DANE I KONTAKT
|
PHU ÓSEMKA
Kinga Cichocka
ul Jodłowa 65, 15-523 Grabówka
NIP: 966[zasłonięte]159-10
REGON: 200[zasłonięte]990
Kontakt:
[zasłonięte]@gmail.com
tel. 519 [zasłonięte] 095
|
|
|
|
Regulamin wysyłki |
1) Nie wysyłamy za pobraniem.
2) Nie ponosimy odpowiedzialności za zgubione przez pocztę przesyłki nierejestrowane (list zwykły ekonomiczny i priorytetowy). Ryzyko nie jest duże, ale pamiętaj, że wybierasz te opcje dostawy na własną odpowiedzialność.
WAŻNE: cena wysyłki jest bezpośrednio uzależniona od wagi książek - w przypadku zakupów na więcej niż jednej aukcji, prosimy o kontakt w celu ustalenia kosztów.
|
|
|
|
Płatności i formalności |
Rekomendujemy płatność PayU - jest to gwarancją błyskawicznej wysyłki, ponieważ nie czekamy wówczas na zaksięgowanie przelewu!
Inne formy rozliczeń: przedpłata na konto.
NA ŻYCZENIE WYSTAWIAMY FAKTURĘ VAT
|
|
|
|
|
|
KSIĄŻKA JEST NOWA
Cena okładkowa: 39,90 zł
POLECAM!
SOCIAL MEDIA TO ŚCIEMA
B.J. MENDELSON
okładka: miękka
liczba stron: 240
wyd. One Press
Social media to wielka marketingowa rewolucja! Dzięki nim jesteś bliżej swoich klientów i współpracowników - z ich pomocą możesz wprawić w ruch wielką machinę reklamową! Czyżby? A co Ci podpowiada zdrowy rozsądek? Czy zastanawiałeś się nad tym, kto naprawdę zarabia na tym interesie? Jeśli masz wątpliwości co do prawd objawionych serwowanych Ci przez pięciominutowych internetowych guru i szemranych konsultantów ds. PR, zapraszamy Cię za kulisy tego biznesu. Twitter, Facebook czy YouTube nie są ani dobre, ani złe, ani przydatne, ani bezużyteczne. Pozwoliliśmy jednak, żeby zadowoleni z siebie chciwi ludzie stworzyli mit, który sugeruje, że wystarczy wejść z firmą na jakąś platformę społecznościową, a wszystkie nasze marzenia się spełnią. A przez cały ten czas korporacje i marketingowcy rozpowszechniający ten mit napychają swoje kieszenie. Masz dość brania udziału w tym podejrzanym procederze? W tej książce znajdziesz wiedzę i narzędzia, których faktycznie potrzebujesz do nawiązywania trwałych relacji z klientami, rozwijania swojej marki oraz wykorzystania pełnego potencjału internetu bez wydawania na to grubej kasy. B.J. Mendelson pisał dla „The Huffington Post”, „Forbesa”, O Music Award w MTV i CNN. Cytowano go w czasopismach „Newsweek”, „The New York Times”, „Los Angeles Times”, „Psychology Today” i „SmartMoney”. Był dyrektorem ds. nowych mediów w programie telewizji ABC i prowadził dział poświęcony przetrwaniu na studiach w CBS College Sports.
|
|
|
|