Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

SOCIALNOMICS Erik Qualman

22-05-2014, 0:25
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Cena kup teraz: 98.70 zł     
Użytkownik bookstreet
numer aukcji: 4174392370
Miejscowość Kalisz
Wyświetleń: 4   
Koniec: 22-05-2014 00:18:39

Dodatkowe informacje:
Stan: Nowy
Okładka: miękka
Kondycja: bez śladów używania
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

978<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>42046, 978<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>31569, 978<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>82188, 978<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>87284, 978<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>82326, 978-<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>42046, 978-<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>31569, 978-<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>82188, 978-<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>87284, 978-<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>82326

 
 
 
 
TEL: 607-[zasłonięte]-671
GG: [zasłonięte]16851
EMAIL: [zasłonięte]@bookstreet.pl

 

Kupując kilka książek za wysyłkę płacisz tylko raz! 

Do realizacji zamówienia przystępujemy po otrzymaniu zapłaty za towar lub wybraniu opcji przesyłki za pobraniem. Książki wysyłamy w ciągu 5-7 dni roboczych, nie ma możliwości szybszej realizacji.
Wystawiamy faktury VAT.

 

Paczkomaty InPost

 
 

Socialnomics: How Social Media Transforms the Way We Live and Do Business

SOCIALNOMICS Erik Qualman

 

 

PRODUCT DETAILS:
Author: Erik Qualman
Language: English
Publisher: John Wiley & Sons
Publication Date: 14 Nov 2012
Dimensions: 23 x 15.3 x 2.2 cm
Format: Paperback
Pages: 336
Condition: NEW
Product_ID: 111DBCB658

 

 

This is the benchmark book on to the effects and implications of social media on our daily lives, and how businesses can harness its power. ''Socialnomics'' is an essential book for anyone who wants to understand the implications of social media on our daily lives and how businesses can tap the power of social media to increase their sales, cut their marketing costs, and reach consumers directly. In this revised and updated second edition, author Erik Qualman presents new material based on meeting with 75 Fortune 1000 companies, 50 colleges and universities, and over 100 small businesses & non-profits since the first edition. Qualman's materials have been used from IBM to NASA to Harvard to local businesses. It lists the top ten easy opportunities that companies and organization miss when it comes to social media. It describes where social media should reside in an organization and the necessary building blocks for success. It explains why over 50 percent of companies still block social media to their employees and why this is a detriment to success. It shares proper training methods for your entire organization on social media; not just the chosen few.It reviews the top companies, organizations and individuals using social media, explaining what separates them from other companies and how to replicate their success. Social media can transform your business and your relationship with consumers. Discover what social media can do for you, and what you can do for others while using social media.

 

 

 

Książki wysyłamy w ciągu 5-7 dni roboczych.

 

 

 THE SOCIAL MEDIA MBA Christer Holloman

 ENGAGE Brian Solis

 THE SOCIAL MEDIA BIBLE Lon Safko

 SOCIAL MEDIA ROI Olivier Blanchard

 LIKEABLE SOCIAL MEDIA Dave Kerpen

 DIGITAL LEADER Erik Qualman