specificchange strategies.
Zobacz także...